بی وای دی U6

سدان بی وای دی U6 به‌عنوان آیرودینامیک‌ترین خودرو جهان عرضه می‌شود

بی وای دی U6 به‌عنوان آیرودینامیک‌ترین خودرو جهان به‌زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات سدان لوکس BYD U6 آشنا خواهیم شد.

بی وای دی در ابتدای سال 2023 برند یانگ وانگ را به‌عنوان یک برند لوکس تاسیس کرد که روی تولید خودروهای برقی و هیبریدی تمرکز دارد. این برند موفق شد اولین محصول خود یعنی U8 را با قیمت 160 هزار دلار به بازار عرضه کند و اکنون نیز عرضه سدان لوکس U6 را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در این بخش از اخبار خودرو، اکنون با مشخصات این سدان لوکس چینی آشنا خواهیم شد.

مشخصات سدان بی وای دی U6

 بی وای دی U6

بی وای دی U6 با ثبت ضریب درگ 0.195 توانسته لقب آیرودینامیک‌ترین خودرو تولیدی در جهان را از آن خود کند. این سدان لوکس به‌زودی با قیمت 110 هزار دلار روانه بازار خواهد شد. همچنین سوپراسپرت U9 به‌عنوان دومین محصول این برند محسوب می‌شود که برای رقابت با بی ام و i7 و مرسدس بنز EQS طراحی شده است.

 بی وای دی U6

طراحان با استفاده از کاورهای آیرودینامیک چرخ‌ها، دستگیره‌های در مخفی و سقف شیب‌دار توانستند ضریب درگ بی وای دی U6 را به زیر 0.20 برسانند. در عقب خودرو یک اسپویلر فعال به چشم و همچنین مشتریان می‌توانند برای آن دوربین را به جای آینه‌های جانبی معمولی سفارش دهند.

 بی وای دی U6

این سدان جدید بی وای دی نسبت به مرسدس بنز EQS با 0.20، تسلا مدل S پلد با 0.208 و لوسید ایر با 0.21 از ضریب درگ بهتری بهره می‌برد. در همین راستا در چین تکنولوژی یانگ وانگ U6 را به‌عنوان حداکثر تکنولوژی آیرودینامیک خودرو می‌دانند.

BYD YangWang

بی وای دی U6 با انواع قوای محرکه برقی، پلاگین هیبریدی، برقی با موتور بنزینی شتاب‌دهنده روانه بازار خواهد شد. تصاویر جاسوسی منتشر شده از کابین خودرو نیز نشان می‌دهد این سدان به یک نمایشگر منحنی بزرگ به‌همراه دو نمایشگر برای صفحه‌آمپر و نمایشگر سرنشین جلو مجهز شده است.

BYD YangWang

یانگ وانگ احتمالا به قوای محرکه مدل‌های U8 و U9 مجهز خواهد بود که در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با 1180 اسب بخار را به تولید برساند. هرچند این خودرو در گذشته با نام U7 شناخته می‌شد، اما اکنون بی وای دی طی یک مراسم رسمی برای آن نام U6 را در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*