مرسدس بنز AMG SL 63 منصوری

مرسدس بنز AMG SL 63 منصوری با قدرت 838 اسب بخار معرفی شد

مرسدس بنز AMG SL 63 تیونینگ منصوری از تغییرات چشمگیر ظاهری و ارتقای خروجی برخوردار شده است. در ادامه شاهد جزئیات این محصول Mansory باشید.

SL خودرو اسپرت لوکسی از خودروساز آلمانی مرسدس بنز است که ریشه آن به دهه 50 میلادی بر می‌گردد. بخش AMG مرسدس بنز در اواخر سال 2021 از مدل R232 این خودرو به‌عنوان هفتمین نسل آن پرده برداشت و از آن زمان تاکنون تیونرهای مختلفی اقدام به ارائه نسخه ویژه خود از آن کرده‌اند. منصوری که مشاهده نام آن کنار مرسدس بنز اتفاق تازه‌ای نیست هم مرسدس بنز AMG SL 63 را از لحاظ طراحی و خروجی پیشرانه دستخوش تغییر کرده است. در ادامه به جزئیات این مرسدس بنز تیونینگ منصوری می‌پردازیم.

معرفی مرسدس بنز AMG SL 63 تیونینگ منصوری

نمای جلو مرسدس بنز AMG SL 63 منصوری

اول از همه، نسخه‌های P850 و P720 مرسدس بنز آ ام گ اس ال 63 به ترتیب توانایی تولید قدرت 838 و 710 اسب بخار را دارند. به‌علاوه این، به ترتیب دارای حداکثر سرعت 325 و 332 کیلومتر بر ساعتی‌اند. درحالی هم که نسخه P850 ظرف 3.2 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد، نسخه P720 به دو دهم ثانیه زمان کمتری نیاز دارد. مسلماً این ارقام مربوط به شرایط مطلوب برای شتاب‌گیری‌اند و اختلافی محسوس در دنیای واقعی همیشه انتظار می‌رود.

نمای عقب مرسدس بنز AMG SL 63 منصوری

منصوری با اعمال تغییرات مختلف روی نمای بیرونی این محصول مرسدس بنز AMG آن را هرچه اسپرت‌تر کرده است. حالا در نمای بیرونی این خودرو جلوپنجره تغییریافته با اسپلیتر جلو پایین آن، کاپوت فیبر کربنی با ورودی‌های هوا، پنل‌های قسمت رکاب، گلگیرهای برجسته و اسپویلر و دیفیوزر عقب جدید به چشم می‌خورند. به این تغییرات جذاب باید رینگ‌های 21 اینچی در ناحیه جلو و رینگ‌های 22 اینچی در ناحیه عقب را اضافه کرد.

فضای داخلی مرسدس بنز AMG SL 63 منصوری

تغییرات مرسدس بنز AMG SL 63 تیونینگ منصوری به نمای بیرونی و مشخصات فنی ختم نمی‌شوند و در فضای داخلی آن هم می‌توان ظرافت کار این تیونر مطرح را مشاهده کرد. فضای داخلی این گرند تورر مرسدس بنز از روکش چرمی سفید صندلی‌ها با الگوی لوزی و المان‌های کربنی، کف‌پوش‌های جدید، پدال‌های آلومینیومی اسپرت و تریم مشکی پیانویی در قسمت‌هایی نظیر کنسول مرکزی برخوردار شده است.

قیمت مرسدس بنز AMG SL 63 تیونینگ منصوری مشخص نیست، اما باید اشاره کرد که نسخه استاندارد این خودرو در ایالات متحده آمریکا کمی بیش از 178 هزار دلار قیمت دارد و قیمت آن در آلمان به 211 هزار دلار می‌رسد. با تغییرات گسترده‌ای که منصوری روی نمای بیرونی و فضای داخلی این گرند تورر اعمال کرده، می‌توان انتظار قیمتی 2 برابر قیمت نسخه استاندارد برای این نسخه ویژه تیون شده توسط Mansory را داشت.

جلوپنجره آ ام گ اس ال تیونینگ Mansory

گفتنی است که طی چند وقت اخیر، محصولات متفاوتی از شرکت تیونینگ منصوری را مشاهده کرده‌ایم. آئودی RSQ8 به‌عنوان دومین خودرو آئودی تیون شده توسط شرکت منصوری به نمایش گذاشته شد و کادیلاک اسکالید، اولین کادیلاک تیونینگ منصوری، از راه رسید. علاوه بر این‌ها یک رولز رویس گوست سفارشی برای یکی از مشتریان خاورمیانه‌ای منصوری در صفحه رسمی اینستاگرام آن معرفی شد؛ یک رولز رویس گوست سبز رنگ با ظاهر کاملاً متفاوت از همیشه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*