چمدان شیائومی

شیائومی، چمدان ساز می‌شود

شیائومی از چمدان MIJIA با ویژگی‌هایی نظیر طراحی مبتکرانه و کم‌جا، وزن سبک، زیپ دو لایه ضدانفجار در چهار سایز مختلف رونمایی کرد.

شیائومی از چمدان خود تحت سری MIJIA در چین رونمایی کرد. این چمدان با طراحی و ویژگی‌های جدید و مبتکرانه همراه شده و می‌توان از آن به‌عنوان یک میز کوچک استفاده کرد و طراحی تخت صفحه آن کار را برای جابجایی آسان کرده است.

چمدان شیائومی

چمدان شیائومی MIJIA در چهار سایز 20، 24، 26 و 28 اینچی موجود است. این وسیله از پوسته جعبه PC Covestro و فناوری کامپوزیت چند لایه بهره می‌برد. این امر منجر به ایجاد چارچوبی قوی‌تر، سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود. این چمدان هم‌چنین دارای محافظ بافت ضد خش برای افزایش دوام است.

تمامی سایزهای این چمدان به‌جز کوچک‌ترین اندازه (20 اینچی) از جداکننده‌های 4:6 برخوردار هستند که وزن سبک‌تر و باز و بسته شدن راحت‌تر را به‌ ارمغان می‌آورند. محفظه جلوی چمدان MIJIA ساده و در بخش عقب، عمیق‌تر طراحی شده که می‌تواند وسایل زیادی را در خود جای دهد. دسته بالای چمدان نیز به‌لطف طراحی تخت، قابلیت استفاده به‌عنوان میز را دارد.

چمدان شیائومی

چمدان شیائومی به زیپ دو لایه ضدانفجار مجهز شده که با استحکام بالا از وسایل محافظت می‌کند. این زیپ صاف و به‌راحتی کشیده می‌شود و در حدی محکم است که از ترک خوردن جلوگیری کند. چرخ‌های این چمدان نیز دارای قطر بزرگ‌تر و جنس منعطف TPE هستند که راه رفتن، هل دادن و کشیدن چمدان را با کم‌ترین زحمت امکان‌پذیر می‌کند.

این چمدان هم‌چنین دارای روکش آنتی باکتریال، میله کششی قابل تنظیم چهار سرعته و قفل ترکیبی TSA است. قیمت چمدان شیائومی MIJIA بسته به اندازه از 379 یوان (53 دلار) تا 579 یوان (81 دلار) متغیر است. این محصول در چهار رنگ مشکی، خاکستری، آبی و سبز قابل سفارش خواهد بود.