بهترین برندهای ماشین لباسشویی

بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی در جهان

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید و می‌خواهید با مارک‌های موجود در بازار آشنا شوید، لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی که در این مقاله معرفی شده است را از دست ندهید.

بر کسی پوشیده نیست که ماشین لباسشویی از ضروری‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شود و بعد از یخچال مهمترین وسیله‌ی برقی در آشپزخانه است. پیشرفت روزافزون تکنولوژی این امکان را فراهم آورده که افراد از دغدغه‌ی شستن لباس‌ها رها شوند و با خرید یک ماشین لباسشویی خوب نظافت و شستشو را برای خود راحت کنند.

باتوجه به نقش مهمی که این وسیله در خانه دارد، هنگام خرید باید مطمئن شوید برندی را خریداری می‌کنید که به خوبی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و به طور معقولی قابل اعتماد باشد. یک موضوع آشکار این است که این مورد از لوازم خانگی جزو وسایل گران‌قیمت به‌حساب می‌آید و خرید یک دستگاه جدید هر دو سال یکبار تصمیمی اقتصادی نیست.

درحال حاضر، تقاضای مشتریان سبب شده تولیدکنندگان بسیاری روند توسعه‌ی محصولاتی با کیفیت و ویژگی‌های متفاوت را آغاز کنند و در بازار مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. با این وجود قطعا هنگام خرید این سوال در ذهن شما طرح می‌شود که بهترین برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار کدام‌اند؟ چه فاکتورهایی را باید موقع خرید در نظر گرفت؟ کدام برند تعادل قیمت و کیفیت را به ما ارائه می‌دهد؟

بهترین برندهای ماشین لباسشویی

در پاسخ باید گفت شما هنگام خرید با سیلی از برندهای ایرانی و خارجی در بازار مواجه خواهید شد که هرکدام ادعا می‌کنند بهترین در نوع خود هستند. از طرف دیگر انتخاب مناسب‌ترین دستگاه تاحد زیادی به نیازهای شما و معیارهایی که هنگام خرید در ذهن دارید بستگی دارد. از مهمترین معیارها موقع خرید یک ماشین لباسشویی می‌توان به ظرفیت‌ آن، قدرت موتور، میزان صدا و لرزش، درجه کارایی مصرف انرژی و قیمت آن اشاره کرد. برای برخی از افراد برخورداری دستگاه از ویژگی‌های هوشمند نیز اهمیت زیادی دارد.

صنعت تولید لوازم خانگی در جهان از همان ابتدا با رقابت بالایی روبرو بوده است و برندهای تولیدکننده با تعبیه‌ی تمام فاکتورهای مهم سعی در افزایش تسلط خود بر بازار مشتریان دارند. درحالی که ما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم کدام برند برای شما بهترین انتخاب است، اما می‌توانیم با معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی و بررسی ویژگی‌های محصولات آنها به شما در تصمیم‌گیری کمک کنیم. در ادامه با لیست 10 مورد از بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی با ما همراه باشید.

1. ال‌جی/LG

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - ال جی

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با برخورداری از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و مشتری‌پسند خود توانسته‌اند سال‌ها نام برند ال‌جی را در سراسر دنیا پررنگ کنند. در دهه‌ی گذشته کمپانی ال‌جی به عنوان برترین برند تولیدکننده لوازم خانگی طرفداران بسیاری داشته و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

لباسشویی‌های این برند دارای کمترین نرخ تعمیرات در بین برندهای لوازم خانگی در هر رده هستند و با تکنولوژی جدید و موتورهای قوی توانسته‌اند رضایت مشتریان را به دست آورند. این ویژگی‌ها را با نظرسنجی‌های رضایت مشتری ترکیب کنید تا متوجه شوید چرا این روزها مردم محصولات ال‌جی را دوست دارند و هنگام خرید اولین انتخاب آنها دستگاه‌های این برند است.

واشرهای این شرکت به دلیل عملکرد و توانایی تمیزکنندگی خود مشهور هستند. مدل‌های WM4200H، WM3600H، و WM9000HVA همگی دستگاه‌هایی قابل توجه هستند که از نظر ویژگی‌ها، کیفیت و قابل اطمینان بودن شهرت بسیار خوبی دارند. ال‌جی جایگاه برتر خود در لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی مدیون همین ویژگی‌های فوق‌العاده است.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های شستشو، برنامه‌ای برای کنترل لوازم خانگی و عملکرد تمیز کردن همه جانبه می‌شوند. ال جی گارانتی جذابی نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته و دو سال سلامت قطعات و کارایی را تضمین می‌کند که دو برابر بیشتر از ماشین لباسشویی‌های OEM است.

از دیگر امکانات اکثر ماشین لباسشویی‌های ال جی می‌توان به عدم صدا و لرزش دستگاه، مجهز بودن به چندین برنامه از پیش تنظیم شده و کیفیت شستشوی بسیار بالا، طراحی زیبا و متنوع، مصرف پایین برق و آب، طول عمر بسیار بالا و استفاده از متریال و قطعات بسیار با کیفیت در ساخت دستگاه اشاره کرد.

محصولات این برند همچنین به برنامه‌‌های شستشوی کودک و سیستم ارور یاب مجهز هستند و از قابلیت شستشوی سریع، بخارشو، قفل کودک، قابلیت کاربردی امکان افزودن لباس در حین شستشو، صفحه‌ی نمایشی لمسی LED و جرم‌گیری خودکار بهره می‌برند. لباسشویی سامسونگ، بوش، بکو، کنوود و لباسشویی دوو از جمله رقبای ال‌جی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی هستند.

2. اسپید کوئین/Speed ​​Queen

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - اسپید کوئین

ماشین لباسشویی Speed ​​Queen یکی از سه برند برتر در وب‌سایت Consumer Reports است، زیرا شرکت سازنده محصولات قابل اعتمادی تولید می‌کند و به ارائه بهترین ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن اختصاص دارد.

دفتر مرکزی این تولیدکننده ماشین لباسشویی در ریپون، ویسکانسین، ایالات متحده قرار دارد و یکی از شرکت‌های تابعه Alliance Laundry Systems LLC است که از سال 2004 خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات لباسشویی تجاری در جهان معرفی کرده است.

وقتی محصولات اسپید کوئین را در میان تمام برندهای موجود انتخاب می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که دستگاه‌ها شما 25 سال عمر کند. قطعات تشکیل‌دهنده ماشین‌های لباسشویی این برند برای دوام و عملکرد طولانی‌تر ساخته شده‌اند. این شرکت مفتخر است که تمام دستگاه‌هایش توانسته‌اند رضایت مشتریان را به دست آورند.

مدل‌های لباسشویی Speed ​​Queen تنوع چندانی ندارند و شما برای خرید یک مدل درب از بالا می‌توانید بین TR3، TR5 و TR7 یکی را انتخاب کنید. برای خرید یک مدل درب از جلو مدل FF7 پیشنهاد می‌شود که در رنگ‌های سفید و مشکی در بازار موجود است. از ویژگی‌های لباسشویی درب از جلو می‌توان به شستشوی لباس با حداقل رطوبت در چرخش مدور، کاهش زمان خشک کردن و مصرف کم انرژی اشاره کرد. از طرف دیگر ماشین لباسشویی درب از بالا شستن لباس‌ها را به صورت دورانی انجام می‌دهد و جابه‌جایی آن نیز راحت است و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

مدل SF7 نیز ترکیبی از ماشین لباسشویی و خشک کن را به کاربران ارائه می‌دهد که عملکردی خارق‌العاده دارد. Speed ​​Queen ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌ها را برای خشک‌شویی‌ها تامین می‌کند، بنابراین لوازم این برند فقط کارکرد شخصی و خانگی ندارند و با هدف استفاده‌ی انبوه ساخته شده‌اند.

اسپید کوئین به عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی، برترين گارانتی را در تجارت دارد، اما فقط برای برخی از مدل‌ها. برخی مدل‌ها دارای سه سال گارانتی قطعات و کارایی و 5 سال گارانتی قطعات محدود هستند. واشرهای سری هفت نیز از گارانتی شگفت‌انگیز هفت ساله قطعات و کیفیت بهره می‌برند.

3. جنرال الکتریک/GE

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - جنرال الکترونیک

جنرال الکتریک یک شرکت خوشه‌ای آمریکایی چندملیتی است که در زمینه‌های گوناگونی همچون طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و لوازم الکتريکی فعالیت می‌کند. این برند به طور کلی لوازم قابل اعتمادی به بازار عرضه می‌کند و ماشین‌های لباسشویی آن نیز از این اعتماد بهره برده‌اند.

محصولات جنرال الکترونیک تاکنون در گزارش‌های مصرف‌کنندگان، نظرسنجی‌های رضایت مشتری و معیارهای تعمیر امتیاز بالایی کسب کرده‌اند. این موارد سبب شده سال 2012 برند GE در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گیرد.

قرار گرفتن در رتبه‌ی سوم بهترین برندهای ماشین لباسشویی کار دشواری است و به تجربه و عملکردی منحصربه‌فرد نیاز دارد. مدل‌های GFW850S جنرال الکترونیک بسیار مورد توجه هستند و از معدود ماشین‌های لباسشویی به شمار می‌آیند که قادرند LG و Speed ​​Queen را در بررسی‌ها کنار بزنند.

این مدل یک واشر با حجم 5 فوت مکعب است که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. رنگ آبی یاقوت کبود این محصول بسیار چشمگیر است و با فولاد ضد زنگ ارائه می‌شود. این دستگاه حتی از ویژگی‌هایی مانند یک مخزن مواد شوینده بهره‌مند است و تنها کافیست یک بار آن را پر کنید تا با خارق‌العاده بودن توانایی آن آشنا شوید.

نام تجاری جنرال الکتریک را هرجایی که بشنوید به شما نوید رویارویی با یک محصول مجلل و زیبا و صد البته گران‌قیمت را می‌دهد. تمامی واشرهای این مارک دارای حداقل یک سال گارانتی قطعات و کارایی هستند و برخی مدل‌ها دو سال گارانتی دارند و پس از گارانتی اولیه، ضمانت قطعات محدود تا پنج سال افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در جهان

4. مای‌تگ/Maytag

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - مای تگ

برند Maytag یکی از زیرمجموعه های Whirlpool است و این دو برند از قطعات مشابه در محصولات مختلف خود استفاده می‌کنند. Maytag به طور کلی به عنوان یک تولیدکننده لوازم خانگی شناخته شده و سابقه بسیار خوبی دارد. محصولات این برند آمریکایی به دلیل کیفیت خارق‌العاده‌ای که دارند در سطح مطلوبی قرار داشته و مشتریان این مارک از کیفیت آن راضی هستند.

ماشین‌های لباسشویی مای تگ نیز همانند سایر محصولات کیفیتی مناسب را برای مشتریان به ارمغان می‌آوردند، تنها مشکل این است که این دستگاه‌ها کمی بیشتر از سایر تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی نیاز به تعمیر دارند.

وب‌سایت Consumer Reports سخنان تحسین‌برانگیزی در مورد Maytag و محصولاتش منتشر کرده و همین موضوع این کمپانی را در جایگاهی بالا در لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی قرار می‌دهد. واشرهای این برند تقریباً در هر جای دنیا در دسترس هستند و می‌توان از بین طیف‌ گسترده و متنوعی که سازنده به بازار عرضه کرده است یکی را انتخاب کرد.

ماشین لباسشویی Maytag MVW7230HC یکی از بهترین‌ مدل‌های تولیدشده توسط این شرکت است که عملکرد خوبی دارد و هزینه‌های اضافی روی دست مصرف‌کننده نمی‌گذارد. واشرهای این برند همچنین در اندازه‌های مختلفی از 3.5 فوت مکعب تا 5.2 فوت مکعب تولید می‌شوند که آنها را برای خانواده‌های بزرگ‌تری که لباس‌های زیادی می‌شویند عالی می‌کند.

به طور خلاصه، تمام محصولات این برند دستگاه‌های خوب و قابل اعتمادی هستند که از یک گارنتی خوب نیز بهره می‌برند که قطعات و کارایی محصول را به مدت پنج سال پوشش می‌دهد. ماشین لباسشویی این برند همچنین دارای ضمانت قطعات محدود است که تا پنج سال پس از آن تمدید می‌شود. این بدان معناست که حتی اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود، شرکت حداقل تا حدی به شما در تعمیر آن کمک می‌کند.

5. الکترولوکس/Electrolux

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - الکترولوکس

الکترولوکس یک شرکت مطرح لوازم خانگی سوئدی و چندملیتی است که در زمینه طراحی و توزیع لوازم برقی خانگی و تجهیزات الکترونیکی حرفه‌ای فعالیت می‌نماید. الکترولوکس مجموعه کوچکی از واشرها دارد که قیمت آنها بین 1150 تا 1550 دلار است.

این محصولات در دو اندازه اصلی به بازار عرضه می‌شوند، واشرهای بزرگتر الکترولوکس 4.5 فوت مکعب و مدل‌های کوچکتر 2.4 فوت مکعب هستند. این بدان معناست که برخلاف دیگر برندها، گزینه‌های بزرگتری بین محصولات این کمپانی برای خانواده‌های پرجمعیت وجود دارد.

از نظر قابلیت اطمینان، الکترولوکس در جایی بالاتر از حد متوسط قرار دارد. وب‌سایت Consumer Reports این نام تجاری را مطلوب ارزیابی می‌کند و گزارش می‌دهد که نرخ تعمیرات محصولات آن خیلی بالا نیست. ازجمله ویژگی‌های جذاب ماشین‌های لباسشویی این برند می‌توان به طراحی زیبا و شیک، بهره بردن از سیستم ضد لرزش و سر و صدا، استفاده از موتوری پر قدرت با طول عمر بالا، مجهز بودن به سیستم بهینه‌سازی زمان، برخورداری از صفحه‌نمایش دیجیتال و لمسی، استفاده از سیستم صرفه‌جویی در مصرف آب و وجود سنسور‌های پیشرفته جهت نمایش ارورها اشاره کرد.

از نظر عملکرد، ماشین‌ها ویژگی‌های مدرنی مانند تنظیم شستشوی سریع دارند که تکمیل آن تنها 15 دقیقه طول می‌کشد. آنها مانند برخی از انواع واشرهای سامسونگ پیچیده نیستند و قابلیت اطمینان آنها این موضوع را تضمین می‌کند. با وجود تمام این قابلیت‌های خارق‌العاده، این برند بر خلاف سامسونگ یا ال جی آنطور که باید پوشش رسانه‌ای دریافت نمی‌کند و احتمال دارد تاکنون نام محصولات آن را نشنیده باشید.

حتی اگر این برند بیشتر به خاطر سایر لوازم آشپزخانه خود شناخته شوند تا ماشین لباسشویی، يک مارک تایید شده و قابل اعتماد در بازار است. الکترولوکس گارانتی بسیار خوبی نیز برای ماشین‌های لباسشویی خود پیشنهاد می‌کند. این گارانتی تعویض قطعات و کارایی را برای یک سال پوشش می‌دهد و دارای 10 سال ضمانت اضافی قطعات است که به شما کمک می‌کند قطعات را به صورت رایگان تعویض کنید. 10 سال زمان زیادی است که نگران خرید قطعات ماشین لباسشویی خود نباشید، زیرا برخی از این قطعات ممکن است تا 10 سال آینده بسیار گران شوند.

6. ویرپول/Whirlpool

بهترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی

اگر از کاربرانی هستید که علاوه‌بر کارآمد بودن ماشین لباسشویی مقاوم بودن آن نیز برای شما اهمیت زیادی دارد، باید خرید از این برند را در نظر بگیرید. ویرپول سال‌هاست به دلیل تولید ماشین‌های لباسشویی باکیفیت، بادوام و قابل اعتماد شناخته شده است. این برند نه تنها بزرگترین شرکت لوازم خانگی تحت مالکیت و اداره آمریکاست، بلکه بزرگترین شرکت لوازم خانگی در جهان به‌شمار می‌رود. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر بنتون چارتر، میشیگان است و کارخانه‌هایی در سراسر ایالات متحده دارد.

وب‌سایت Consumer Reports ویرپول را در رده‌ی ششم لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی دسته‌بندی می‌کند، در حالی که برخی دیگر از لیست‌ها این برند را در جایگاهی بالاتر قرار می‌دهند. برند Whirlpool همچنین به طور کلی رتبه‌های بالایی را در نظرسنجی‌های رضایت مصرف کنندگان کسب کرده است.

ویرپول به تولید محصولات متنوع معروف است و اگر گزینه‌هایی مانند رنگ را در نظر بگیرید، بیش از 20 طیف رنگی مختلف از واشر ویرپول را در بازار پیدا می‌کنید. این تنوع گسترده سبب شده است مشتریان با هر سلیقه‌ای بتوانند از میان محصولات این برند انتخاب کنند.

تنها نقطه ضعفی که می‌توان یافت این است که تعیین میزان قابل اعتماد بودن یک ماشین لباسشویی Whirlpool کار دشواری محسوب می‌شود و ویرپول با یک گارانتی سطح متوسط از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند. Whirlpool WTW8127LC یکی از بهترین مدل‌های این برند است که توانسته رضايت مصرف‌کنندگان را جلب کند.

ویژگی‌های پیشرفته در برخی از مدل‌ها به چشم می‌خورند که راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. برای مثال شما با زدن دکمه Child Lock سایر دکمه‌های لباسشویی ویرپول را قفل می‌کنید. از جمله ویژگی‌های جذاب برخی محصولات این برند می‌توان به کاربرد اینترنت در آن اشاره کرد، یعنی شما قادر خواهید بود از بیرون خانه و با تلفن همراه خود دستگاه را روشن و تنظیم کنید.

7. بوش/Bosch

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - بوش

بوش در بازار لوازم خانگی برندی بسیار نامدار و محبوب است که عمدتاً به دلیل تولید لوازم لوکس با طراحی ظاهری زیبا مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. این برند در رتبه بندی Consumer Reports از نظر قابل اطمینان بودن در جایگاه خوبی قرار دارد و در مقایسه با برندهای دیگر، تعداد تعمیر کمتری را به نام خود ثبت کرده است. بوش همچنین رضایت مشتریان را جلب کرده و مورد اطمینان بودن را به امضای خود تبدیل کرده است.

با اینکه تمام برندهای معرفی شده از نظر قابل اعتماد بودن رتبه خوبی دارند، اما بوش برای سال‌های متوالی دستگاه‌هایی را به بازار عرضه کرده که کیفیت و عملکردی خارق‌العاده داشتند. آنها بیشتر به خاطر گزینه‌های کوچکترشان که به خوبی در فضاهای تنگ جا می‌شوند، شناخته شده‌اند.

بهترین برندهای ماشین لباسشویی

مانند تمام محصولات سطح‌بالا، با خرید این محصول مجموعه‌ای از گزینه‌های چرخه شستشو، ویژگی‌های فراوان و برنامه‌ای برای کنترل ماشین‌ها از طریق تلفن خود خواهید داشت. از جنبه طراحی، ماشین لباسشویی‌های بوش بسیار زیبا به نظر می‌رسند و به آشپزخانه جلوه‌ای جذاب می‌بخشند.

این مورد از بهترین برندهای ماشین لباسشویی یک سال گارانتی قطعات و کار را به شما می‌دهد که استاندارد ماشین لباسشویی است. در مورد خدمات پس از فروش نیز باید گفت به دلیل تحریم‌ها، در ایران نمایندگی بسیاری از برندها مانند بوش فعالیت خود را متوقف کرده‌ و خدمات پس از فروش خود را به شرکت‌های داخلی واگذار کرده‌اند.

از دیگر امکانات ماشین‌های لباسشویی بوش می‌توان به صدای کم و بدون لرزش، عدم خراب شدن در صورت استفاده‌ی مناسب، طول عمر بالا و تنوع اشاره کرد. واشرهای بوش با قطعاتی اصل و با کیفیت توسعه یافته‌اند و به همین دلیل به ندرت خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. محصولات با مصرف انرژی کم طرفدار زیادی دارند و محصولات بوش کمترین مصرف آب و برق را به کاربران هدیه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

چند درصد لوازم خانگی بازار ایران خارجی است؟

8. میله/Miele

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - میله

برند میله نیز مانند بوش لوازم لوکسی را به بازار عرضه می‌کند، بنابراین باید انتظار داشته باشید که برای داشتن یکی از آنها مبلغ زیادی بپردازید. برخی از واشرهای این برند مانند ماشین لباسشویی Miele TwinDos عملکرد خارق‌العاده‌ای دارند و نظر مشتریان را به خود جلب می‌کنند. محصولات این برند در گزارش‌های مصرف کننده کمی بالاتر از Bosch قرار می‌گیرند و نرخ خرابی نسبتاً پایینی دارند.

این دو برند محصولاتی با ویژگی‌های تقریبا مشابه ارائه می‌دهند، بنابراین اگر قصد انتخاب بین محصولات یکی از این دو بهترین برندهای ماشین لباسشویی را دارید، باید گفت کار شما سخت خواهد بود. البته با این تفاوت که شرکت میله تنها چهار مدل ماشین لباسشویی می‌فروشد که همه آنها از درب جلویی بهره می‌برند و بخشی از خانواده WX هستند.

مدل‌های گران‌تر این برند دارای ویژگی‌های بیشتری هستند و مدل‌های ارزان‌تر قابلیت‌های کمتری ارائه‌ می‌دهند. پیشرفته‌ترین مدل به یک صفحه نمایش لمسی و برخی از عملکردهای شستشوی اضافی به همراه یک صابون‌ریز خودکار مجهز شده است. مدل ارزان‌تر نیز از عملکردهای شستشوی کمتری بهره می‌برند و بدون صفحه نمایش لمسی و بدون صابون‌ریز خودکار عرضه می‌شود.

این برند محصولات خود را با دو سال ضمانت خدمات که بیش از استانداردهای صنعتی است، عرضه می‌کند. بنابراین، حتی اگر دستگاه شما با مشکل مواجه شود، می‌توانید آن را به صورت رایگان تعمیر کنید، مشروط بر اینکه تعمیرات تحت شرایط گارانتی باشد. محصولات میله برای طول عمر 20 ساله آزمایش می‌شوند و میله به شما گارانتی مادام‌العمر در مورد عدم نشتی آب می‌دهد.

9. سامسونگ/Samsung

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - سامسونگ

سامسونگ یکی از معروف‌ترین برند‌های لوازم خانگی در سراسر جهان محسوب می‌شود که سال‌هاست در تکنولوژی محصولات لوازم خانگی پیشتاز بوده است. این برند محبوب را می‌توان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان تلویزیون دانست. اما به دلیل رو‌به‌رو شدن این کمپانی با برخی از مشکلات در سال 2010، این برند در صنعت ساخت ماشین لباسشویی کمی از رقبای خود عقب مانده است و جایگاه یکی مانده به آخر را در لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی دارد.

پس از یک فراخوان، یک شکایت گسترده علیه سامسونگ برای تولید واشرهای با بار بالا از سال 2011 تا 2016 تشکیل شد. دلیل آن این بود که اجزای ماشین لباسشویی‌های سامسونگ مانند درب در آن دوران ممکن بود حین کار از هم جدا شوند. این امر سبب شد تصور مردم از سامسونگ در مورد قابلیت اطمینان مخدوش شود.

با این حال، اگر سابقه‌ی ناخوشایند این برند را نادیده بگیریم، سامسونگ در مورد قابل اطمینان بودن در رده‌ی متوسطی قرار دارد. این شرکت به دلیل داشتن تعداد زیادی قطعات پیچیده در ماشین‌های خود که با ماژول‌های کنترل الکترونیکی ترکیب شده‌اند، شهرت دارد. این بدان معنا نیست که ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بد یا غیرقابل اعتماد هستند، صرفاً تعمیر آنها گران‌تر است و احتمال دارد لوازم الکترونیکی نسبت به برخی از مارک‌های دیگر به توجه بیشتری هنگام استفاده نیاز داشته باشند.

بهترین تولیدکنندگان ماشین لباسشویی

سامسونگ یک شبکه تعمیر و پشتیبانی در ایالات متحده دارد، اما تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و جایگزینی قطعات خراب ممکن است کمی طول بکشد تا به خانه شما برسند. از نظر عملکرد، سامسونگ رویکردی فراتر از حد متوسط ​دارد، اما بازهم نمی‌توان گفت با عملکرد خود شما را شگفت‌زده می‌کند. محصولات این برند نسبت به قیمتی که دارند زیبا به نظر می‌رسند و تقریباً در هر فروشگاه بزرگی می‌توانید آنها را پیدا کنید.

تکنولوژی‌هایی همانند فناوری حباب‌ساز، سیستم عیب‌یابی خودکار، تکنولوژی ادواش و عملکرد ماشین با صدای کم توجه مشتریان را به محصولات سامسونگ جلب می‌کند. برای مثال می‌توان به یکی از بهترین لباسشویی‌های سامسونگ اشاره کرد کرد که مدل P1494 نام دارد و شما به راحتی می‌توانید از طریق گوشی همراه آن را کنترل کنید.

10. آمانا/Amana

بهترین برندهای ماشین لباسشویی - امانا

آمانا یک شرکت آمریکایی لوازم خانگی است که در سال ۱۹۳۴ توسط جورج فورستنر با نام شرکت تجهیزات الکتریکی در میدل امانا، آیووا تأسیس شد. محصولات این کمپانی به عنوان برندی اقتصادی شناخته می‌شوند. مدل‌هایی که توسط این برند به بازار عرضه می‌شوند تنوع چندانی ندارند و به جای تمرکز بر زیبایی‌شناختی و طراحی ظاهری، بر کیفیت و عملکرد محصول توجه دارند.

در مورد قابل اطمینان بودن نیز محصولات این برند تایید شده هستند، زیرا وجود قطعات متحرک با تعداد کم در دستگاه سبب می‌شود دفعات خراب شدن و نیاز به تعویض آنها کاهش یابد. محصولاتی در تاریخ شرکت آمانا وجود دارد که سبب خوشنامی این برند شده‌اند، اما این شرکت با محصولات جدیدی که تولید می‌کند بخشی از تسلط خود بر بازار را از دست داده است.

یکی از نکات جذاب در مورد ماشین لباسشویی‌ های این برند که سبب جلب توجه مشتریان می‌شود، قیمت خارق‌العاده‌ای است که آمانا برای محصولات خود پیشنهاد می‌دهد. هیچ یک از واشرهای آن بیش از 1000 دلار قیمت ندارند و اغلب با قیمتی کمتر از 500 دلار به فروش می‌رسند. از نظر عملکرد محصولات آمانا در حد متوسط هستند، اما می‌توانید منتقدانی را بیابید که تعادل قیمت و عملکرد آنها را می‌پسندند و از این دستگاه‌ها رضایت بالایی دارند.

ماشین لباسشویی آمانا به سیستم تشخیص خودکار پیشرفته مجهز شده است. این تکنولوژی سبب می‌شود موقع بروز مشکل، علت خطای پیش آمده توسط این سیستم تشخیص داده شود و لباسشویی آن را با نمایش کدهای خطا روی پنل دیجیتال دستگاه به اطلاع کاربر می‌رساند.

این ماشین‌ها طرح‌های فانتزی یا ده‌ها گزینه چرخه شستشو ندارند و در بیشتر موارد تنها نیاز است یک تنظیم اولیه شستشو را انتخاب کرده و اجازه دهید دستگاه کار خود را انجام دهد. در حالی که واشرهای آمانا ویژگی‌های پر زرق و برق رقبای گران‌قیمت خود را ندارند، اما همچنان از فناوری‌های جدیدی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، با خرید محصولات این برند دیگر نیازی به انتخاب سطح آب ندارید، زیرا واشرهای آمانا مانند هر لباسشویی جدید دیگری از سنسور پر کردن خودکار استفاده می‌کنند. کسانی که به دنبال محصولی ارزان‌ همراه با ویژگی‌های جذاب هستند، می‌توانند خرید ماشین لباسشویی آمانا را در لیست خود قرار دهند.