پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

پیکاپ ایسوزو D-MAX AT35 با امکانات آفرودی فراوان معرفی شد + ویدیو

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35، یک وانت دوکابین آفرودی است که با امکانات متعدد خود می‌تواند تجربه آفرود و طبیعت گردی متفاوتی را به شما هدیه دهد.

شاید پیکاپ‌های تویوتا یا فورد، اولین انتخاب هر آفرود بازی باشد اما جدیدترین محصول ایسوزو اینجاست تا وارد این میهمانی شود. در ادامه به تمامی زوایای این آفرودر زیبا نگاهی خواهیم داشت. اما در ابتدا اجازه دهید که با نسخه معمولی این خودرو آشنا شویم تا تغییرات اعمال شده را بهتر درک کنیم. پس بدون معطلی به سراغ ویدیو تست آفرود این پیکاپ جذاب می‌رویم.

نگاهی به پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

نسل سوم پیکاپ های ایسوزو D-MAX که به تازگی با نام AT35 به بازار آمده‌اند، از امکانات فوق العاده راضی کننده‌ای برای طبیعت گردی بهره می‌برند. جدیدترین عضو این خانواده که با نام «بیس کمپ» معرفی شده است، خودروهای آفرودی ایسوزو را به لیگ دیگری می‌برد. اما امکانات و تغییرات این نسخه نسبت به نسل‌های قبلی شامل چه مواردی می‌شود؟

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

در نگاه اول، چادر جدید آفرودی را می‌بینیم. که در قسمت بار خودرو، تعبیه شده است. چادر «آی کمپر» که از محصولات شرکت «اسکای کمپ» محسوب می‌شود، یک چادر مسافرتی تاشو با سقف کمتر از یک متر است که با سقف توری و پنجره‌های کناری خود، می‌تواند لذت سفرهای طبیعت گردی شما را دو چندان کند. همچنین نردبان تلسکوپی هم دسترسی به این چادر مسافرتی را بسیار آسان می‌کند.

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

در ادامه به محفظه قسمت بار می‌رسیم که بدون اغراق، یک فضای تمام نشدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محفظه آلومینیومی که از محصولات شرکت “Gearmate” است، تمام نیازهای عاشقان آفرود را برآورده خواهد کرد. برای دسترسی راحت به تمام نقاط این قسمت، سه درب در با بازوهای هیدرولیکی تعبیه شده است؛ اما داستان اصلی، در قسمت عقبی آن آغاز می‌شود.

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

در قسمت عقب پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35 شما می‌توانید یک آشپزخانه کامل را داشته باشید. یعنی جایی که قفسه‌‌های کشویی، اجاق گاز سه شعله به همراه کپسول گاز 4 لیتری، سینک تمام استیل تاشو 12 لیتری و سیستم بازیابی آب را مشاهده می‌کنیم. بدنه پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35 هم به لطف طرح‌هایی از کوه و رنگ ذغالی خود، کاملا با هدف طراحان، هماهنگ شده است و نمای زیبایی را ارائه می‌دهد.

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

در نهایت به سقف خودرو می‌رسیم. این قسمت به غیر از باربند پلاستیکی، میزبان کپسول گاز، تانکر آب و سوخت اضطراری خودرو خواهد بود. البته قرار نیست 4 لیتری‌های بنزین را در این قسمت و در زیر نور مستقیم آفتاب قرار دهید! دلیل این موضوع را در ادامه متوجه خواهید شد.

مشخصات فنی و بهبودهای آفرودی نسبت به نسخه اورجینال

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

از تجهیزات آفرودی افترمارکت که عبور کنیم، به تغییرات اساسی در سیستم تعلیق و بهبودهای ظاهری می‌رسیم. ابتدا به سراغ چرخ‌ها می‌رویم؛ یعنی جایی که تایرهای معمولی با لاستیک‌‎های 35 اینچی گل درشت “315/70R17” که مخصوص شرایط جنگلی و جاده‌های گلی هستند، جایگزین شده‌اند. این لاستیک‌ها به لطف رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی تقویت شده، خیال شما را از قدم گذاشتن در هر مسیری راحت می‌کند.

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

در ادامه به گلگیرهای عریض می‌رسیم که در کنار رکاب‌های نصب شده، نمای خودرو را درشت‌تر کرده‌اند. اما کار مهندسین ایسوزو هنوز تمام نشده است. در قسمت جلویی، یک سپر فولادی افرودی را داریم. همچنین سه چراغ بزرگ LED هم در این قسمت نصب شده است که به همراه چراغ‌های مه شکن و سیستم روشنایی اصلی، هر مسیری را مثل روز روشن می‌کنند. به علاوه سنگ پران مشکی هم در این قسمت دیده می‌شود تا نگرانی شما در مورد برخورد سنگ‌های ریز با کاپوت را هم از بین ببرد.

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

تا اینجای کار، همه چیز تقریبا خوب و بدون نقص است؛ اما تا زمانی که کاپوت پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35 را بالا می‌دهیم. در این قسمت با یک پیشرانه 4 سیلندر خطی دیزل توربو شارژ 1.9 لیتری رو به رو می‌شویم که می‌تواند 162 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه‌ی نه چندان قوی و کم جان، به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل شده است که می‌تواند تمام قدرت آن را به 4 چرخ پیکاپ منتقل کند. خوشبختانه قابلیت 4WD در کنار پیشرانه ساخت ژاپن، کمی از نواقص را از بین می‌برد اما از هر زاویه‌ای که نگاه کنیم، پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35 برخلاف ظاهر درشت و ترسناک خود، نهایتا برای یک طبیعت گردی ساده و آفرود سبک مناسب خواهد بود.

قیمت پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

پیکاپ ایسوزو بیس کمپ D-MAX AT35

این پیکاپ در حال حاضر در نمایشگاه آفرود انگلیس حضور دارد و گفته می‌شود که شاید بریتانیایی‌ها، اولین میزبان خارجی آن باشند. به هر حال قیمت این پیکاپ خوش ساخت به گفته‌ی مسئولین غرفه ایسوزو در نمایشگاه، تقریبا حدود 48 تا 50 هزار پوند یعنی تقریبا 60 هزار دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه فایده وقتی مردم از داشتن این امکانات توسط،مسئولین تحریم هستیم یا چند برابر قیمت اصلی میدن ما محکوم به پراید وپژو و ماشینهای چینی هستیم