مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری با رنگ آبی معرفی شد

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری همراه کیت بدنه اختصاصی و رنگ آبی آسمانی مخصوص به بازار می‌آید. در ادامه به تغییرات این شاسی بلند آلمانی نسبت به مدل استاندارد، نگاهی می‌اندازیم.

رابطه مرسدس بنز G کلاس با تغییرات ظاهری به هیچ وجه رابطه خوبی نیست. شاید اگر مدل 2022 و 2016 آن را کنار یکدیگر بگذاریم، متوجه تفاوت سنی آن‌ها نشوید. به همین جهت زحمت تغییر چهره این شاسی بلند خوش ساخت به دوش تیونرها افتاده است و وقتی صحبت از تیونینگ جی کلاس می‌شود، بارابوس و منصوری در صدر لیست بهترین‌های این زمینه قرار می‌گیرند.

نگاهی به مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری

به طور کلی جی کلاس در ذهن همه ما ظاهر بسیار تاریکی دارد و معمولا این خودرو را در فیلم‌‌های گانگستری و مافیایی دیده‌ایم. اما تیم تیونینگ Mansoury تصمیم گرفته تا روی خوش و مهربان G Class را به ما نشان دهد و رنگ آبی آسمانی را به روی آن پاشیده. البته اگر بخواهیم دقیق بگوییم، آبی «دا با دی» (Da Ba Dee) نام اصلی این رنگ است. هنوز در مورد ریشه این کلمه مطمئن نیستیم اما شاید این اسم، رمز ورود به غار مجلل بنز در اشتوتگارت باشد!

از رنگ زیبای آن که بگذریم به فیبر کربن فراوان و دریچه‌های هوای متعدد می‌رسیم. منصوری در استفاده از فیبر کربن خساست به خرج نمی‌دهد و این ساختار را می‌توانید در تمام کاپوت، دریچه‌های هوای جلوبندی، بازوهای برف پاک کن و آینه‌های بغل مشاهده کنید. سیستم روشنایی جلو مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری به کلی با نسخه استاندارد تفاوت دارد. چراغ‌های اصلی جلو با مدل دایره‌ای LED تعویض شده است. همچنین مه شکن‌های اختصاصی در زیر سپر جلو و ال ای دی بارهای منصوری در قسمت جلویی سقف دیده می‌شوند.

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری

اما تفاوت اصلی این نسخه، جدای از رنگ آن، به کیت بدنه عریض و رینگ‌های منحصر به فرد آن مربوط می‌شود. همچنین روی مهره‌های این رینگ‌های 10 پره، می‌توانید علامت برند منصوری را ببینید. البته وقتی به سپر جلو نگاه می‌کنید هم دوباره این علامت ظاهر می‌شود. پس می‌توان گفت که منصوری ترجیح داده است تا جی 63 جدیدش را با علامت برند خود به بازار بفرستند.

تغییرات و بهبودهای زیر کاپوت

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری

هرچند که متاسفانه بهبودهای این نسخه به ظاهر آن محدود شده و منصوری ترجیح داده که فعلا به پیشرانه فابریک AMG G 63 دست نزند. در نتیجه این خودرو را با پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژر 4 لیتری و با قدرت 577 اسب بخار و 850 نیوتن متر گشتاور، خواهیم دید. نسخه فابریک AMG G 63 از سیستم 4WD بهره مند است و شتاب 0-100 آن به کمتر از 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت این شاسی بلند به 250 کیلومتر می‌رسد. البته این اعداد شتاب و حداکثر سرعت، در صورت سفارش پکیج اختصاصی (AMG Driver’s Package) قابل دستیابی هستند و نسخه AMG کمی ضعیف‌تر است.

قیمت و تاریخ عرضه

علاوه بر تمامی موارد بالا طرفداران برای دیدن کابین این خودرو و اطلاع از قیمت آن بسیار مشتاق بودند. اما تیم تیونینگ منصوری ترجیح داده است که فعلا فقط خریداران از این موارد اطلاع داشته باشند. در همین راستا، تیم تیونینگ Mansory از انتشار عکس‌های بیشتر از این خودرو خودداری کرده است. همچنین از تاریخ فروش این سری از خودروهای منصوری خبری در دست نیست اما به نظر می‌رسد تمام نسخه‌های آن تا کنون پیش فروش شده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*