هرکول رضوانی نسخه نظامی

هرکول رضوانی نسخه نظامی؛ پیکاپ 6 چرخ ضد گلوله رضوانی با 1300 اسب بخار + ویدیو

هرکول رضوانی نسخه نظامی، یک تانک 6 چرخ ضد گلوله‌ی زرهی 6*6 است که با قدرت 1300 اسب بخار، هر شاسی بلندی را به چالش می‌کشد پس این شما و این رضوانی Hercules 6×6 Military Edition!

ایالت کالیفرنیای آمریکا، یکی از عجیب‌ترین مکان‌های دنیا است که ثروت و هنر را به هم پیوند می‌زند. شرکت رضوانی هم یکی از افراد حاضر در این مهمانی است که در دهه گذشته با محصولات عجیب خود، دنیا را شگفت زده کرده است. در ادامه به معرفی یکی از ترسناک‌ترین پیکاپ‌های 6 چرخ رضوانی می‌رویم و جذاب‌ترین حقایق این خودرو عجیب که شاید تا به امروز از وجود آن بی اطلاع بودید را بررسی خواهیم کرد.

اما قبل از هر چیزی اجازه دهید تا با یک ویدیو، ابعاد واقعی این غول بی شاخ و دم ضد گلوله را بهتر به شما نشان دهیم.

معرفی هرکول رضوانی نسخه نظامی

هرکول رضوانی نسخه نظامی

شاید پیکاپ‌هایی مثل فورد F150 یا حتی G63 برابوس، رویای هر کدام از شما باشد. اما همیشه اقلیتی وجود دارند که به این خودروهای معمولی قانع نمی‌شوند. شرکت تیونینگ رضوانی با هرکول 6 چرخ اینجاست تا رویایی این دسته از مردم را تحقق ببخشد.

مشخصات فنی، قابلیت‌های نظامی و پیشرانه آمریکایی

پیشرانه هرکول رضوانی نسخه نظامی

پیشرانه V8 مجهز به تکنولوژی پرخوران سوپر شارژر

قلب تپنده‌ی این پیکاپ، واقعا با نام آن همخوانی دارد. در زیر کاپوت هرکول رضوانی نسخه نظامی می‌توانید یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی سوپر شارژ 7 لیتری را پیدا کنید. این پیشرانه‌ی گردن کلفت می‌تواند 1300 اسب بخار را مستقیما به تمام 6 چرخ هرکول بفرستد.

سیستم تعلیق هرکول رضوانی نسخه نظامی

چنین اعدادی، هرکول رضوانی نسخه نظامی را قوی‌ترین پیکاپ آفرودی زرهیِ روی زمین تبدیل می‌کنند. البته اگر به کمتر از 1300 اسب بخار هم قانع هستید می‌توانید پیشرانه‌های V8 با ظرفیت 6.4 لیتر و قدرت 500 اسب بخار (دقیقا همان پیشرانه دوج هلکت SRT) یا V6 با ظرفیت 3.6 لیتر را هم انتخاب کنید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

شیشه‌ها و بدنه‌ی این تانک خیابانی، همانطور که از نامش هم پیداست، ضد گلوله‌ هستند و می‌توانند در برابر نارنجک‌های دستی کوچک هم مقاومت کنند. همچنین صفحه فلزی نصب شده در زیر خودرو، خیال شما را از مین‌های احتمالیِ نصب شده در خیابان‌‎های کالیفرنیا، راحت می‌کند. علاوه بر بدنه، رادیاتور، باتری، باک بنزین، سیستم ECU و چراغ‌ها هم به صورت ضدگلوله طراحی شده‌اند.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

در ادامه به شیشه‌های دودی می‌رسم که طبق نظر مشتری، می‌توانند تا صد در صد هم دودی باشند. دوربین دید در شب با نمایشگر FLIR هم بر روی سپر عقب و جلو نصب شده است. همچنین سیستم تعلیق این نسخه، کاملا بر اساس خودروهای نظامی طراحی شده تا هرکول رضوانی نسخه نظامی، زیر وزن 2.5 تنی آن سر خم نکند.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

در همین راستا بد نیست بدانید که بخشی از بامپرها و سیستم تعلیق پیکاپ‌های رم (RAM) و سیستم تعلیق بادی فاکس هم در این پروژه استفاده شده است.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

اکنون به لاستیک‌های غول پیکر با رینگ‌های 17 اینچی می‌رسیم که از نوع “Military Run Flat Tires” هستند و می‌توانند حتی در صورت پنچر شدن، مسافتی در حدود 10 کیلومتر را طی کنند. هرکول رضوانی نسخه نظامی به قدری همه فن حریف است که اگر دشمنان شما قصد داشته باشند تا با بمب‌های پالس الکترومغناطیسی (EMP) هم به شما حمله کنند، باز هم خم به ابرو نمی‌آورد چرا که اجزای برقی این پیکاپ، در برابر این گونه حملات مصون خواهند بود. همچنین این پیکاپ 6 چرخ، از حملات هسته‌ای هم هیچ ترسی نخواهد داشت.

تایرهای هرکول رضوانی نسخه نظامی

همچنین رادار نظامی کابین، می‌تواند بمب‌های نصب شده در مسیر را تشخیص دهد. البته این قابلیت به صورت آپشنال است. در ادامه به درب‌های ضد گلوله می‌رسیم که وزن زیاد آن‌ها باعث می‌شود تا برای باز و بسته کردن هر کدام، به یک موتور الکتریکی متوسل شوید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

کنترلرهای سقفی شامل سیستم دودزا، سیستم محافظ ولتاژ بالای درب‌ها، نور کور کننده‌ی عقب و موارد دیگر

البته بد نیست بدانید که درب‌های این پیکاپ به قفل‌های مغناطیسی “Dead Bolts” مجهز شده‌اند که باز کردن آن‌ها بدون کلید، تقریبا غیر ممکن خواهد بود و تقریبا مانند یک حفاظ ولتاژ بالا عمل می‌کنند.

ماسک اکسیژن در هرکول رضوانی نسخه نظامی

نهایتا اگر تمام این تجهیزات در میدان نبرد به کمک شما نیامد، می‌توانید گزینه‌ی فرار را انتخاب کنید! سیستم دودزا به همراه دوربین اختصاصی با قابلیت ضبط 24 ساعته در کنار ماسک و دو کپسول کوچک اکسیژن، بقای شما را برای مدت کوتاهی تضمین می‌کنند.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

نمایشگر دیجیتال آپشنال برای سیستم مولتی مدیا

همچنین کیت کمک‌های اولیه هم در کابین هرکول رضوانی نسخه نظامی هم پیدا می‌شود. در نهایت می‌توانید با سیستم چراغ کور کننده، دید دشمنان را کور و به کمک چراغ براق خازنی (Strobe Lights) و سیستم مخابراتیِ اینترکام کابین، دوستان خود را خبر کنید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

اگر هم این خودرو به صورت کامل از بین رفت، می‌توانید به کمک کیسه خواب برقی، اسپری فلفل و کیت بقا، حداقل یک هفته را بدون دسترسی به انسان‌های دیگر بگذرانید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

در ادامه به ابعاد هرکول رضوانی نسخه نظامی می‌رسیم که شامل 6200 میلی متر طول، 2134 میلی متر عرض در محور جلو و 2287 میلی متر در محور عقب و 2007 میلی متر ارتفاع  می‌شود. همچنین فاصله‌ی بین محور اول با دوم و محور دوم با سوم در این پیکاپ به ترتیب با 3505 و 991 میلی متر برابر است. البته نباید از فضای بار 2378 میلی متریِ این پیکاپ هم غافل شویم.

طراحی ظاهری و کابین لاکچری

کابین هرکول رضوانی نسخه نظامی

برای تریم اتاق هرکول رضوانی نسخه نظامی، تقریبا 12 رنگ و طرح مختلف از پارچه و چرم، رو به روی خریداران است. همچنین شما می‌توانید تریم‌‌های اختصاصی قرمز و سقف کهکشانی رولز رویس را هم به ترتیب با پرداخت 8500 و 7250 دلار داشته باشید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

از آنجایی که سر سخت و آفرودی بودن، به عنوان ایده‌ی اصلی ساخت هرکول رضوانی نسخه نظامی در نظر گرفته شده، در داخل کابین این پیکاپ، تجهیزات الکترونیکی زیادی را نخواهیم دید. برای مثال، هیچ خبری از نمایشگر دیجیتال پشت آمپر نیست و صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا هم به یک نمایشگر کوچک 10 اینچی محدود شده است. البته خریداران می‌توانند هرکدام از این موارد را به سلیقه خود تغییر دهند.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

در ادامه به داشبورد می‌رسیم که به نوعی اتاق این پیکاپ را به یک هواپیمای زمینی تبدیل کرده است. همچنین دستگیره کمکی هم بر روی این داشبورد نصب شده تا سرنشین جلویی، از تکان‌های ناگهانی و آفرودی در امان باشد. همچنین در این تصویر، می‌توانید فضای بزرگ ردیف سوم را بهتر درک کنید؛ چیزی که معمولا در خودروهایی با سه ردیف صندلی، دیده نمی‌شود.

شیشه ضد گلوله هرکول رضوانی نسخه نظامی

در این تصویر، می‌توانید ضخامت شیشه‌های هرکول 6*6 را بهتر درک کنید.

قیمت هرکول رضوانی نسخه نظامی

هرکول رضوانی نسخه نظامی

اجازه دهید کار خود را با نسخه‌های ارزان قیمت شروع کنیم. اگر به سراغ پیشرانه V6 برویم و کمی از تجهیزات زرهی را دور بیندازیم، می‌توانید هرکول نظامی رضوانی را با قیمت 250 هزار دلار به گاراژ ببرید.

هرکول رضوانی نسخه نظامی

اما اگر حریص هستید و نمی‌توانید از این امکانات ترسناک دل بکنید، باید حدود 700 هزار دلار هزینه کنید تا کامل ‌ترین نسخه را داشته باشید. همچنین بد نیست بدانید که این نسخه، یک خودرو کلکسیونی هم خواهد بود که گفته می‌شود تولید آن فقط به 20 عدد محدود شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هیچوقت تو ایران نمیبینیمش