رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird

رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird ؛ سریع ترین خودرو رضوانی موتور

رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird نام سریع ترین خودرو رضوانی بوده که به تازگی معرف شده است. در ادامه مشخصات فنی، قابلیت‌ها و تصاویر خودرو اسپورت بلک بیرد را مشاهده کنید.

شرکت خودروسازی رضوانی موتور بار دیگر بازگشت. اگر خودروهای اسپورت سری بیست این شرکت نتوانسته‌اند به اندازه کافی شما را هیجان زده کنند، خبر خوب این که رضوانی یک نسخه جدیدی از خودروی لاکهید SR-71 Blackbird را همراه با قدرت بیشتر و نگرشی تازه به تولید رسانده است. رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird حالا آماده‌ی پرواز است.

رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird

بلک بیرد ترکیبی از بدنه‌ی بسیار زیبا و عالی رضوانی بیست آلفا همراه با مبدل قدرت آپگرید شده در حالت سقف باز به ارث برده از مدل بیست ایکس است. بنابراین در حالی که مدل اصلی بیست آلفا قادر به تولید 500 اسب بخار است، رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird می‌تواند تا 700 اسب بخار انرژی تولید کند. همچنین به گفته‌ی رضوانی، این خودرو تنها در 2.9 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. متاسفانه شرکت سازنده حداکثر سرعت قابل پیمایش این خودرو را اعلام نکرده است، اما از آنجایی که مدل SR-71 از سرعت حداکثری 321 کیلومتر بر ساعت برخوردار بود، سرعت در این نسخه بازطراحی شده به نظر کمتر خواهد بود.

رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird

نیروی فوق‌العاده سریع این خودرو اسپورت توسط یک پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ شده 4 سیلندر به تولید می‌رسد که توسط شرکت سازنده پیشرانه اتومبیل‌های مسابقه‌ای کازوورث توسعه پیدا کرده است. این پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی (یک گیربکس نیمه اتوماتیک نیز موجود است) نیروها را به چرخ‌های پشتی خودرو می‌رساند. درست مانند بیست آلفا،‌ بیست آلفا ایکس Black Bird نیز مبتنی بر شاسی خودرو اسپورت Lotus Elise طراحی شده است. دیگر نسخه‌های بیست نیز بر روی پلتفرم Ariel Atom، دیگر خودروی اسپورت بریتانیایی به طراحی رسیده‌اند.

از ویژگی‌های جذاب رضوانی بیست آلفا ایکس Black Bird می‌توان به درهای SideWinder (که به سمت بالا باز می‌شوند) و سقف جداشونده اشاره کرد. در حالی که این خودرو بیشتر شبیه به یک خودرو مسابقه‌ای و مناسب رانندگی با سرعت بالا است، اما سقف بازشونده از آن یک محصول دوکاربره ساخته است تا دو استایل متفاوت را به مشتریان خود ارائه کند. این خودرو از امکانات رفاهی شامل پاور ویندوز،‌ تهویه مطبوع و یک سیستم سرگرمی / اطلاع رسانی با پشتیبانی از کار پلی اپل و اندروید اتو نیز برخوردار است. مدل اصلی بیست فاقد در و پنجره بود.

قیمت بیست آلفا ایکس Black Bird

قیمت پایه بیست آلفا ایکس Black Bird حدود 225 هزار دلار است که 25 هزار دلار گران‌تر از مدل بیست آلفا خواهد بود. مشتریان می‌توانند در صورت درخواست، توان تولید 200 اسب بخار نیروی بیشتر را نیز همراه اتومبیل خود داشته باشند. رضوانی همچنین مدل 400 اسب بخار بیست آلفا را نیز با قیمت 95 هزار دلار به فروش می‌رساند. اگر اتومبیل های اسپورت باب میلتان نیست، خبر خوب اینکه رضوانی یک شاسی بلند SUV با توان تولید 500 اسب بخار به نام رضوانی تانک را مبتنی بر خودرو جیپ Wrangler تولید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این تو جاده های ایران نابود میشه رو دس انداز هاش

  2. این بی پدررر چه خووووشگل و قدرتمنده

  3. خیلی خوشگلههه ارزونم هستا البته برای اونا