رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری

رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری با تم لوکس عربی رونمایی شد

شرکت تیونینگ منصوری از نسخه ویژه جدیدی از رولز رویس کالینان پرده برداشت. این رولز رویس یک شاسی بلند لوکسِ تمام‌عیار با تم عربی است.

احتمالاً هر از گاهی در اخبار خودرو خبری ار معرفی یک رولز رولیس جدید با تیونینگ شرکت منصوری به چشمتان بخورد؛ از رولز رویس فانتوم منصوری یک میلیون دلاری تا رولز رویس گوست سبز خاورمیانه و رولز رویس کالینان منصوری با گرانترین پلاک دنیا. این تیونر مشهور به‌تازگی از یک نسخه ویژه جدید از رولز رویس کالینان پرده برداشت که با خیلی از رولز رویس‌های تیون شده تفاوت دارد. این ساخته جدید منصوری Linea D’Arabo نام دارد و قرار است در نمایشگاه این شرکت در دبی به نمایش گذاشته شود. در ادامه بیشتر با آن آشنا شوید.

معرفی رولز رویس کالینان تیونینگ منصوری با نام Linea D’Arabo

رولز رولیس کالینان Linea D’Arabo به‌عنوان بخشی از پروژه Atelier منصوری توسعه داده است. در این پروژه، شرکت منصوری خودروهایی را برای نمایش در نمایشگاه‌های خود در اقصی نقاط جهان توسعه می‌دهد که کوروش منصوری، موسس آن هم به شخصه روی آن‌ها نظارت دارد. پیش از این یک کالینان دیگر هم تحت همین پروژه معرفی شده بود و حالا Linea D’Arabo نقش دومین محصول Atelier را ایفا می‌کند.

نمای جلو رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری

منصوری این رولز رویس کالینان جدید را به شکلی طراحی کرده که یادآور سبک «استیم پانک» است. در استیم پانک، ترکیب تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی آینده‌گرایانه با المان‌های زیباشناسنانه قدیمی (معمولاً قرن 19) را می‌توان مشاهده کرد. اگر با این سبک آشنایی داشته باشید، شاید در نگاه اول به این خودرو متوجه شباهت‌هایش به آن شده باشید. از طرفی دیگر، المان‌های عربی باعث شده‌اند این خودرو نهایتاً محصولی عجیب و متفاوت از آب در بیاید.

نمای عقب رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری

در نمای بیرونی این شاسی بلند لوکس ترکیب بدنه مشکی و المان‌های مسی‌رنگ توجه را به خود جلب می‌کند. جلوپنجره، فریم دور شیشه‌ها، تریم درب‌ها، دستگیره‌ها و رینگ‌های فورج‌شده 24 اینچی همه به رنگ مسی در آمده‌اند. اسپیریت آو اکستاسی، نماد رولز رویس در کاپوت هم رنگ مسی دارد. در قسمت‌هایی از بدنه این خودرو از جمله کاپوت همچنین از فیبر کربن با رنگ مسی و حروف عربی استفاده شده است.

کابین رولز رویس کالینان جدید تیونینگ منصوری

اگر فکر می‌کنید همه‌چیز به نمای بیرونی ختم می‌شود، سخت در اشتباهید و منصوری در کابین رولز رویس کالینان اختصاصی خود به هیچ وجه کم و کاست نگذاشته است. صندلی‌ها در فضای داخلی دارای روکش چرم مشکی با المان‌های مسی‌رنگ و حروف عربی هستند. بخش عمده داشبورد، غربیلک فرمان، هدلاینر و کنسول مرکزی هم از تریم فیبر کربنی مشابه کاپوت برخوردار است و رنگ مسی را باز هم در اسپیکرها، دستگیره‌ها، دکمه‌ها و سوئیچ‌ها می‌توان دید. ضمن این، داخل پنل‌های درب‌ها سیستم نورپردازی پیاده‌سازی شده است.

این رولز رویس کالینان با تیونینگ منصوری حالا خروجی بیشتری تولید می‌کند. این تیونر با نصب سیستم جدید مدیریت پیشرانه و صداخفه‌کن اصلاح شده، قدرت این اس یو وی را به 610 اسب بخار و گشتاور آن را به 950 نیوتن متر رسانده. این در حالی است که نسخه معمولی آن می‌تواند 571 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

از دست ندهید:
مرسدس بنز کلاس S تیونینگ منصوری با بدنه طلایی، یک سدان لوکس تمام عیار است مرسدس بنز AMG G63 شش چرخ برابوس، غول بیراهه‌نورد آلمانی + ویدیو گران ترین خودرو دنیا چیست؟ شاهکار جدید منصوری، یک ابرخودرو پرنده فوق‌العاده لوکس است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*