ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C

ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C با قابلیت طی کشیدن، معرفی شد

شیائومی از ربات جاروبرقی Vacuum E10C با قدرت 3500 پاسکال، عمر باتری 110 دقیقه و قابلیت‌های شخصی‌سازی متعدد رونمایی کرد.

شیائومی از ربات جاروبرقی Vacuum E10C با قدرت مکش 3500 پاسکال برای عرضه جهانی رونمایی کرد. این گجت خانه هوشمند سه نوع تنظیم برای جریان آب و چهار حالت قدرتی را ارائه می‌دهد. این دستگاه از یک باتری 2600 میلی‌آمپری نیروی خود را تامین می‌کند که با یک بار شارژ قابلیت 110 دقیقه کار را ارائه می‌دهد.

ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C دارای یک برس لاستیکی در زیر بدنه و یک برس کناری برای جمع‌آوری زباله است. دستگاه جدید خانه هوشمند شیائومی دارای سه حالت تمیزکننده است که از سنسور تشخیص موانع نیز پشتیبانی می‌کند. این ربات می‌تواند به‌طور هوشمند بهترین مسیر ممکن را برای عملیات خود با الگوی تمیزکننده زیگزاگ برنامه‌ریزی کند.

ربات جاروبرقی شیائومی Vacuum E10C

گجت هوشمند شیائومی هم‌چنین جریان آب را در صورت نیاز حین عملیات تنظیم می‌کند. در صورت اتمام شارژ نیز این ربات به‌طور هوشمند به جایگاه شارژ خود بازمی‌گردد. ربات جاروبرقی جدید شیائومی را می‌توان به برنامه Mi Home یا Xiaomi Home متصل و از آن طریق کنترل کرد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا تنظیمات مدنظر خود را اعمال کرده، یک برنامه تمیزکاری را انتخاب یا فرآیند تمیز کردن را بررسی کند.

این دو برنامه همچنین اعلانهای صوتی ارائه می‌دهند و از الکسای آمازون یا دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند. Xiaomi Vacuum E10C طراحی باریک و مدوری دارند که به آن اجازه می‌دهد تا در قسمت‌های داخلی اتاق به راحتی جابجا شود.

این جاروبرقی می تواند به راحتی زیر مبلمان حرکت کند و حسگرهای تشخیص مانع از سقوط و واژگونی آن جلوگیری می‌کند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه جاروی رباتیک E10C شیائومی ارائه نشده است. با این حال، انتظار می رود این جزئیات تکمیلی به زودی منتشر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*