بهترین برندهای یخچال فریزر

بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در جهان

در لیست زیر شما می‌توانید با بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان آشنا شوید که با جلب رضایت مشتری توانسته‌اند رکورد فروش جهانی را بشکنند.

یخچال فریزر را می‌توان مهمترین وسیله‌ای دانست که در هر آشپزخانه‌ای به چشم می‌خورد و تصور یک آشپزخانه بدون یخچال غیرممکن است. انتخاب یک یخچال خوب برای خانه از اهمیت زیادی برخوردار است و صاحب خانه باید زمان زیادی را برای یافتن گزینه‌ای متانسب با معیارهای شخصی و جهانی صرف کند.

در واقع برند یخچالی که صاحب خانه انتخاب می‌کند، به عنوان نوعی هویت و امضا برای خانه شناخته خواهد شد و هرچه برند سرشناس‌تر و تاییدشده‌تر باشد، مدت زمان بیشتری را مهمان اشپزخانه‌ی شما خواهد بود.

فاکتورهای زیادی هنگام خرید یک یخچال فریزر وجود دارد، اما تعادل بین کیفیت و طول عمر با قيمت از مهمترین فاکتورهای اکثر مشتریان محسوب می‌شود. قطعاً سرمایه‌گذاری هنگام خرید یخچال سبب پشیمانی شما نخواهد شد، زیرا با اطمینان از معتبر بودن برند، شما از مراجعه‌ی مداوم به نمایندگی برای تعمیرات و صرف هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می‌شوید.

بهترین برندهای تولیدکننده یخچال فریزر در جهان

با توجه به پیشرفت فناوری و رقابت شدید در بازار، برندهای مختلف با مدل‌های جدید و بهبود یافته خود سعی در افزایش تسلط بر بازار مصرف‌کنندگان دارند. انتخاب بین محصولات متعدد و مارک‌های متفاوت همیشه یک چالش در هنگام خرید یخچال فریزر بوده است. به خصوص اکنون که بسیاری از یخچال‌ها دارای ویژگی‌های هوشمندی هستند که جذابیت لوکس دستگاه را افزایش می‌دهد.

در کنار این ویژگی‌های مبتنی بر اینترنت، شما هنگام انتخاب باید موارد کاربردی‌تری مانند عمق محفظه، سبک درب و موارد اضافی مانند یخ‌ساز و آبسردکن را نیز در نظر بگیرید. این ویژگی‌ها به‌طور قابل توجهی بر عملکرد یخچال شما و نحوه سازماندهی مواد غذایی داخل آن تأثیر می‌گذارد.

فراموش نکنید که موقع خرید به گارانتی توجه باشید تا مطمئن شوید برای هر گونه مشکلی که در مسیر رخ می‌دهد تحت پوشش قرار دارید. شما می‌توانید با اطلاع از اینکه کدام برندها قابل اجتناب و کدامیک قابل اعتمادتر هستند، گزینه‌های خود را محدود کنید.

ما در این لیست به معرفی و بررسی ویژگی‌های بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان می‌پردازیم تا انتخاب بین گزینه‌های موجود در بازار برای شما راحت‌تر شود. اگرچه در ایران به سختی می‌توان از برندهای خارجی ذکر شده در این لیست خرید کرد، اما اگر بتوانید یکی از آنها را از شهرهایی همانند بانه خریداری کنید، آشپزخانه‌ی خود را بیمه خواهید کرد.

جنرال الکتریک/GE

بهترین برندهای یخچال فریزر - جنرال الکتریک

وقتی صحبت از بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان به میان می‌آید، هیچ تولیدکننده‌ای نمی‌تواند از جنرال الکتریک پیشی بگیرد. این شرکت آمریکایی که در بوستون سیتی واقع شده، بیش از یک قرن است که در حوزه ساخت یخچال فریزر تجربه دارد و لوازم تولید شده خود را بدون هیچ محدودیتی به سراسر دنیا ارسال می‌کند.

یکی از مزایایی که این برند را در صدر قرار می‌دهد این است که بیش از 100 مدل یخچال مختلف از جمله مدل‌های هوشمند را برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. به‌علاوه محصولات این برند از گنجایش بالا، طراحی شیک و مدرن، یخساز و آب‌سردکن و تنظیمات خنک کننده توربو بهره می‌برند.

مشتریان با خرید محصولات این برند حتی می‌توانند یخچال‌های خود را سفارشی کنند تا طراحی مدنظر خود را بدست آورند. جنرال الکتریک به دلیل قابل اعتماد بودن محصولاتش در جهان محبوبیت زیادی دارد. یخچال‌های جنرال الکتریک برخلاف همتایان کره‌ای مانند سامسونگ و ال‌جی که بعد از سه سال نیاز به تعمیر و جایگزینی قطعات دارند، حداقل تا ۱۰ سال نیاز به تعمیر نخواهند داشت.

پس از گذشت چند سال از استفاده از یخچال فریزر، بسیاری از آنها با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌شوند و نیاز به تعمیر یا جایگزینی قطعات دارند. از طرفی یافتن قطعات مورد نیاز بسیار مشکل است و مخصوصا در ایران بسیاری از مشتریان با عدم وجود قطعات مورد نیاز مواجه می‌شوند.

اما این مشکل در محصولات این برند کمتر دیده می‌شود، زیرا نمایندگی‌های جنرال الکتریک در 46 ایالت و کشورهای دیگر در سراسر جهان آماده‌ی رفع مشکلات و تعمیر یخچال‌های مصرف‌کنندگان هستند. جنرال الکتریک همچنین خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد و آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مصرف کننده است.

یکی از نکات منفی در مورد یخچال فریزرهای جنرال الکتریک این است که تنها با یک سال گارانتی ارائه می‌شوند، اما محصولات آن به طور کلی قابل اعتماد هستند و مورد علاقه مصرف‌کنندگان و ارائه دهندگان خدمات قرار دارند.

ویرپول/Whirlpool

بهترین برندهای یخچال فریزر - ویرپول

ویرپول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یخچال در جهان است که محصولات آن به دلیل طراحی ساده و کاربردی خود شناخته شده‌اند. این کمپانی همچنین سایر لوازم خانگی محبوب مانند مایکروویو، اجاق گاز و ماشین لباسشویی را به بازار عرضه می‌کند. اگر به دنبال یخچال فریزری هستید که در عین باکیفیت و زیبا بودن از طول عمر بالایی بهره می‌برد، محصولات Whirlpool باید گزینه‌ای مناسب برای شما باشند.

ویرپول به دلیل قابل تعمیر بودن یخچال‌های خود در بین تعمیرکاران از اعتبار مثبتی برخوردار است. قطعات یخچال‌های این برند نیز به طور گسترده در دسترس هستند و شما معمولا می‌توانید مدل دلخواه خود را بدون توجه به اینکه در کجای دنیا زندگی می‌کنید تعمیر کنید. یخچال‌های ویرپول از تنوع بسیار بالایی بهره می‌برند و شرکت سازنده از این نظر دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته است.

یخچال‌های ویرپول دارای فن کانوکشن، آب‌سردکن، قفل کودک، طبقات مقاوم در برابر ضربه و اجسام گرم، سیستم خنک کننده سریع یخچال، محفظه‌های میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت و سیستم انجماد سریع هستند.

کمپانی ویرپول برای ارائه‌ی خدمات پس از فروش عالی قراردادهایی را با نمایندگی‌های مختلف در همه کشورها بسته و در این راستا گارانتی‌هایی را هنگام فروش محصولات به مشتریان می‌دهد. البته این خدمات پس از فروش در کشور ما گاهی به دلیل سهل‌انگاری نمایندگی‌های ایرانی موجب نارضایتی مشتریان می‌شود.

قبل از خرید محصولات ویرپول در نظر گرفتن هزینه یخچال و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری در آینده ضروری است، زیرا محصولات این برند ارزان نیستند و باتوجه به ویژگی‌های خاصی که ارائه می‌دهند از قیمت بالایی نیز برخوردارند. برندهای بوش و جنرال الکتریک از رقبای اصلی این برند محسوب می‌شوند.

کیچن‌ اید/KitchenAid

بهترین برندهای یخچال فریزر - کیچن اید

این برند به دلیل قابل اطمینان بودن و طراحی چشمگیر خود بسیار محبوب است و کاربرانی که به دنبال محصولی زیبا و شیک هستند علاقه‌ی زیادی به یخچال فریزرهای این برند دارند. کیچن‌ اید دارای طراحی مینیمالیستی اما درجه یک است و یخچال‌ها به دلیل دوامشان مورد تحسین صنعت قرار می‌گیرند.

برند KitchenAid ده‌ها مدل یخچال فریزر را طراحی و به فروش می‌رساند که گزینه‌ها شامل ترکیبات یخچال و فریزر ساید بای ساید و یخچال‌های درب فرانسوی می‌شود که در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند.

بنابراین طراحی ظاهری بی‌نظیر، مدل و سبک چندگانه یخچال‌ها که با هر بودجه‌ای سازگار هستند و کنترل دما با تکنولوژی بالا را ارائه می‌دهند، از مزایای این محصولات محسوب می‌شوند. یخچال‌های KitchenAid برای دوام طراحی شده‌اند و بسیاری از مدل‌ها دارای سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته هستند که غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد.

بسیاری از مدل‌ها نیز دارای قفسه‌های قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید فضا را برای اقلام در هر شکل و اندازه‌ای سفارشی کنید. شما باید روی یخچال KitchenAid خود بین 10 تا 20 سال حساب باز کنید که با نگهداری مناسب، حتی ممکن است عمر بیشتری نیز داشته باشند.

با این حال، همه چیز در مورد یخچال‌های KitchenAid عالی نیست و بیشتر مشکلات آن‌ها به سیستم خنک کننده مربوط می‌شود. مشتریان گزارش کرده‌اند که پوشش لاستیکی اطراف درب فرسوده شده که منجر به نشت هوای سرد زیادی از آن می‌‌شود. کاربران همچنین مشکلات مربوط به یخ‌ساز و واحدهای پرکننده آب را که به طرز نامناسبی قرار گرفته‌اند، گزارش کرده‌اند.

علاوه‌براین فولاد ضد زنگی که روی دستگاه‌ها وجود دارد نیز دارای مشکلات زنگ زدگی است. با این حال، بسیاری از این مسائل تا حد زیادی به دستگاهی که دریافت می‌کنید بستگی دارد. KitchenAid محصولاتی را در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها ارائه می‌کند، بنابراین این برند بدون در نظر گرفتن بودجه شما گزینه‌ای قابل اعتماد است.

مای‌تگ/Maytag

بهترین برندهای یخچال فریزر - مای تگ

مای تگ یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان به‌شمار می‌رود. این برند لوازم خانگی آمریکایی در سال 1893 در آیووا تأسیس شد و شروع به تولید طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی با نام‌های تجاری Jenn-Air، Amana و Magic Chef کرد و در سال 2006 توسط ویرپول خریداری شد. امروزه تمامی یخچال‌های مای‌تگ توسط ویرپول در ایالات متحده طراحی و تولید می‌شوند.

جذاب‌ترین ویژگی محصولات این کمپانی سبک‌های مختلفی است که این شرکت می‌سازد، از جمله واحدهایی با درب‌های فرانسوی، گزینه‌های ساید بای ساید و یخچال فریزر بالا. برخی از مدل‌ها نیز قابلیتی به نام PowerCold Mode دارند که هوای سرد را از فریزر به داخل محفظه یخچال پمپ می‌کند تا مواد غذایی سریع خنک شوند. اکثر یخچال‌ها دارای وسایلی هستند که انتظار دارید، مانند یخ‌ساز و آب‌سردکن.

بهترین برندهای یخچال فریزر

شایان ذکر است که Maytag در حال حاضر هیچ مدل یخچال کوچکی را که به آن یخچال فشرده نیز می‌گویند، در خط تولید خود قرار نمی‌دهد. یخچال فرنچ 25 فوت مکعبی MFI2570FE مای‌تگ بزرگترین مدل درب فرانسوی موجود از این برند است که شامل بسیاری از ویژگی‌های طراحی و خنک‌کننده ویژه Maytag می‌شود؛ مانند پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت و لولا Strongbox که برای جلوگیری از نشت هوای سرد است.

برند Maytag قطعات قابل تعمیری دارد که نیاز به تعویض ندارند. درحالی که بسیاری از فناوری‌های هوشمند موجود در برندهای دیگر مستعد شکست هستند و تعمیر آنها غیرممکن یا بسیار گران است. برخی از یخچال فریزرهای این برند دارای یخ‌ساز داخلی هستند که باعث صرفه‌جویی در فضای قفسه در فریزر می‌شود.

تنها نکته منفی که در یخچال‌های مای‌تگ دیده می‌شود این است که بسیاری از مصرف کنندگان مشکلات مکرری مانند خاموش شدن سردکننده‌ها و فن‌ها را گزارش می‌کنند. برخی از مشتریان همچنین گفته‌اند که صدای یخچال‌ها بیش از حد بلند است. با این حال، به‌عنوان وسیله‌ای که مدت طولانی دوام می‌آورد و در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر است، Maytag یکی از بهترین مارک‌هایی به حساب‌ می‌آید که می‌توانید تهیه کنید.

بکو/Beko

بهترین برندهای یخچال فریزر - بکو

این برند محصول کشور ترکیه بوده و در این کشور تولید و مونتاژ شده و به دیگر کشورها ارسال می‌شود. بکو یک نام تجاری نسبتاً جدید در بازار آمریکا محسوب می‌شود، اما از دهه 1950 در خارج از کشور پر رونق بوده است. اگرچه شرکت‌هایی مانند جنرال الکتریک، ال‌جی و سامسونگ در ایران به نسبت بکو بسیار شناخته شده‌تر هستند، اما این برند در مسیر تغییر بازار با پیشرفت‌های چشمگیری درحال حرکت است.

بکو به دلیل ترکیب پایداری و طراحی‌های منحصربه‌فرد در یخچال‌های خود شناخته شده است و محصولات این شرکت معمولاً در مصرف انرژی کارآمد هستند و در محدوده قیمت متوسط ​​تا بالا قرار دارند. از نظر ایجاد صدا، یخچال‌های چهار درب استیل ضد زنگ بکو بی‌صدا هستند و در حین کار نمی‌لرزدند.

مصرف انرژی پایین، باکیفیت و بادوام بودن و راحتی یافت لوازم یدکی در ایران سبب شده یخچال‌های کمپانی بکو به محصولاتی پرفروش در بازار تبدیل شوند. از رقبای اصلی این برند در خارج از کشور می‌توان به برندهای وستل، الجی و وایت هاوس اشاره کرد.

برند بکو مدل‌های کمتری نسبت به سایر رقبا برای مشتریان دارد. بسیاری از برندها برای ایجاد تعادل در سازگاری با محیط و ویژگی‌هایی با تکنولوژی بالا تلاش می‌کنند، در حالی که Beko در حال پیشرفت صنعت لوازم خانگی بزرگ با طرح‌های برنده جوایز خود است. این مورد از بهترین برندهای یخچال فریزر سه جایزه سال ENERGY STAR را از EPA به دلیل تعهد خود به صرفه‌جویی در انرژی و ارائه محصولات با کیفیت دریافت کرده است.

یخچال بکو از لحاظ تعمیرات شاهد مشکلاتی در فریزر مانند سوختن کمپرسور و در یخچال زنگ زدن اواپراتور به دلیل کیفیت پایین جنس استفاده شده بود، اما خوشبختانه در جدیدترین محصولات این برند چنین مشکلاتی برطرف شده و مشتریان می‌توانند بدون نگرانی به تهیه‌ی یخچال‌های این برند اقدام نمایند. البته توجه داشته باشید که برند بکو درحال رشد در بازار ایالات متحده است و گزینه‌های کمتری که قابل دسترسی برای آشپزخانه شما باشد وجود دارد.

بوش/Bosch

بهترین برندهای یخچال فریزر - بوش

به‌ندرت می‌توان شرکتی را یافت که رضایت مشتریان را بالاتر از سود خود قرار دهد، اما این همان چیزی است که بوش به عنوان استراتژی تجاری خود تبلیغ می‌کند. مشتریان همیشه جذب تعادل قیمت و قابل اطمینان بودن محصولات این برند می‌شوند و مهندسی خلاقانه بوش در طراحی چشمگیر یخچال‌ها را دوست دارند.

مدل‌های بوش B36CL80ENS و B36CD50SNS هر دو به دلیل کنترل دمای خود دارای رتبه بالایی هستند و دومی عملکردی عالی در هر دو بخش فریزر و یخچال دارد. بوش سری یخچال‌های خود را در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌کند.

کمپانی بوش یخچال‌های خود را با استفاده از شیشه‌های سکوریت در ساخت کشو و طبقات در برابر خط و خش، تغییر ناگهانی دما، شکستگی، ترک و ایمن کرده است. بوش همچنین از استیل ضد زنگ برای ساخت بدنه یخچال‌های خود استفاده می‌کند و تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساخت باعث شده خبری از صداهای آزاردهنده در یخچال‌ فریزرهای این برند نباشد.

البته محصولات این برند بدون ایراد نیستند و شکایات اصلی مشتریان به چیدمان نامناسب داخلی و فرورفتگی‌های بیرونی مربوط می‌شود. همه یخچال‌های این برند برابر نیستند و برخی از مدل‌ها با تنظیم دما مشکل دارند. از رقبای خارجی برند یخچال بوش از نظر فروش و خرید مصرف کنندگان می‌توان به شرکت‌های سامسونگ، الجی و جنرال الکتریک اشاره کرد.

قیمت محصولات این مورد از بهترین برندهای یخچال فریزر از 2999 دلار تا 4800 دلار متغیر است و انواع روکش‌ها و گزینه‌های استاندارد یا ضد عمق را ارائه می‌دهند. بوش یخچال‌های قابل اعتمادی را ارائه می‌کند و از نظر خدمات پس از خرید به مشتریان خود اهمیت می‌دهد، اما قیمت بالای آن و نمای بیرونی که به راحتی فرو می‌رود ممکن است برای همه جذاب نباشد.

فریجیدر/Frigidaire

بهترین برندهای تولیدکننده یخچال فریزر در جهان

فریجیدر را می‌توان در میان برندهایی به شمار آورد که سال‌هاست در زمینه‌ی تولید یخچال‌ها تجربه دارد. اکثر افراد معتقدند برندی که اولین یخچال برقی را ایجاد کند، از هر برند دیگری در بازی جلوتر خواهد بود. اما این در مورد یخچال Frigidaire صدق نمی‌کند، زیرا این برند هنوز هم مشکلاتی دارد که باید برای رفع آنها تلاش کند.

در حالی که یخچال‌های فریجیدر ظاهری عالی دارند و از فضای داخلی مطلوبی بهره می‌برند، اما این یخچال‌ها هنگام کار می‌توانند پر سر و صدا باشند و نسبت به برندهای دیگر نیاز به خدمات پس از خرید بیشتری دارند. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که در محصولات این برند مشاهده می‌شود عبارتند از دستگاه یخ‌ساز، نشتی آب، کنترل دما و ویژگی‌های فنی معیوب.

سرما نداشتن یخچال فریجیدر نیز یکی دیگر از مشکلات ناخوشایند این محصول محسوب می‌شود که با وجود آن یخچال قادر به فعالیت عادی خود نخواهد بود و ممکن است ایرادات دیگری نیز به‌دنبال آن به وجود آید. در صورتی که موتور یا کمپرسور یخچال به صورت مداوم کار کند و زمان استراحت خیلی کمی داشته باشد، یعنی یخچال دچار مشکل شده است. این مشکل از جمله مواردی به‌شمار می‌رود که در یخچال‌های این برند رواج دارد.

از طرف دیگر مقرون به صرفه بودن محصولات این برند از جمله ویژگی محبوبی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان از آن لذت می‌برند. اگر در فرآیند خرید محتاط باشید، ممکن است برخی از یخچال‌های فریجیدر ارزش خرید داشته باشند. اکثر متخصصان خدمات توصیه می‌کنند از خرید یخ سازها و لوازم جانبی این محصول که ممکن است در جاده نیاز به سرویس‌دهی داشته باشند اجتناب کنید.

ال‌جی/LG

بهترین برندهای یخچال فریزر - ال جی

ال‌جی از برندهای نامدار و فوق‌العاده محبوب محصولات مصرفی است که طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را ارائه می‌دهد. با بهره‌مندی از طراحی شیک و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا، یخچال‌های ال‌جی توانسته‌اند به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران تبدیل شوند.

این برند هرآنچه مشتریان از یک یخچال فریزر انتظار دارند را با تناسب قیمت و کیفیتی عالی ارائه می‌دهد. طراحی، میزان مصرف انرژی مناسب ظرافت و زیبایی از جمله ویژگی‌هایی هستند که در تمام یخچال‌های ال‌جی می‌توان شاهد بود و این قابلیت‌ها شما را از سایر یخچال‌ها بی‌نیاز می‌کنند.

اما مانند هر محصولی این یخچال‌ها خالی از نقطه ضعف نیستند و مشکلاتی نیز در آنها به چشم می‌خورد. ایرادات موجود در این برند که به خدمات ضعیف به مشتریان مربوط می‌شود، ال‌جی را در جایگاهی پایین در فهرست بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان قرار داده است.

ال‌جی پس از قرار گرفتن در قانونی برای کمپرسور خطی معیوب، تلاش کرده است تا در این زمینه‌ بهبود یابد، اما اتفاق نظر متخصصان خدمات این است که فعلاً از خرید یخچال‌های ال‌جی خودداری کنند. یخچال‌های ال جی نرخ خرابی بالاتری دارند و در دسترس بودن قطعات اغلب یک مشکل است.

البته ال‌جی برای رفع مشکلات گام برداشته و تعداد تعمیرات سالانه یخچال‌های خود را کاهش داده است. ویژگی‌های محبوبی که مصرف‌کنندگان با محصولات ال‌جی از آن لذت می‌برند، بی‌صدا بودن آن‌ها در هنگام کار و طراحی شیک و مدرن است.

اکثر شکایات از این محصولات به خدمات مشتری، طول عمر یخچال و درب‌های معیوب مربوط می‌شود. همانطور که گفته شد، ال‌جی در تلاش است تا نگرانی‌ها را برطرف کند، بنابراین ممکن است این برند به بازار مصرف‌کنندگان جهان بازگردد، اما شاید بهتر باشد فعلا از خرید آن اجتناب کنید.

سامسونگ/Samsung

بهترین برندهای یخچال فریزر - سامسونگ

سامسونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های تجاری در زمینه محصولات خانگی است و در تولید محصولاتی همچون گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها در مسیر پیشرفت روزافزون حرکت می‌کند، اما یخچال‌های آن برخلاف میزان خرید جهانی و محبوبیت برند از مشکلاتی رنج می‌برند که قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این محصولات را زیر سوال می‌برد.

یخچال‌های سامسونگ تنوع زیادی در ظاهر و کارایی دارند و از فناوری‌‌های خارق‌العاده‌ای در طراحی و تولید آن‌ها استفاده شده است. از فناوری‌های پیشرفته‌ای که در این محصولات تعبیه شده می‌توان به رطوبت کنترل شده، فیلتراسیون هوا، سیستم‌های مدیریت دما و جریان هوای مستقیم اشاره کرد. از رقبای خارجی یخچال سامسونگ می‌توان به دو برند دوو و الجی اشاره کرد که محبوبیت و فروش خوبی در میان مصرف کنندگان دارند.

بیشتر بخوانید:

با سه قابلیت ویژه یخچال‌ فریزرهای سامسونگ آشنا شوید

قیمت این محصولات نیز در مقایسه با سایر یخچال‌ها مناسب‌تر در نظر گرفته می‌شود و همین موضوع یخچال فریزرهای سامسونگ را به پرفروش‌ترین محصولات بازار جهانی تبدیل کرده است.

طرفداران سامسونگ که با اعتماد بر سایر محصولات این برند یخچال خریداری کرده‌اند، اظهار داشتند که از طراحی جادار این یخچال و ویژگی‌های اضافی مانند صدای زنگ در هنگام بسته نشدن درب لذت می‌برند و در عین سادگی، صفحه نمایش هوشمند در برخی از واحدها بسیار جالب است.

با این حال، به دلیل نیازهای مکرر سرویس و کمبود قطعات در دسترس، اغلب از سامسونگ به عنوان برندی یاد می‌شود که متخصصان خدمات از آن اجتناب کنند. شایع‌ترین مشکلات یخچال‌های سامسونگ به کنترل دما و نشتی یا معیوب بودن قطعات مربوط می‌شود.

مدل‌هایی که درهای فرانسوی یا یخ‌ساز دارند از مشکلات بیشتری رنج می‌برند و خدمات مشتریان سامسونگ همیشه آماده کمک یا جبران نیست. سامسونگ لوازم با تکنولوژی بالا را با هشداردهنده‌های زیاد ارائه می‌کند، اما آماده پرداخت هزینه تعمیرات و پشتیبانی از مشتری نیست. باوجود نقاط ضعف موجود در یخچال فریزرها، سامسونگ همچنان به دلیل ویژگی‌های فنی و طراحی خارق‌العاده به عنوان یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان شناخته می‌شود.