رولز رویس گوست جدید منصوری

رولز رویس گوست جدید منصوری، لاکچری بودن را کنار می‌زند و اسپرت می‌شود

شرکت تیونینگ منصوری از نسخه جدیدی از رولز رویس گوست رونمایی کرد. این نسخه تیون شده Ghost دارای رنگ سبز با اجزای اسپرت نمای بیرونی است.

سدان لوکس رولز رویس گوست یکی از نمادهای تجمل در فرهنگ عامه این روزها است و همیشه مشاهده نسخه‌های ویژه تیون شده از آن جذابیت دارد؛ خصوصاً وقتی این نسخه محصول منصوری باشد. شرکت تیونینگ منصوری اخیراً از طریق صفحه اینستاگرام خود از نسخه ویژه جدیدی از رولز رویس گوست برای یکی از مشتریان خود در خاورمیانه پرده برداشت که بر خلاف انتظار، بیشتر حال و هوای اسپرت به خود گرفته است.

رولز رویس گوست سبز رنگ، محصول جدید منصوری

رولز رویس گوست جدید منصوری

در نمای بیرونی این رولز رویس گوست مسلماً بیشتر از هر چیزی، رنگ سبز آن خودنمایی می‌کند. معمولاً رنگ‌هایی مثل سبز را نه روی رولز رویس گوست، بلکه بیشتر روی خودروهای اسپرت مشاهده می‌کنیم؛ مثال بارز این هم یک لامبورگینی هوراکان سبز رنگ است که جلوه اسپرت جوان‌پسندی دارد. رولز رویس گوست محصول لوکسی است که رنگ‌هایی مثل مشکی، سفید یا رنگ صحرایی که در نسخه سفارشی اخیر خود رولز رویس از دبی دیدیم، بیشتر با ماهیت آن تناسب دارند.

گذشته از رنگ سبز بدنه، باید به جزئیات نمای بیرونی این نسخه تیون شده Ghost پرداخت که منصوری به آن‌ها توجه کرده است. کاپوت این سدان لوکس از نوع فیبر کربنی با طیف رنگی سبز است و نماد اسپیریت آو اکستاسی رولز رویس همچنان روی آن قرار دارد. در ضمن، کوچ‌لاین سفید رنگ یکی دیگر از المان‌های تزئینی طراحی این نسخه تیون شده است. منصوری در قسمت‌های مختلف آن اجزای جدیدی را به‌کار برده است که از جمله این اجزای جدید می‌توان به قسمت پایین سپر جلو، پنل‌های کناری یا ساید اسکرت‌ها، گلگیرها، دیفیوزر عقب، کاناردهای عقب، اسپویلر صندوق عقب و اجزای سپر اشاره کرد.

کابین رولز رویس گوست جدید منصوری

منصوری کابین این رولز رویس گوست را هم دستخوش تغییراتی کرده است. ابتدا با ورود به فضای داخلی این خودرو لوکس، سرنشین با آستانه درب کربنی سبز با لوگوی منصوری مواجه می‌شود. با توجه به تصویری که منصوری در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، روکش چرمی سفید برای صندلی‌ها و بقیه قسمت‌های کابین در نظر گرفته شده است. همچنین تریم زرد رنگ در قسمت بالایی داشبورد و مقدار زیادی فیبر کربن در داشبور، غربیلک فرمان و… به چشم می‌خورد. لوگو منصوری هم به رسم همیشه روی فرمان و احتمالاً بقیه قسمت‌ها از جمله کف‌پوش‌ها، صندلی‌ها و کمربندها قرار گرفته است.

پیشرانه و خروجی پیشرانه این رولز رویس گوست جدید منصوری مشخص نیست. با این حال، باید یادآوری کرد منصوری در پروژه‌های گذشته خود که مبتنی بر گوست بوده‌اند، قدرت پیشرانه 6.75 لیتری V12 توئین توربو این سدان لوکس را به 710 اسب بخار و گشتاور آن را به 1020 نیوتن متر رسانده است. با این خروجی، این خودرو ظرف 4.4 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد و سرعت آن به‌صورت الکترونیکی تا 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این درحالی است که پیشرانه استاندارد رولز رویست گوست 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه بلک بج آن هم قابلیت تولید قدرت 592 اسب بخار قدرت و گشتاور 900 نیوتن متر را دارد.

منصوری طی چند وقت اخیر نسخه‌های تیون شده آئودی RSQ8 و کادیلاک اسکالید را معرفی کرد. این‌ها محصولاتی از دو برندی بودند که شنیدن نام منصوری کنار آن‌ها اتفاق نسبتاً جدیدی محسوب می‌شد. RSQ8 در واقع دومین خودرو آئودی پس از RS6 Avant بود که منصوری اقدام به تیون آن می‌کرد و اسکالید هم اولین محصول کادیلاک بود که نسخه ویژه منصوری از آن ارائه می‌شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*