نیسان ایکس‌ تریل 2024

نیسان ایکس‌ تریل 2024 در ظاهری جدید به میدان آمد + عکس و مشخصات

نیسان ایکس‌ تریل 2024 با ظاهری جدید و امکانات بیشتر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و آپشن‌های Nissan X-Trail 2024 آشنا می‌شویم.

نیسان ایکس تریل که در برخی بازارها با نام روگ نیز به فروش می‌رسد به‌تازگی به مدل 2024 به‌روز شد. این شاسی بلند ژاپنی اکنون از لحاظ ظاهری ارتقا پیدا کرده و نسبت به قبل از امکانات داخلی بیشتری بهره می‌برد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات نیسان ایکس‌ تریل 2024 آشنا می‌شویم.

مشخصات نیسان ایکس‌ تریل 2024

نیسان ایکس‌ تریل 2024

نیسان ایکس تریل که در آمریکای شمالی معرفی شده از لحاظ ظاهری یک فیس لیفت جزئی را تجربه کرده است. در واقع طراحان با استفاده از جلوپنجره بزرگ‌تر با خطوط افقی به‌همراه بازطراحی ورودی‌های هوای سپر جلو توانستند ظاهر این خودرو را ارتقا دهند.

نیسان ایکس‌ تریل 2024

هرچند چراغ‌های دو قسمتی جلو تغییر پیدا نکرده، اما طراحان گرافیک چراغ‌های عقب را ارتقا دادند. از سایر تغییرات بیرونی نیسان روگ 2024 می‌توان به تریم مشکی براق و رینگ‌های 19 اینچی جدید برای تیپ پرچمدار پلاتینوم اشاره کرد.

نیسان ایکس‌ تریل 2024

سیستم اطلاعاتی سرگرمی جدید مجهز به سرویس گوگل به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی جدید بخش داخلی نیسان ایکس تریل 2024 محسوب می‌شود. در واقع نیسان روگ اولین محصول نیسان بوده که از این سیستم بهره می‌برد؛ این سیستم قادر است تمام اطلاعات حساب کاربری گوگل راننده را بدون اتصال به گوش هوشمند روی نمایشگر لمسی خودرو ارائه دهد.

nissan-x-trail

تیپ‌های بالایی SL و پلاتینوم این خودرو به‌شکل استاندارد از سرویس گوگل داخلی همراه با نمایشگر بزرگ‌تر 12.3 اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی بهره می‌برند. همچنین برای این تیپ‌ها ویژگی‌هایی چون 4 پورت یو اس بی، پد شارژر وایرلس، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم نیز در نظر گرفته شده است. البته تیپ‌های پایینی S و SV با نمایشگر لمسی 8 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی با‌سیم به فروش می‌رسند.

نیسان ایکس‌ تریل 2024

نیسان ایکس تریل 2024 به‌شکل استاندارد از پکیج کمک‌راننده Safety Shield 360 اختصاصی این خودروساز ژاپنی بهره می‌برد. البته تیپ‌های بالاتر با سیستم پیشرفته ProPilot Assist عرضه می‌شوند. ضمن این‌که این خودرو اکنون با تودوزی‌های جدید عرضه می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به چرم قهوه‌ای تیره نسخه پلاتینوم اشاره کرد.

مشخصات فنی

nissan-x-trail

نیسان روگ 2024 از لحاظ فنی نسبت به قبل تغییراتی را تجربه نکرده و مشتریان می‌توانند آن را با همان پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر توربو خریداری کنند. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 305 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو یا سیستم چهار چرخ محرک را بر عهده دارد.

nissan-x-trail

گفتنی است این خودرو بر خلاف اروپا فقط با همین پیشرانه بنزینی در آمریکا شمالی به فروش می‌رسد؛ به بیانی دیگر مشتریان در آمریکا نمی‌توانند مدل‌های هیبریدی و هیبریدی خفیف آن را سفارش دهند. نخستین سری از نیسان ایکس تریل جدید در ابتدای سال 2024 میلادی در نمایندگی‌های فروش در آمریکا شمالی به مشتریان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*