خودروی الکتریکی پولستار 1

خودروی الکتریکی پولستار 1 با رنگ خاکستری مات همگان را مجذوب خود می‌کند

خودروی الکتریکی پولستار 1 (Polestar 1) با ظاهری بسیار جذاب در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 نمایش داده شد. در ادامه، بیشتر با محصول جدید زیرمجموعه ولوو آشنا می‌شویم.

شاید شرکت سوئدی پولستار هنوز آماده عرضه اتومبیل های الکتریکی خود نشده باشد، ولی این بدان معنی نیست که کمپانی زیرمجموعه ولوو نمی‌تواند محصول جدید خود را در ژنو نمایش دهد. رنگ خاکستری مات خودروی الکتریکی پولستار 1 که حالا شاهد نمایش آن هستیم، به اندازه‌ای جذاب هست که اگر سازندگان از این رنگ برای نسخه نهایی استفاده نکنند، احتمالا دیوانه خواهند بود!

اگرچه اکتبر سال گذشته این خودرو به صورت رسمی معرفی شده بود، اما گذشت این ماه‌ها تاثیری بر طراحی متمایز آن و تغییر المان‌های اصلی نداشته است. در واقع، طراحی این خودرو را می‌توان ترکیبی متقاعدکننده از دی ان ای ولوو با کمی چاشنی اسپورت در نظر گرفت.

خودروی الکتریکی پولستار 1

این چهره متمایز با جلوپنجره آغاز می‌شود؛ جایی که شکل فریم آن را می‌توان طعمی از ولوو اما طراحی شبکه‌ای آن را روح صنعتی‌تر و اسپورت پولستار در نظر گرفت. استفاده از رنگ خاکستری مات سبب شده تا ما کمی با طراحی قبلی که در آن از رنگ‌های سفید و سیاه استفاده شده بود، فاصله بگیریم.

شباهت‌ها در بخش داخلی بیشتر بوده و فرمان و همین‌طور داشبورد لمسی مرکزی خودرو، مستقیما از محصولات ولوو به ماشین جدید پولستار رسیده است. البته این موضوع بد نیست چرا که سیستم سرگرمی “Sensus” ولوو، هم‌چنان یکی از بهترین‌ها در بازار است. به علاوه، ترکیب کروم براق با چرم کم‌رنگ نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

خودروی الکتریکی پولستار 1

زیر کاپوت، ما با اتومبیلی رو به رو هستیم که پیش‌تر نیز دیده بودیم. در واقع خودرو از یک نیروی محرکه هیبرید با یک موتور بنزینی سوپرشارژ و توربوشارژ که چرخ‌های جلویی و موتورهای الکتریکی دوقلو در بخش پشتی را به حرکت درمی‌آورند، قدرت می‌گیرد. مجموع این سیستم قادر به تولید نیروی 600 اسب بخار است تا خودروی الکتریکی پولستار 1 کمی هم رنگ محصولات سوپر اسپورت را به خود گیرد. سازندگان می‌گویند 93 مایل (149 کیلومتر) مجموع مسافتی قابل پیمایش توسط موتور الکتریکی پولستار وان است.

خودروی الکتریکی پولستار 1

اما سوال اصلی این است: آیا این خودروی خاکستری‌رنگ وارد فاز تولید می‌شود؟ پولستار هیچ چیزی را به صورت رسمی در این مورد مطرح نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد سازندگان هم از این رنگ بسیار زیبا که برای رویداد ژنو آماده شده، راضی هستند. در این صورت، شانس ارائه آن در محصول نهایی بسیار بالا خواهد بود.

خودروی الکتریکی پولستار 1

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با خودروی الکتریکی پولستار 1 در دست نیست و ما امیدواریم طی روزهای آینده، از جزئیات این محصول جدید نیز مطلع شویم. در ادامه می‌تواید تصاویر این خودرو در نمایشگاه اتومبیل ژنو را تماشا کنید.

گالری عکس خودروی الکتریکی پولستار 1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا من یکیو که مجذوب خودش نکرد شمارو نمیدونم

  2. اینا چرا توی ایران وارد نمیشن

  3. انصافا خیلییییییییییییییییییییییییییی خوشگله لامصببببب

    عاشقش شدم

  4. خیلی ماشین شیکی بود ولی از رنگش خوشم نیومد