خودرو برقی پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴

پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ معرفی شد؛ سوئدی خوش چهره و برقی + ویدیو

پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ ، آخرین مدل از خودرو سدان تمام برقی میان رده‌ی سوئدی‌ها به حساب می‌آید که در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و بهبودهای آن آشنا خواهیم شد و نهایتا به قیمت 2024 Polestar 2 نگاهی می‌اندازیم.

خانواده سوئدی پولستار اکنون میزبان یک عضو تازه نفس و است که قصد دارد تا در برابر تسلا مدل 3 قد علم کند. پس اگر شما هم دوست دارید تا از مشخصات فنی تا قیمت پولستار 2 مدل 2024 و تفاوت‌های آن با مدل 2022 را بدانید، تا انتهای کار همراه ما باشید. اما قبل از آن، به سراغ تیزر معرفی ولوو Polestar 2 جدید می‌رویم.

معرفی ولوو پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ ؛ رقیب تسلا مدل 3

قبلا با پولستار 1 آشنا شده بودیم و پولستار 3 هم احتمالا تا سال آینده به صورت کامل رونمایی شود. اکنون ولوو پولستار 2 مدل 2024 اینجاست تا یک فیس لیفت جذاب را به خانواده سه نفری خود اضافه کند. البته این سدان لیفت بک نسبت به نسخه‌های قبلی خود، به جز تغییرات ظاهری، مشخصات فنی جذاب‌تری را هم وعده می‌دهد.

مشخصات فنی و تغییرات پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴

خودرو برقی پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴

پولستار 2 مدل 2024 برخلاف پولستار 2 مدل 2022 و در تریم تک موتور، یک سدان دیفرانسیل عقب به حساب می‌آید. در محور عقب این ماشین برقی، یک موتور الکتریکی با توان 299 اسب بخار قدرت و 489 نیوتن متر گشتاور را داریم که نسبت به نسل‌های قبلی، تقریبا 68 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور بیشتری را تحویل می‌دهد. همچنین شتاب 0-100 ولوو Polestar 2 جدید هم از 7 ثانیه (در نسخه‌های قبلی) به 5.9 ثانیه کاهش یافته است.

ماشین الکتریکی Plestar 2 مدل جدید

پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ در زیر شاسی خود اکنون میزبان پکیج باتری‌های 82 کیلو وات ساعتی است که می‌توانند در هر بار شارژ، تقریبا 482 کیلومتر دوام بیاورند. این عدد در نسخه‌های قبلی تقریبا 430 کیلومتر بود. همچنین شارژرهای سریع 205 کیلوواتی هم با این نسخه سازگاری دارند.

ماشین الکتریکی Plestar 2 مدل جدید

اما زمانی که ولوو Polestar 2 جدید با تریم دوم خود یعنی مدل دو موتوره به میدان می‌آید، یک سدان برقی با توان 421 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه می‌دهد اما متاسفانه ظرفیت باتری فقط 78 کیلو وات ساعت است. یعنی ولوو Polestar 2 جدید در تریم AWD در هر بار شارژ شدن فقط 434 کیلومتر دوام می‌آورد اما می‌تواند در کمتر از 4.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که این عدد در تسلا Model 3 تقریبا 4.3 ثانیه است. همچنین توان شارژر سریع در تریم AWD به 155 کیلو وات محدود شده است.

قیمت ولوو Polestar 2 جدید

خودرو برقی پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴

طبق گزارش‌های رسمی از سایت Plestar، انتظار داریم که قیمت پولستار ۲ مدل ۲۰۲۴ در تریم‌های RWD و AWD به ترتیب برابر با 49.8 و 53.3 هزار دلار باشد. همچنین این سدان برقی قرار است تا اواخر سال 2023 به صورت رسمی معرفی و راهی خیابان‌ها شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*