لامبورگینی وناتوس

این درنده جذاب، لامبورگینی وناتوس است؛ اوج خلاقیت منصوری در لامبورگینی اوروس

منصوری از نسخه جدید لامبورگینی وناتوس پرده برداشت. این نسخه تیون شده از لامبورگینی اوروس اکنون در بخش بدنه و کابین از رنگ زرد بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت منصوری که به عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرها در جهان محسوب می‌شود به تیونینگ لامبوریگنی اوروس علاقه شدیدی دارد و طی سال‌های گذشته دو نسخه از آن را با کیت بدنه پهن و رنگ آبی و کیت بدنه رنگ سفید و بنفش با نام لامبورگینی وناتوس به بازار عرضه کرد که توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. البته برخی از کارشناسان استفاده از چنین رنگ‌هایی را جذاب نمی‌دانستند. اکنون منصوری بار دیگر به تیونینگ لامبورگینی اوروس پرداخته و برای طراحی ظاهری و کابین آن از رنگ زرد استفاده کرده است.

مشخصات لامبورگینی وناتوس

لامبورگینی وناتوس

منصوری برای وناتوس نسبت به لامبورگینی اوروس استاندارد یک کیت بدنه پهن‌تر را استفاده کرده که البته رنگ زرد این خودرو توانسته این میزان پهنا را مخفی کند. منصوری با استفاده از قطعات فیبر کربنی متعددی در کاپوت، رکاب‌های جانبی، بال روی در پشتی، اسپویلر سقف و سپر عقب با دیفیوزر توانسته این خودرو را نسبت به اوروس استاندارد متمایز کند.

لامبورگینی وناتوس

این شرکت برای نسخه جدید لامبورگینی وناتوس بر خلاف نسخه قبلی فقط از یک رنگ زرد استفاده کرده و علاوه بر بخش بدنه، بسیاری از عناصر کابین نظیر کف پوش تا پوشش داخلی سقف نیز از همین رنگ زرد بهره می‌برند.

لامبورگینی وناتوس

منصوری برای این نسخه نیز همانند نسخه قبلی وناتوس، یک موتور ارتقا پیدا کرده در نظر گرفته است. موتور قدرتمند این خودرو اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 820 اسب بخار و گشتاور 1050 نیوتن‌متر را به تولید برساند. ونتاوس ظرف مدت 3.2 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت این خودرو نیز 320 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

لامبورگینی وناتوس

در حال حاضر جزئیاتی از تغییراتی که روی این پیشرانه برای دستیابی به قدرت بیشتر اعمال شده در دست نیست، اما کیت تیون P810 قبلی به سیستم مدیریت موتور جدید و مبدل کاتالیتیک پرفورمنس مجهز بود. منصوری قیمت وناتوس جدید را نیز فعلا اعلام نکرده است.

گالری تصاویر