بهترین برندهای جاروبرقی 2023

بهترین برندهای تولید کننده جاروبرقی در سال 2023

اگر به فکر خرید یک جاروبرقی هستید و می‌خواهید با انواع مدل‌های موجود در بازار آشنا شوید، این مقاله که به معرفی و بررسی بهترین برندهای جاروبرقی 2023 پرداخته است را از دست ندهید.

اهمیت و لزوم وجود یک جاروبرقی در محل زندگی و محل کار بر کسی پوشیده نیست. اما آیا تمام افراد از ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب آگاهی دارند و انتخاب یک محصول مناسب برایشان آسان است؟ قطعا اینطور نیست. در حالی که جاروبرقی‌ها یکی از کارآمدترین وسایل برای تمیز کردن کف‌های هر اتاقی هستند، طیف بسیار گسترده‌ای از گزینه‌ها در دسترس قرار دارند که خریداران را هنگام خرید سردرگم می‌کنند.

فراتر از تفاوت‌های مکانیکی در انتخاب جاروبرقی که شامل انواع ایستاده، دستی، سطلی یا رباتی می‌شود، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. برای مثال هنگام خرید شما باید مواردی همچون امکانات جاروبرقی، صدادار یا بی‌صدا بودن آن، کیسه‌ای یا بدون کیسه بودن محصول، بهره‌مندی محصول از فیلتر مناسب، قابل شستشو بودن، وجود اتصال وای‌فای را در مدل‌های رباتیک و توجه به نوع کفپوشِ خانه را در نظر بگیرید.

علاوه‌براین یک فاکتور مهم دیگر وجود دارد که باید به آن توجه شود، معیاری به نام برند تولیدکننده. طیف گسترده‌ای از برندها در حوزه تولید جاروبرقی درحال فعالیت هستند و مدل‌هایی با ویژگی‌های خارق‌العاده و نوآورانه را به بازار مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

قبل از خرید بابد به این نکته توجه داشته باشید که جاروبرقی از لحاظ عملکرد به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شود که نوع دوم برای مکان‌هایی همچون هتل‌ها، کارگاه‌ها و مراکز مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برندهای تولیدکننده جاروبرقی در توسعه‌ی محصولات این دو دسته به صورت متفاوت عمل می‌کنند. در این میان برخی برندها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و برخی دیگر محصولاتی با کیفیت نامناسب ارائه می‌دهند.

چیزی که یک برند جاروبرقی را تبدیل به گزینه‌ای عالی می‌کند، وجود مجموعه‌ای از محصولات با کیفیت بالا در کارنامه آن است که تجربه کاربری آسانی را با جاروبرقی ارائه می‌دهند و محصولات آن می‌توانند از آزمون زمان سربلند بیرون آیند. در ادامه ما سعی کرده‌ایم با تهیه‌ی لیستی از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 شما را راهنمایی کرده و خرید جاروبرقی را به تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن تبدیل کنیم.

1. میله – Miele

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - میله

برند میله به‌عنوان نمونه‌ای درخشان از برتری در دنیای برندهای تولیدکننده جاروبرقی شناخته می‌شود که با تعبیه‌ی ویژگی‌های کاربردی و پیشرفته در محصولات خود توانسته در صدر لیست بهترین برندهای جاروبرقی 2023 قرار بگیرد. محصولات این برند برای کسانی توسعه یافته‌اند که به دنبال یافتن راه‌حلی به‌منظور رسیدن به اوج پاکیزگی هستند.

میله از خوش‌نام‌ترین برندها در بازار مصرف‌کنندگان است و جاروبرقی‌های آن از قدیم‌ترین و محبوب‌ترین جاروبرقی‌های موجود در فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی هستند. میله با بیش‌از 100 سال سابقه، به طور مداوم مکش قدرتمند، فیلتراسیون پیشرفته و طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را ارائه کرده است که نیازهای مختلف نظافت را برآورده می‌کنند.

جاروبرقی‌های Miele از تمام جهات، چه از نظر دوام و عملکرد بی صدا یا تعهد به محیط‌های عاری از حساسیت از طریق فیلتر HEPA، مظهر کیفیت و نوآوری هستند و استانداردی را ایجاد می‌کنند که محصولات میله را به یک انتخاب قابل اعتماد تبدیل کرده است. به عنوان مثال مدل Complete C3 را در نظر بگیرید، مدلی که عملکرد برتر را در کنار دوام و زیبایی ارائه می‌دهد. تنها ایراد Complete C3 به هزینه‌های مکرر آن‌ مربوط می‌شود که همراه با کیسه خاکی کوچکتر جاروبرقی است و نیاز به تعویض مکرر دارد.

کیفیت ساخت استثنایی جاروبرقی‌های میله کاربران را برای مدت طولانی از خرید محصول جایگزین بی‌نیاز می‌کند. خط تولید Miele همچنین به دلیل مکش عالی شناخته شده است و این فقط به جاروبرقی‌های سطلی مانند Complete C3 محدود نمی‌شود، زیرا میله محصولات زیادی را در طیف وسیعی از انواع جاروبرقی ارائه می‌دهد. همه اینها در کنار بی‌صدا بودن دستگاه‌ها، میله را به انتخابی حرفه‌ای برای هر نوع سلیقه‌ای تبدیل می‌کند. این جاروبرقی‌ها با داشتن سایز مناسب، قابلیت جابجایی آسان را فراهم می‌سازند.

دستگاهی مانند Complete C3 با قیمت 839 دلار به فروش می‌رسد که در نظر بسیاری از افراد گران است، اما در نظر داشته باشید که شما با پرداخت این هزینه بهترین محصول موجود در بازار را دریافت خواهید کرد. اگر پول برای شما فاکتوری مهم نیست و به دنبال بهترین جاروبرقی بازار هستید، Miele مناسب‌ترین گزینه‌ها را برای رفع نیازهای شما خواهد داشت.

2. بیسل – Bissell

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - بیسل

ملویل بیسل و همسرش هنگامی که از تمیز کردن مداوم فروشگاه خود کلافه شده بودند، اقدام به ساخت یک جارو برقی بسیار ساده می‌کنند که به عنوان جاروی رو فرشی بیسل ثبت اختراع شد. جاروبرقی‌های بیسل امروزه از محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌روند. در حال حاضر، بسیاری از محصولات Bissell شامل جاروبرقی، بخارشو، تمیزکننده‌های فرش، تصفیه‌کننده هوا و سایر محلول‌های تمیزکننده در بازار عرضه می‌شوند.

بزرگترین مزیت Bissell در مقرون به صرفه بودن خط جاروبرقی آن نهفته است. مدل‌های فوق‌العاده بیسل مانند Powerforce Helix، تنها با قیمت 59 دلار به فروش می‌رسند. در بازاری که محصولات با قیمت کمتر معمولا کیفیتی پایین را ارائه می‌دهند، مدل Powerforce Helix در ازای هزینه‌ای بسیار مناسب در مقایسه با دستگاه‌های هم‌رده‌ی خود کیفیتی عالی را به مشتریان هدیه می‌دهد. کیفیت ساخت این مدل باعث می‌شود تا در مقایسه با برخی از محصولات حجیم‌تر، کارایی بهتر و راحت‌تری را ارائه دهد.

بیسل همچنین به دلیل تولید مدل‌های مخصوص حیوانات خانگی شناخته می‌شود که اغلب شامل ویژگی‌هایی مانند برس‌های تخصصی موی حیوانات و سیستم‌های فیلتراسیون هستند و برای مقابله موثر با مو و شوره حیوانات خانگی طراحی شده‌اند. مدل Powerforce Helix یک نمونه عالی در این زمینه است که عملکرد منحصربه‌فردی در جمع‌آوری موهای حیوانات خانگی از خود نشان می‌دهد.

البته همه‌ی نکات در مورد محصولات این مورد از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 مثبت نیست و نقطه ضعف‌هایی در دستگاه‌های بیسل به چشم می‌خورند. در حالی که جاروبرقی‌های این برند مقرون به صرفه هستند، اما دوام و طول عمر آنها به ویژه در مدل‌های پایین‌تر، می‌تواند به سرعت هزینه خرید را نابود کرده و مشتری را مجبور به خرید یک دستگاه جدید کند.

علاوه‌براین، خط تولید Bissell برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر را ندارد که رقبای این سطح، مارک‌هایی مانند دایسون و شارک، معمولاً به آن‌ها مجهز هستند. با این حال، به دلیل مقرون به صرفه بودن، هیچ برندی در قیمت یا کیفیت ذکر شده توانایی رقابت با بیسل را ندارد.

3. دایسون – Dyson

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - دایسون

دایسون یک شرکت بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۱ توسط جیمز دایسون تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به تولید لوازم الکترونیکی مانند جاروبرقی، دستگاه تصفیه کننده هوا و سشوار پرداخته است. دایسون زون هدفون گران‌قیمت جدید این برند محسوب می‌شود که هوا را تصفیه می‌کند و طراحی آن مشابه ماسک هانیبال لکتر است. با این‌حال برند دایسون بیشتر به دلیل تولید جاروبرقی‌های خارق‌العاده خود شناخته می‌شود.

دایسون نوآوری را به وضوح در طراحی جاروبرقی‌های خود به نمایش می‌گذارد. این شرکت جاروبرقی‌های بدون کیسه، فناوری سیکلون و طراحی نمادین توپی‌شکل را برای افزایش قدرت مانور معرفی کرده است. این پیشرفت‌ها اغلب به تمیز کردن کارآمدتر و مؤثرتر منجر می‌شوند. طراحی جاروبرقی بدون سیم دایسون به کاربران این امکان را می‌دهد تا سطح مورد نظر خود را بدون نیاز به برق زدن و جدا کردن پریز در حین حرکت تمیز کنند.

نوآوری دایسون را می‌توان در مدل Dyson V15 Detect مشاهده کرد، جایی که این مورد از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 از لیزر برای برجسته کردن تکه‌های غیرقابل مشاهده گرد و غبار در کف‌ها استفاده می‌کند. V15 فقط یک مورد از مجموعه عظیم ارائه شده توسط Dyson است. محصولات این برند انواع مختلف جاروبرقی که برای ماندگاری ساخته شده‌اند را شامل می‌شود.

محصولات دایسون نیز مانند سایر برندها بی‌نقص نیستند و نقاط ضعفی دارند. بزرگترین نقطه ضعف محصولات این برند به مسائل مربوط به قیمت آنها برمی‌گردد. مدل Dyson V15 Detect با قیمت 749.99 دلار و مدل‌های ارزان‌تر و ایستاده Dyson Ball مانند Ball Animal 3 با قیمت 549.99 دلار به بازار عرضه می‌شوند. علاوه‌براین علیرغم داشتن طول عمر طولانی، اگر مشکلی پس از خرید Dyson پیش بیاید، بعید است که راه حل ارزانی پیش روی شما وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی در جهان

4. سامسونگ – Samsung

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - سامسونگ

سامسونگ یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است که چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف دارد. وقتی نوبت به نوآوری و ساخت محصولات الکترونیک می‌رسد، سامسونگ بیش‌از سایر برندهای موجود در بازار حرف برای گفتن دارد و لوازم خانگی و جانبی متنوعی را تولید می‌کند.

از تولید گوشی هوشمند گرفته تا تلویزیون هوشمند و ماشین لباسشویی و یخچال، نام سامسونگ به عنوان بهترین برند در همه جا می‌درخشد. بنابراین طبیعی است که در فهرست بهترین برندهای جاروبرقی 2023 نیز نام این برند تجاری به چشم بخورد. سامسونگ اولین برند در لیست ما محسوب می‌شود که طیف گسترده‌ای از مدل‌های جاروبرقی از جمله ایستاده، سطلی و چوبی را ارائه می‌دهد.

این تنوع به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مدلی را انتخاب کنند که متناسب با نیازها و ترجیحات تمیزکاری خاص آنها باشد. مجموعه‌ی محصولات این برند همچنین شامل خط جاروبرقی رباتیک POWERbot است که سامسونگ در سال 2021 با معرفی Jet Bot AI+ آن را عرضه کرد. این فناوری به ربات کمک می‌کند از برخورد با اجسام کوچک‌تر روی زمین جلوگیری کند.

با وجود این تنوع درکنار کیفیت عالی محصولات، جای تعجب نیست که جاروبرقی‌های سامسونگ بسیار کاربرپسند هستند و محبوبیت بسیاری در بازار مصرف‌کنندگان دارند. Bespoke Jet سامسونگ نمونه‌ای عالی از قدرت مکشی است که می‌توانید از یک جاروبرقی سامسونگ انتظار داشته باشید. محصولات این برند همچنین تجربه تعمیر و نگهداری نسبتاً ساده‌ای برای کاربر معمولی دارد.

با این حال محصولات این مورد از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 مشکلاتی دارند که سبب نارضایتی برخی از کاربران شده است. یکی از بزرگترین معایب سری سامسونگ را می‌توان قیمت آن دانست. برای مثال Bespoke Jet با قیمت 899 دلار به فروش می‌رسد. این مطمئناً ارزان‌ترین گزینه‌ای نیست که سامسونگ ارائه می‌کند و محصولات گران‌تری نیز در مجموعه سامسونگ به چشم می‌خوردند. این درحالیست که برندهای دیگر می‌توانند جاروبرقی ممتازی با ویژگی‌های مشابه را با قیمتی بسیار کمتر ارائه دهند. یکی دیگر از مشکلاتی که محصولات سامسونگ با آن مواجه هستند این است که قطعات تعویضی بسته به مدلی که دارید کمیاب هستند و در صورت خراب شدن به سختی و با پرداخت هزینه‌ای هنگفت می‌توان آنها را تعمیر کرد.

5. آی‌ربات – iRobot

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - آی ربات

پیشرفت روزافزون فناوری دنیایی جالب و هیجان‌انگیز را در آینده‌ای نزدیک به وجود خواهد آورد، اما از نظر بسیاری از افراد یکی از بیهوده‌ترین مسیرها در آینده دنیایی است که در آن کارهای معمول به طور کامل توسط یک فناوری خودکار انجام می‌شود. این ایده آنقدرها هم دور از ذهن نیست، زیرا در داستان‌های علمی-تخیلی مانند «جتسون‌ها» چشم‌اندازی از آینده به نمایش درآمده است.

یک تکه از پازل که ما را به سمت آینده‌ای راحت و بدون نیاز به فعالیت‌هایی همچون تمیزکاری می‌برد، فناوری جاروبرقی رباتی است. این فناوری نوعی جاروبرقی هوشمند است که بدون نیاز به وجود انسان و با تنظیمات مربوطه می‌تواند فضای مورد نظر را در زمان مشخص تمیز کند. برخی از این محصولات علاوه‌بر تمیز کردن کف‌ها، دارای لیزر و دوربین داخلی در جلو و زیر هستند تا از برخورد به مبلمان و اشیاء دیگر جلوگیری کنند.

وقتی صحبت از جاروبرقی رباتیک به میان می‌آید، نام تجاری Roomba در بازار می‌درخشد. Roomba توسط برند iRobot ساخته شده است، برندی که در خط مقدم بازار جاروبرقی رباتیک قرار گرفته و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. جاروبرقی‌های رباتی iRobot راحتی بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهند و می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق برنامه شروع به تمیزکاری کنند. بسیاری از مدل‌ها با دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa و Google Assistant سازگار هستند و امکان تمیز کردن با کنترل صدا را فراهم می‌کنند.

محصولات این مورد از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 برای تمیز کردن کارآمد انواع کف‌ها از جمله فرش‌ و پارکت طراحی شده‌اند و از ترکیبی از برس‌ها و قدرت مکش برای جمع‌آوری موثر کثیفی و زباله استفاده می‌کنند. علاوه‌براین، آی‌ربات به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی مانند نقشه‌برداری و تمیز کردن اتاق را معرفی می‌کند که تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشند.

محصولات جذاب این برند همچنین می‌توانند در اطراف حرکت کنند و پس از اتمام کار به طور خودکار به جایگاه‌های شارژ خود بازگردند. البته جاروبرقی‌های این برند خالی از ایراد نیستند و مشکلاتی در کارکرد آنها مشاهده می‌شود. به عنوان مثال، جاروبرقی‌های روباتی برای تمیز کردن منظم، تعمیر و نگهداری عالی هستند، اما قدرت تمیزکنندگی عمیقی مانند برخی جاروبرقی‌های ایستاده را ندارند، به‌ویژه روی فرش‌های بسیار کثیف. بنابراین به عنوان یک نسخه‌ی بسیار کوچکتر نسبت به همتایان بزرگتر خود که توسط انسان کار می‌کنند، به نگهداری منظم بسیار بیشتری نیاز دارند.

6. شارک – Shark

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - شارک

برند شارک به خاطر فناوری نوآورانه جاروبرقی، مقرون به صرفه بودن و قدرت مکش خارق‌العاده خود معروف است. اگرچه این مارک از نظر نوآوری در جهان پیشگام نیست، اما هنوز هم پیشرفت‌های قابل توجهی را در دنیای جاروبرقی‌ها به نمایش می‌گذارد. یکی از نوآوری‌های این برند Clean Sense IQ است که بسیار شبیه به سيستم تشخیص آلودگی iLoop Tineco به نظر می‌رسد، سیستمی که مکش جاروبرقی را بسته به کثیفی و زباله‌های اطراف تنظیم می‌کند.

به غیر از ارائه برخی از ویژگی‌های جالب، Shark گزینه‌های متنوعی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. مجموعه شارک شامل مدل‌های ایستاده، سطلی، چوبی، مدل‌های بی‌سیم و جاروبرقی رباتی است. این تنوع تضمین می‌کند که خریداران گزینه‌های گسترده‌ای برای انتخاب جاروبرقی متناسب با نیازهای خاص خود داشته باشند.

شارک در خط تولید جاروبرقی‌های رباتیک خود، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در میان برندهای این لیست را در قالب Shark AI Ultra ارائه می‌دهد. یکی از بهترین‌ مدل‌های سنتی این برند مدل Stratos Cordless است که طیف وسیعی از کاربردها را ارائه می‌دهد و تقریباً در همه انواع کف بسیار مؤثر است و با قیمت 499 دلار در دسترس مشتریان قرار دارد.

در حالی که شارک مطمئناً مقرون به صرفه‌ترین مورد در این فهرست نیست، اما کارایی منحصر‌به‌فرد آن قیمت بالا را جبران می‌کند. تنها نکته‌ی منفی که مدل‌های این مارک از آن رنج می‌برند، سنگین بودن جاروبرقی‌ها است. با این حال اگر با داشتن یک جاروبرقی سنگین مشکلی نداشته باشید، جاروبرقی‌های شارک می‌توانند گزینه‌های فوق العاده‌ای برای شما باشند.

7. سبو – Sebo

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - سبو

جاروبرقی‌های Sebo از جمله گران‌ترین جاروبرقی‌های این لیست هستند، اما آیا محصولات این برند ارزش چنین قیمتی را دارند؟ پاسخ یک بله چشمگیر است. جاروبرقی‌های Sebo به دلیل ساختار و دوام برتر خود مشهور هستند. آنها اغلب با مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند که به افزایش طول عمر آنها کمک می‌کند. اگر قصد خرید یک محصول با طراحی زیبا و چشمگیر را دارید که در عین شیک بودن کیفیتی عالی را برای شما فراهم کند، در خرید جاروبرقی سبو شک نکنید.

طول عمر بالای جاروهای این برند سبب افزایش محبوبیت آنها در بازار جهانی شده است. قیمت این محصولات همچنین روی قدرت مکش آنها تاثیر داشته و می‌توان گفت در جاروبرقی‌های سبو هیچ کمبودی وجود ندارد. این دستگاه‌ها مکش قدرتمندی را ارائه می‌دهند که آن‌ها را در تمیز کردن سطوح مختلف از جمله فرش و کف‌های چوبی مؤثر می‌سازد. Sebo Airbelt D4 یک نمونه عالی از برند Sebo است که به عنوان یک جاروبرقی سطلی عملکرد فوق‌العاده و همه‌کاره‌ای را ارائه می‌کند.

با اینکه این جاروبرقی‌ها وزن چندان سبکی ندارند، اما به یک فیلتر قابل شستشو مجهز شده‌اند که نشان می‌دهد جاروبرقی‌های کیسه‌دار هنوز هم می‌توانند کارایی خوبی را ارائه کنند. تنها انتقادهایی که به محصولات این برند وارد شده است عمدتاً به شلنگ سفت آن بازمی‌گردد. از نظر عملکرد، در Airbelt D4 انتقاد بسیار کمی وجود دارد. Airbelt D4 در حال حاضر با قیمت 1399 دلار به طور مستقیم از Sebo به فروش می‌رسد.

سبو در سال ۱۹۷۷ در آلمان تاسیس و در سال ۱۹۷۸ اولین جاروبرقی ایستاده را روانه بازار کرد. حتی با گذشت زمان نیز این برند در رأس بازار مصرف‌کنندگان باقی ماند و در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده جاروبرقی ایستاده در جهان است که در بیست کشور دنیا فعالیت دارد. محصولات سبو قادر به انجام هر کاری هستند که از یک جاروبرقی انتظار می‌رود. اگر از مشتریانی هستید که فاکتور قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد و فقط می‌خواهید محصولی عالی داشته باشید، احتمالاً Sebo بهترین گزینه برای شماست.

بیشتر بخوانید:

بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در جهان

8. کنمور – Kenmore

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - کنمور

کنمور مدت‌هاست به عنوان یک برند محبوب شهرت دارد و از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم برقی و لوازم خانگی در کشور آمریکا محسوب می‌شود که برای اولین بار فعالیت خود را در سال 1900 آغاز کرد. در حالی که مجموعه محصولات این برند از کیفیت متنوعی برخوردارند، اما جاروبرقی‌های آن را می‌توان از قوی‌ترین و قابل اعتمادترین دستگاه‌های موجود در بازار به شمار آورد.

شنیدن نام تجاری Kenmore لیستی از لوازم خشکشویی دیگر را در ذهن تداعی می‌کند، با این وجود چه چیزی سبب شده است این مارک به عنوان یکی از بهترین برندهای جاروبرقی 2023 معرفی شود؟ در جواب باید گفت برتری محصولات این برند به طول عمر و مقرون به صرفه بودن آنها مربوط می‌شود.

جاروبرقی‌های کنمور اغلب با طراحی ساده و شیک ساخته می‌شوند که می‌تواند منجر به نگهداری آسان‌تر و عمر طولانی‌تر آنها شود. خط تولید Kenmore یکی از بهترین‌های بازار است و جاروبرقی کیسه‌ای Kenmore Intuition را می‌توان یکی از بهترین جاروبرقی‌های موجود به حساب آورد. این محصول با اینکه ممکن است عملکرد یک جاروبرقی از برندی دیگر که با قیمتی بالاتر به بازار عرضه می‌شود را نداشته باشد، اما Kenmore Intuition طیف وسیعی از کاربردها را دارد که با قیمت 179 دلار عرضه می‌شود و همین موضوع آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

البته مدلی مانند Kenmore Intuition همچنین برخی محدودیت‌های این برند را منعکس می‌کند. مدل‌های جاروبرقی Kenmore، به‌ویژه جاروبرقی‌های سطلی آن، می‌توانند نسبتاً سنگین باشند و قابلیت مانور کمتری دارند که ممکن است برای کاربرانی که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند مناسب نباشد.

جاروبرقی‌های Kenmore همچنین از سطح زیبایی‌شناسی طراحی و نوآوری‌های فنی موجود در برخی برندهای دیگر برخوردار نیستند. این نقص می‌تواند برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند، یک نقطه ضعف باشد. با این حال، برای یک جاروبرقی خوب و ساده با قیمت مناسب، Kenmore یک برند قدرتمند در میان همتایان خود محسوب می‌شود. متاسفانه باید گفت طی چند سال اخیر هیچ یک از محصولات این برند به دلیل تحریم‌های آمریکا به ایران عرضه نشده‌اند. از طرف دیگر محصولاتی که از برند کنمور در ایران وجود دارد اغلب غیر اصل و مونتاژ کشورهای دیگر هستند.

9. تینکو – Tineco

بهترین برندهای جاروبرقی 2023 - تینکو

تینکو به‌عنوان یک تولیدکننده مشهور جاروبرقی چینی، در درجه اول در تولید جاروهای شارژی تخصص دارد. خط تولید جاروهای بی‌سیم معمولی آن مجموعه‌ای چشمگیر از اتصالات و ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که همگی با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می‌شوند.

چیزی که Tineco را میان برندهای تولیدکننده جاروبرقی متمایز می‌کند، ادغام محصولات آن با فناوری پیشرفته است. برای مثال می‌توان به حسگر تشخیص آلودگی iLoop اشاره کرد که در مدل‌های پریمیوم آن یافت می‌شود. این سنسور نوآورانه مناطقی با مقادیر زیادی گرد و غبار و کثیفی را در حین تمیز کردن تشخیص می‌دهد و با افزایش توان خروجی موتور مکش، تجربه تمیز کردن کامل و کارآمد را تضمین می‌کند.

کیفیت خارق‌العاده در خط تولید محصولات تینکو را می‌توان به خوبی در محصولی همچون Tineco Pure ONE X مشاهده‌ کرد که قدرت مکش خوب و قابلیت حمل و نقل را با قیمتی عالی ارائه می‌دهد. در حال حاضر مدل Pure ONE X با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد. با این حال، همانطور که Pure ONE X می‌تواند نقاط قوت Tineco را به نمایش بگذارد، می‌تواند منعکس‌کننده نقاط ضعف این برند در تولید جاروبرقی نیز باشد.

در حالی که Tineco یک جاروبرقی نوآورانه را با قیمتی عالی ارائه می‌دهد، اما در آزمون مقاومت و طول عمر نمی‌تواند سربلند بیرون آید. Pure ONE X یک مدل ضعیف‌تر است که عدم بهره‌مندی محصولات تینکو از طول عمر مناسب را نشان می‌دهد. مشکل دیگر Tineco به تنوع محصولات آن و عدم بهره‌مندی آنها از طراحی ظاهری جذاب بازمی‌گردد. اگر یک جاروبرقی چوبی نمی‌خواهید، Tineco قطعا گزینه‌ی مناسبی برای شما نیست. از سوی دیگر، اگر به دنبال گزینه‌ای عالی برای داشتن یک جارو شارژی بدون سرمایه‌گذاری هنگفت هستید، محصولات تینکو برای شما انتخابی خوب محسوب می‌شوند.

10. هوور – Hoover

بهترین تولیدکننده های جاروبرقی در سال 2023

هوور مدل O اولین جارو برقی قابل حمل تجاری موفقی بود که به بازار عرضه شد و از زمان عرضه آن در سال 1908، هوور تولید جاروبرقی را متوقف نکرده است. قدمت این شرکت برای آن یک پوینت مثبت محسوب می‌شود. اما آیا می‌توان گفت این قدمت با یک خط تولید خوب همراه بوده است؟ در پاسخ باید گفت بله، برند هوور جاروبرقی‌های واقعا فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

هوور مدل WindTunnel 2 یک مثال عالی برای مقایسه با مدل Kenmore Intuition است. هر دو جاروبرقی شاید به اندازه سایر جاروبرقی‌های موجود در بازار قدرتمند نباشند، اما قیمت بسیار خوبی دارند. قیمت پیشنهادی هوور تنها 169 دلار است. اما جایی که هوور برتری دارد، طیف مدل‌های آن است که قیمت‌های رقابتی را با پیشرفت‌های محسوس ارائه می‌کنند.

یک مدل بدون کیسه ایستاده مشابه، مانند Hoover ONEPWR Evolve Pet، پیشرفت بیشتری را در تمام محصول اعمال می‌کند، در حالی که تنها شاهد افزایش 40 دلاری است. برند هوور از موتور‌های قدرتمند و برس‌های کاربردی در محصولات خود استفاده کرده است که سبب شده این جاروها در جمع‌آوری زباله بی‌نظیر عمل کنند.

از دیگر ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که جاروبرقی‌های این برند برای کاربران به ارمغان می‌آورند می‌توان به بی‌صدا بودن آنها در مقایسه با سایر مدل‌ها، طول کابل بلند، شعاع کارکرد بسیار وسیع، کم مصرف بودن، استفاده از لوله مقاوم، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از نشانگر پر بودن مخزن اشاره کرد.

البته در جاروبرقی‌های مختلف هوور اشکالاتی نیز وجود دارد. محصولات زیادی از این برند از فناوری‌های پیشرفته‌ای که سایر مارک‌ها می‌توانند ارائه دهند برخودار نیستند. با نادیده گرفتن این ایراد، جاروبرقی‌های هوور شهرت خوبی دارند، به راحتی نگهداری می‌شوند و به طور گسترده‌ای مقرون به صرفه هستند. بنابراین هوور می‌تواند در میان بهترین برندهای جاروبرقی 2023 قرار گیرد و گزینه‌ای مناسب برای مشتریانی باشد که دنبال محصولی باکیفیت همراه با قیمتی منطقی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*