رولز رویس گوست سفارشی از دبی

محصول سفارشی رولز رویس دبی؛ گوست با جلوه صحرای خاورمیانه

شعبه دبی بخش سفارشی رولز رویس از اولین محصول خود رونمایی کرد: سدان لوکس رولز رویس گوست اکستندد با ترکیبی از صحرای دبی و شب‌های رویایی آن.

رولز رویس همواره به‌خاطر ساخته‌های سفارشی خود شناخته می‌شود که حتی در کوچک‌ترین جزئیات آن‌ها خواسته‌های خریداران مورد توجه قرار می‌گیرد. بخش ویژه رولز رویس برای تولید محصولات سفارشی که Private Office نام دارد، کمتر از یک سال پیش برای اولین بار شعبه‌ای خارج از بریتانیا در دبی افتتاح کرد. این شعبه رولز رویس پرایوت آفیس حالا اولین محصول سفارشی خود را آماده کرده است که طراحی نمای بیرونی آن در همان نگاه اول حال و هوای صحرای دبی را تداعی می‌کند.

گوستِ صحرایی، اولین محصول شعبه دبی رولز رویس

نمای جلو رولز رویس گوست سفارشی از دبی

سدان گوست اکستندد سفارشی شعبه دبی رولز رویس، بدنه دو رنگی دارد که احتمالاً برای اینکه متوجه‌اش شوید، باید نگاهی دقیق‌تر به نمای بیرونی داشته باشید. رولز رویس برای بدنه این نسخه سفارشی دو رنگ با نام‌های «Sunrise Sparkle» و «White Sands Bespoke» را به شکلی ظریف در کنار یکدیگر استفاده کرده است. کوچ‌لاین قهوه‌ای‌رنگ این خودرو کار دست بوده و جلوپنجره پانتئون آن هم دارای نورپردازی است. به‌لطف این طراحی جذاب، دو المان «صحرا» و «تجمل» که با دبی گره خورده‌اند، در نمای بیرونی این رولز رویس گوست نمود پیدا می‌کنند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، فضای داخلی گوست سفارشی نمای بیرونی پر زرق و برق آن را تکمیل می‌کند. بخش عمده فضای داخلی این خودرو لوکس سفارشی را چرم سفید به‌همراه المان‌هایی به رنگ قهوه‌ایِ موکاسین تشکیل می‌دهد که در کوچ‌لاین هم به‌کار رفته بود. ضمن اینکه از سقف کهکشانی، یکی از المان‌های منحصر به فرد در طراحی محصولات رولز رویس، در این گوست سفارشی بهره گرفته شده است. نوشته «ساخته شده با دست در گوودوود انگلیس برای پرایوت آفیس دبی» در آستانه درب هم ویژه بودن این خودرو را یادآوری می‌کند.

علی‌رغم تغییرات فراوان در نمای بیرونی و فضای داخلی، در زمینه قوای محرکه تغییری روی رولز رویس گوست اعمال نشده است. این نسخه سفارشی هم از همان پیشرانه استاندارد 6.75 لیتری توئین توربو رولز رویس بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت 571 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر را دارد. البته هرچند خروجی پیشرانه دستخوش تغییری نشده، در قسمت‌های مختلف بدنه، کابین و شاسی مواد ضربه‌گیر آکوستیک به اندازه حدود 100 کیلوگرم استفاده شده است. این کم‌سر و صداترین سواری ممکن را برای این خودرو تضمین می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این چیزا فقط برای ما ایرانیا حرومه 😑😑😑