پنکه میجیا شیائومی

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

شیائومی برای مجموعه لوازم خانگی خود از پنکه جدیدی با نام Mijia رونمایی کرده که با ویژگی‌های هوشمند خود استفاده راحتی را برای کاربران فراهم می‌کند. میجیا قرار است تا جزء جدیدی از قسمت‌های خانه هوشمند شیائومی باشد که بوسیله هوش مصنوعی مدیریت می‌شود. در بخش اخبار تکنولوژی سایت گجت نیوز با قیمت و مشخصات این فن جالب آشنا شوید.

مشخصات فنی پنکه شیائومی میجیا

پنکه میجیا شیائومی

این پنکه هوشمند با سرعت 1500 متر مکعب در ساعت، جریان هوا را تا فاصله 13 متر پخش می‌کند. بنابه ادعا شیائومی، این فن می‌تواند تنها در عرض 2 دقیقه هوای محیط خانه‌ای با متراژ معمولی را به جریان اندازد.

میجیا گردش خودکار 120 درجه و دستی 105 درجه را برای پوشش وسیع‌تر و مطلوب‌تر هوا در سراسر اتاق ارائه می‌کند. همچنین سرعت‌های این فن در حالت‌های مختلف قابل شخصی‌سازی است تا تجربه بهتری از استفاده آن داشته باشید.

از لحاظ مصرف انرژی، میجیا یک محصول کم مصرف است و مصرفی تنها کمتر از 1.92 وات در حالت دمیدن مستقیم دارد. شیائومی با در نظر گرفتن هزینه برق در چین، موتور میجیا را به گونه‌ای طراحی کرده تا یک محصول مقرون به‌صرفه باشد.

پنکه میجیا شیائومی

برای عملکرد آرام پنکه، شیائومی از تکنولوژی تبدیل فرکانس بدون گام استفاده می‌کند که باعث شده حتی در حالت دمیدن مستقیم با کمترین سرعت، سطح نویز کمتر از 27.2 دسی‌بل باشد.

فن گردشی میجیا مناسب استفاده در تمام فصول است و می‌تواند در همکاری با دستگاه‌هایی مانند رطوبت‌گیر، تهویه مطبوع و رطوبت‌ساز به طور موثر دما و رطوبت داخل خانه را متعادل کند.

قابلیت‌های هوشمند پنکه میجیا

خانه هوشمند شیائومی با ادغام اپلیکیشن و دستیار صوتی این کمپانی توسعه یافته که باعث شده تمام لوازم خانگی شیائومی به قابلیت کنترل از راه دور و مدیریت با استفاده از دستیار صوتی Xiao Ai مجهز شوند.

میجیا همچنین از سیستم عامل هایپر او اس استفاده می‌کند که امکان اتصال هوشمند با دستگاه‌های سازگار را بوسیله بلوتوث فراهم می‌کند. عمکلرد خودکار، قابلیت جذابی است که با تنظیم پنکه از قبل می‌تواند در شرایط مشخص شده شروع به کار کند.

پنکه میجیا شیائومی

قفل کودک و منبع تغذیه کم ولتاژ از جمله مواردی است که برای ایمنی کاربر در نظر گرفته شده است.

قیمت احتمالی فن شیائومی

طبق بیانیه شیائومی، این پنکه از به‌زودی در دسترس خواهد بود که قیمت حدودی آن 299 یوان (42 دلار) تخمین زده شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی از پیشرفته‌ترین پتو برقی خود رونمایی کرد ۱۵ تا از جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*