جاروبرقی رباتیک شیائومی M30 S

شیائومی از جاروبرقی رباتیک جدید خود رونمایی کرد

شیائومی اخیرا از جاروبرقی رباتیک جدید خود با نام M30 S رونمایی کرده که ویژگی‌هایی مانند بهره مندی از هوش مصنوعی و امکان طی کشیدن را دارد.

میجیا از زیرمجموعه برندهای شیائومی از جاروبرقی رباتیک جدیدی رونمایی کرده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به مدل M30 Pro معرفی شده در ژانویه دارد اما ویژگی‌های M30 S جامع‌تر است. این جاروبرقی رباتیک همچنین قابلیت طی کشیدن زمین و خشک کردن آن را دارد که در ادامه این مطلب از بخش اخبار فناوری می‌توانید با ویژگی‌های بیشتری از این جاروبرقی میجیا آشنا شوید.

جاروبرقی رباتیک M30 S میجیا

ربات جاروبرقی Mijia M30 S از ناوبری LDS با دوربین زاویه باز 110 درجه و فناوری S-Cross AI برای جلوگیری از موانع استفاده می‌کند. قدرت مکش این جاروبرقی 7300 پاسکال بوده و می‌تواند تا 180 دور در دقیقه بچرخد. همچنین طبق اعلام شیائومی، این جاروبرقی جدید می‌تواند برای محیط‌هایی تا مساحت 700 متر مربع کافی بوده و می‌تواند تا 99 درصد کل اتاق را به طور کامل پوشش دهد. جاروبرقی رباتیک شیائومی M30 S

مخزن جمع آوری زباله در این جاروبرقی نیز از هر 75 روز نیاز به تعویض داشته و برای طی کشیدن نیز از آب با دمای 60 درجه سانتی گراد استفاده می‌کند که پس از انجام این مرحله، می‌تواند مسیر طی کشی شده را خشک کند. برای کنترل این ربات جاروبرقی می‌توانید هم از اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی و هم دستورات صوتی هوش مصنوعی شیائومی استفاده کنید.

قیمت و زمان دسترسی

این جاروبرقی رباتیک به صورت پیش فروش در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست که آیا به دیگر قاره‌ها نیز صادر خواهد شد یا خیر. همچنین این جاروبرقی رباتیک Xiaomi Mijia M30 S را می‌توان در چین با قیمت حدودی 3699 یوان (حدود 500 دلار) پیش خرید کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C با قابلیت طی کشیدن، معرفی شد شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود شیائومی از پیشرفته‌ترین پتو برقی خود رونمایی کرد