جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro

جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro، خانه را برق می‌اندازد و تی می‌زند

شیائومی به‌تازگی جارو برقی رباتی M30 Pro را معرفی کرده که به هوش مصنوعی مجهز بوده و قادر به جارو زدن و تی کشیدن هوشمند منزل شما خواهد بود.

شیائومی به‌تازگی نسل جدیدی از جاروبرقی‌های رباتیک خود تحت نام کامل «Xiaomi MiJia All-in-One Sweep and Mop Robot M30 Pro» با قابلیت‌های جذاب و قیمت بسیار رقابتی 663 دلار رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات فنی این جاروبرقی جذاب و همه فن حریف بیشتر آشنا خواهیم شد.

قابلیت‌های کلیدی جاروبرقی رباتی M30 Pro شیائومی

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی از یک سیستم جدید و خلاقانه برای برش موهای جمع شده در برس دستگاه استفاده می‌کند. عملکرد این سیستم بر اساس یک ماژول برش ساخته شده از فولاد ضدزنگ پایه‌ریزی شده است. پس از این که فرآیند جارو زدن به اتمام رسید، دستگاه مثل تمامی محصولات دیگر به ایستگاه خود باز می‌گردد. جارو برقی M30 Pro سپس در داخل جایگاه خود چرخیده و موهای چسبیده به برس آن جدا شده و به محفظه آشغال انتقال پیدا می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:

بهترین برندهای تولید کننده جاروبرقی در سال ۲۰۲۳

جاروی رباتیکی جدید شیائومی همچنین از فناوری‌های پیچیده‌ای هم برای بهبود عملکردش استفاده می‌کند. از جمله این تکنولوژی‌های پیشرفته می‌توان به سیستم تشخیص سوژه‌ها به کمک هوش مصنوعی اشاره کرد که قادر به شناسایی بیش از 55 جسم مختلف است. علاوه بر این، M30 Pro همچنین به کمک هوش مصنوعی قادر به شناسایی انواع کثیفی و آلودگی به‌صورت ریل تایم است که می‌تواند تمیز کردن آلودگی‌ها را بهینه‌تر و سریع‌تر کند.

این جاروبرقی هوشمند همچنین از نورپردازی LED برای شرایط نوری نامساعد بهره برده و سیستم مسیریابی لیزری LDS را برای اسکن و نگاشت محیطی 360 درجه استفاده می‌کند. علاوه بر این، یک فن قدرتمند 7000 پاسکالی در کنار سیستم هوشمند تشخیص قالیچه که عملکردی عالی دارد، تضمین‌کننده تمیز کردن قالی و فرش بدون آسیب رساندن به بافت آن هستند.

در کنار قابلیت‌های برجسته جارو کردن در جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro، امکان تی کشیدن سطوح نیز دیگر ویژگی جذاب آن به شمار می‌رود. این دستگاه قادر است آب را تا دمای 60 درجه گرم کرده و به‌صورت هوشند تمامی سطوح منزل شما را تی بکشد. این دمای آب تضمین‌کننده آن است که لکه‌های چسبناک و اعصاب خورد کنی مثل سس یا حتی آدامس به‌راحتی از روی سطوح پاک خواهند شد. علاوه بر این، سیستم خشک‌کن هوای گرم این دستگاه نیز ظرف تنها دو ساعت تمامی سطوح خیس را خشک می‌کند و نیاز به خشک کردن خودکار را از بین می‌برد.

جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro همچنین از یک سیستم جمع‌آوری گرد و غبار دوکاناله استفاده می‌کند که باعث می‌شود سبد مشغول جمع آوری آشغال‌ها در این دستگاه هر 75 روز یک بار نیاز به تعویض داشته باشد. دستگاه جدید شیائومی همچنین گنجایش یک مخزن آب 4 لیتری آب تمیز و یک مخزن آب کثیف را دارد و بر اساس ادعای شیائومی قادر است در هر بار کار کردن مساحتی بالغ بر 240 متر مربع را تی بکشد. علاوه بر این، جارو برقی ام 30 پرو همچنین از سیستم تامین آب خودکار و قابلیت تخلیه اتوماتیک بهره برده و یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد.

جارو برقی میجیا شیائومی همچنین به‌طور کامل با اپلیکیشن Mijia سازگار بوده و از طریق دستیار صوتی Xiao AI قابل کنترل خواهد بود. به این ترتیب کاربر می‌تواند این دستگاه را از راه دور برنامه‌ریزی کرده و قابلیت‌های شخصی‌سازی و برنامه‌های کاری مختلفی را به آن وارد کند. علاوه بر این، سایر لوازم خانگی هوشمند شیائومی هم به‌طور کامل با این جارو برقی همسان خواهند بود تا روتین‌های پاکیزگی این دستگاه با عملکرد سایر لوازم خانگی این کمپانی سازگار بوده و تداخلی بین عملکرد آن‌ها وجود نداشته باشد.

همان‌طور که اعلام شد، قیمت این جارو برقی هوشمند و جذاب 663 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*