پولستار 2 الکتریکی

قیمت و مشخصات پولستار 2 الکتریکی ۲۰۲۲ اعلام شد

قیمت و مشخصات خودرو پولستار 2 الکتریکی ۲۰۲۲ – Polestar 2 Electric اعلام شد. این خودرو به عنوان یکی از رقبای تسلا شناخته می‌شود.

پولستار به تازگی قیمت نسخه‌های تک موتوره و دو موتور اتومبیل پولستار 2 الکتریکی را اعلام کرده است،‌ پیش از این نیز از تمام مشخصات (به غیر از قیمت) این دو نسخه از پولستار در اوایل سال جاری رونمایی شده بود.

قیمت پولستار 2 الکتریکی چقدر است؟

پولستار 2 الکتریکی

پولستار قیمت پایه اتومبیل پولستار 2 تک موتوره را ۴۵ هزار و ۹۰۰ دلار تعیین کرده است،‌ این در صورتی است که قیمت خودرو پولستاری که هم‌اکنون در بازارها به فروش می‌رسد ۵۹ هزار و ۹۰۰ دلار است و این یعنی نسخه تک موتوره پولستار 2 از نسخه کنونی 14 هزار دلار ارزان‌تر است. این نسخه از پولستار قادر به تولید قدرت 231 اسب بخار است و این نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که قدرت پایین‌تر منجر به ایجاد شعاع حرکتی مناسب 426 کیلومتری شده است.

پولستار برای نسخه دو موتوره پولستار 2 الکتریکی نیز قیمت 49900 دلار را در نظر گرفته است. مشتریان این خودرو می‌توانند آپشن‌های به کار رفته در مدل کنونی را در قالب پکیج‌هایی سفارش‌گذاری کرده و اتومبیل خود را به آن‌ها مجهز کنند. یکی از این پکیج‌ها پلاس نام دارد که قیمت آن 4 هزار دلار است. به احتمال فراوان این پکیج با استقبال خوبی از افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند مواجه می‌شود.

این پکیج شامل یک پمپ گرمای جدید است که می‌تواند شعاع حرکت خودرو را به میزان 10 درصد افزایش دهد. یکی دیگر از پکیج‌ها،‌ پکیج پرفورمنس است که 5 هزار دلار قیمت دارد. خریداران پولستار 2 الکتریکی می‌توانند با سفارش این پکیج ترمزها،‌ سیستم تعلیق و رینگ‌های اتومبیل خود را بهبود بخشند. یکی دیگر از پکیج‌های ارائه شده پایلوت نام دارد که 3200 دلار قیمت‌گذاری شده و در بردارنده سیستم‌های ایمنی و دستیار راننده است.

اظهارات مدیر پولستار آمریکای شمالی

پولستار 2 الکتریکی

مدیر پولستار آمریکای شمالی عنوان می‌کند که پیشرفت و توسعه خانواده پولستار 2 به شدت ما را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند. این توسعه منجر به آن می‌شود که برای انواع سبک زندگی‌ها پیکربندی مناسبی به وجود بیاید. به دنبال این اتفاق حضور ما در بازارهای جهانی پر رنگ‌تر خواهد شد و محصولات بیشتری را با تجهیزات مناسب و قیمت قابل قبول وارد بازار خواهیم کرد تا بتوانیم فروشمان را به حداکثر برسانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*