تریلر جدید فیلم قاتلان ماه گل

تریلر جدید فیلم قاتلان ماه گل منتشر شد

تریلر جدید فیلم قاتلان ماه گل (Killers of the Flower Moon) جدیدترین ساخته‌ی اسکورسیزی با بازی دیکاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد.

قاتلان ماه گل (Killers of the Flower Moon) یک فیلم جنایی درام به شمار می‌رود و جدیترین اثر تحسین شده‌ی مارتین اسکورسیزی است. مارتین اسکورسیزی و اریک راث فیلمنامه‌ی این فیلم را براساس داستان کتابی به همین نام نوشته‌ی دیوید گرن به نگارش درآورده‌اند. قصه‌ی فیلم به روایت قتل‌های ذنجیره‌ای وحشیانه‌ و جنایات ترسناک شهر اوکلاهاما در سال 1920 که پس از کشف نفت در این منطقه رقم خورد، می‌پردازد.

در تریلر جدید فیلم قاتلان ماه گل می‌بینیم که شخصیت محوری با بازی لئوناردو دیکاپریو برای محافظت از خانواده‌اش باید در برابر عموی خود با بازی رابرت دنیرو که یک دام‌دار محلی قدرتمند در آن منطقه است باایستد. تریلر فیلم قاتلان ماه گل صحنه‌های درخشانی دارد که نشان می دهد اسکورسیزی همچنان خالق فیلم‌های جالب توجه و مهمی است و همواره این کارگردان ایتالیایی-آمریکایی در سن 83 سالگی از انجام چالش‌های بزرگ در تکنیک و از جمله قصه‌گویی‌های خاص برای ساخت‌ فیلم‌هایش ابایی ندارد.

همانطور که گفته شد این اثر توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شده و به تهیه‌کنندگی دن فرید‌کین، اما تیلینگر کوسکوف، بردلی توماس و مارتین اسکورسیزی است. در این فیلم رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو و لیلی گلدستون به ایفای نقش‌های اصلی پرداخته‌اند و جسی پلمونز، تانتو کاردینال، جان لیتگو و برندان فریز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داردند.

فیلم قاتلان ماه گل که از سال 2017 برای ساخت با دشواری‌های بسیاری روبه رو شد، اما سرانجام توانست در هفتاد و ششمین جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش در بیاید که منتقدین بسیاری نیز از آن استقبال کردند. این فیلم در 14 مهر ماه (6 اکتبر) به اکران عمومی در می‌آید و 28 مهر ماه (20 اکتبر) روی اپل‌ تی‌وی قابل پخش خواهد بود که این نخستین همکاری اسکورسیزی با کمپانی اپل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*