آشپزخانه هوشمند سامسونگ

با قابلیت‌های پیشرفته آشپزخانه هوشمند سامسونگ آشنا شوید

آشپزخانه هوشمند سامسونگ به فناوری و قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده تا کاربران بتوانند وعده‌های غذایی سالم و لذیذی را آماده کنند.

سامسونگ جدیدترین لوازم خانگی خود را به فناوری‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز کرد تا کاربران بتوانند روزانه به وعده‌های غذایی سالم و لذیذی دسترسی پیدا کنند. جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی در رویداد CES 2024 معرفی شدند تا تجربه‌ای ایده‌آل را برای کاربران خود در آشپزخانه و تهیه غذا ارائه دهند. سامسونگ این محصولات را با هدف ایجاد تحولی در تهیه غذا و دسترسی به مواد غذایی تازه و سالم طراحی کرده است. این لوازم با پلتفرم SmartThings نیز اکوسیستمی سراسر متصل را به‌وجود می‌آورند.

قابلیت‌های پیشرفته آشپزخانه هوشمند سامسونگ

یخچال Bespoke 4-Door Flex 2024 سامسونگ از فناوری AI Family Hub+ با نمایشگر 32 اینچی LCD بهره می‌برد. این یخچال با هوش مصنوعی می‌تواند امکانات و شگفتی‌های نوآورانه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد. کاربران با نمایشگر تعاملی لمسی این یخچال که به اینترنت متصل است می‌توانند محتواهایی چون فیلم و موسیقی را پخش کنند، به جستجوی دستور تهیه انواع غذاهای خوشمزده بپردازند، نکات مهم را یادداشت کرده و قرارهای کاری خود را مشاهده کنند. این یخچال به پلتفرم SmartThings متصل بوده و کاربران می‌توانند به‌کمک آن به‌شکل خودکار لیست خرید تهیه کنند و اقلام مورد نیاز را سفارش دهند.

آشپزخانه هوشمند سامسونگ

یخچال Bespoke 4-Door Flex 2024 سامسونگ با قابلیت‌های هوشمند خود می‌تواند به مدت بیشتری مواد غذایی را تازه نگه دارد. کاربران با استفاده از قابلیت یخچال Use by Dates می‌توانند تاریخ نگهداری مواد غذایی را ثبت کرده و آنها را برای مصرف در روزهای آینده در اولویت قرار دارند. این قابلیت باعث می‌شود تا مواد غذایی که به زمان فاسد شدن نزدیک شدند، توسط کاربر شناسایی شده و آنها را زودتر از سایر مواد غذایی مصرف کنند.

آشپزخانه هوشمند سامسونگ

قابلیت Vision Inside نیز به‌کمک دوربین داخل یخچال، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان محتویات درون یخچال را مشاهده کرد. از این رو کاربران بدون این‌که در یخچال را باز کنند، می‌توانند مواد غذایی داخل یخچال را ببینند و از میزان آنها مطلع شوند.

قابلیت Vision Inside

هوش مصنوعی Vision AI نیز می‌تواند 33 خوراکی مختلف را از روی تصاویر آنها شناسایی کند. قابلیت Image-to-Recipe نیز مواد غذایی شناسایی شده روی تصاویر را به یک دستور تهیه غذا تبدیل خواهد کرد. این قابلیت می‌تواند موجودی یخچیال و نزدیکی تاریخ انقضای مواد غذایی مختلف را بررسی کند و به کاربران مناسب‌ترین دستور تهیه غذا را پیشنهاد دهد. این قابلیت‌های هوشمند در آشپزخانه های سامسونگ باعث به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی می‌شود که هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها و هم سلامت محیط زیست را به‌همراه دارد.

 اپلیکیشن Samsung Food

سامسنگ سرویس جدیدی را به نام اپلیکیشن Samsung Food در نظر گرفته که با یخچال‌های هوشمند مجهز به Family Hub+ و SmartThings Cooking همگام می‌شود تا یک تجربه آشپزی سطح بالا را به کاربران ارائه دهد. این اپلیکیشن سامسونگ در رویداد CES 2024 توانسته جایزه نوآوری برتر در بخش هوش مصنوعی را از آن خود کند. اپلیکیشن Samsung Food قادر است هوشمندانه‌تر از همیشه، وعده‌های غذایی را برنامه‌ریزی کند. این اپلیکیشن امکان دسترسی به بیش از 160 هزار دستور غذایی جذاب به 8 زبان زنده جهان از جمله انگلیسی، کره‌ای، آلمانی، اسپانیایی را فراهم می‌کند.

 اپلیکیشن Samsung Food

سرویس غذای سامسونگ امکانی را برای علاقه‌مندان به آشپزی حرفه‌ای فراهم کرده تا بتوانند تولیدکنندگان محتوای این حوزه را دنبال کرده و دستور تهیه انواع غذاهای جدید را نیز پیدا کنند. ضمن این‌که کاربران می‌توانند دستور مورد نظر را ذخیره کرده و در لیست خرید آینده خود به مواد اولیه مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. این سرویس، امکان اشتراک‌گذاری دستورهای پخت جذاب و تصاویر غذاها با دنبال‌کنندگان را نیز فراهم می‌سازد و کاربران را به اینفلوئنسر این حوزه تبدیل خواهد کرد.

هوش مصنوعی سرویس Samsung Food که به‌نام قابلیت Food AI شناخته می‌شود نیز می‌تواند مواد تشکیل‌دهنده و دستور تهیه غذا را از روی عکس آنها شناسایی کند. از این رو می‌توانید هر غذایی که بخواهید را از طریق این قابلیت شناسایی کرده و به دستور تهیه کامل آن دسترسی پیدا کنید.

همچنین قابلیت Food AI می‌تواند دستورهای غذایی متناسب با رژیم غذایی کاربران را اصلاح و شخصی‌سازی کند؛ برای مثال می‌توان به دستور پخت هر غذایی در قالب گیاهی یا نسخه بومی شده آن دسترسی پیدا کرد. تمام این دستورهای غذایی در سرویس Samsung Food ذخیره خواهد شد تا در زمان آشپزی بتوان جزئیات آنها را از طریق فر یا اجاق هوشمند مشاهده کرد.

اجاق گاز هوشمند

سامسونگ برای اجاق گاز Slide-in و صفحه برقی Anyplace Induction خود یک نمایشگر 7 اینچی LCD در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند از طریق آن دستور تهیه غذاها که در سرویس Samsung Food ذخیره کردند را مشاهده کنند.

فناوری جدید Anyplace Induction با استفاده از سیم‌پیچ ورق القایی باعث می‌شود تا در زمان پخت‌وپز و گرم کردن غذا بهترین عملکرد را ارائه دهد. این اجاق از شیشه‌های ضد خش به‌جای مدل‌های سرامیکی بهره می‌برد و در زمان جابه‌جا کردن قابلمه‌ها روی آن، دیگر نیاز نیست که از بابت خراشیده شدن و آسیب به صفحه نگران باشید. اجاق گاز Slide-in به سرویس غذای سامسونگ متصل شده تا مجموعه لوازم خانگی آشپزخانه هوشمند سامسونگ را به بهترین شکل تکمیل کند.

آشپزخانه هوشمند سامسونگ

اکوسیستم متصل SmartThings تمام این محصولات هوشمند را به یکدیگر متصل کرده و به همین دلیل امکان کنترل آنها از راه دور نیز وجود خواهد داشت. از سایر مزایای آشپزخانه هوشمند سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی می‌توان به امکان تنظیم برنامه‌های متنوع پخت‌و‌پز، مدیریت لیست خرید و دسترسی به انواع برنامه‌های غذایی اشاره کرد که تمام آنها باعث می‌شوند تا کاربران به تجربه سطح بالایی از آشپزی و نگهداری مواد اولیه دسترسی پیدا کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*