کراس اوور برقی لوکس پولستار ۴

پولستار 4، کراس اوور برقی دلربای جدید ولوو به‌زودی عرضه می‌شود

پولستار 4 کراس اوور برقی لوکس ولوو با طراحی دیدنی و خروجی بالا است. شاسی بلند الکتریکی Polestar 4 تا چند روز دیگر به فروش گذاشته می‌شود.

پولستار، برندی سوئدی که تحت مالکیت خودروساز مشهور ولوو قرار دارد، از سال 2017 شروع به فعالیت در حوزه خودروهای الکتریکی کرد. پولستار 4 هم یکی از محصولات جدید مورد انتظار این برند است که بنا به جدیدترین اخبار خودرو خارجی بالاخره روانه بازار می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، تولید این کراس اوور تمام برقی جذاب از نوامبر 2023 کلید خورد و حالا که در اوایل سال 2024 به سر می‌بریم فروش آن در اروپا و آمریکای شمالی کلید می‌خورد تا به رقابت با خودروهایی مثل پورشه ماکان برقی، جنسیس GV60 و آئودی Q6 ای ترون بپردازد.

معرفی کراس اوور تمام برقی لوکس پولستار 4

همان‌طور که پیش‌تر در بررسی کامل پولستار 4 اشاره شده بود، این شاسی بلند الکتریکی با مجموعه‌ای متنوع از پیشرانه‌ها عرضه می‌شود. نسخه پایه تک موتور دیفرانسیل عقب این خودرو می‌تواند 272 اسب بخار قدرت و 343 نیوتن متر گشتاور تولید کند و برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 7.4 ثانیه زمان نیاز دارد. نسخه دو موتور دو دیفرانسیل هم توانایی تولید قدرت 544 اسب بخار و گشتاور 683 نیوتن متر را دارد و ظرف 3.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد.

نمای جلو کراس اوور برقی لوکس پولستار ۴

همه نسخه‌های Polestar 4 به یک باتری پک 103 کیلووات ساعتی مجهز هستند. این باتری با فناوری AC با سرعت 11 کیلووات شارژ می‌شود، اما فناوری DC سرعت شارژ آن را به 200 کیلووات می‌رساند. در زمینه شعاع حرکتی هم باید اشاره کرد که نسخه دو دیفرانسیل این ماشین می‌تواند با یک بار شارژ مسافت حدود 435 کیلومتر را طی کند.

نمای عقب کراس اوور برقی لوکس پولستار ۴

به گفته پولستار، این شاسی بلند برقی در ماه آوریل (13 فروردین تا 11 اردیبهشت) به فروش گذاشته می‌شود و اولین دستگاه‌ها از آن از سه‌ماهه چهارم امسال به خریداران تحویل داده خواهد شد. قیمت نسخه‌های مختلف پولستار 4 هم به اشتراک گذاشته شده است؛ قیمت این خودرو از 56 هزار و 300 دلار شروع می‌شود و در بالارده‌ترین مدل به 74 هزار و 300 دلار می‌رسد.

کابین کراس اوور برقی لوکس پولستار ۴

با این محدوده قیمت، محصول جدید پولستار بین سدان پولستار 2 و کراس اوور پولستار 3 جا می‌گیرد. دو خودرو مذکور به ترتیب 51 هزار و 300 دلار و 74 هزار و 800 دلار قیمت پایه دارند. البته گفتنی است که پولستار 4 در ابتدا قرار بود با قیمت بالاتری عرضه شود، اما نهایتاً مثل پولستار 3 قیمت نهایی آن کمتر از اعلام اولیه شد. در واقع این برند سال گذشته هنگام معرفی پولستار 4 اعلام کرده بود که آن را با قیمت پایه تقریباً 60 هزار دلار روانه بازار خواهد کرد.

در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره Polestar 4 چیست؟

از دست ندهید:
پولستار سینرژی؛ هایپرکار آینده که فقط یک نسخه از آن در کل دنیا ساخته خواهد شد خودرو کراس اوور شیائومی برای رقابت با تسلا مدل Y وارد میدان می‌شود ریویان با معرفی دو شاسی بلند R2 و R3 در دنیای خودروهای برقی گرد و خاک به پا کرد ادعای بحث‌برانگیز ایلان ماسک: خودرو جدید تسلا صفر تا صد را زیر ۱ ثانیه می‌زند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*