همراه اول اسکار کسب و کارها

برگزاری اسکار کسب و کارها در امارات با یک دستاورد بزرگ برای منابع انسانی همراه اول

مراسم جایزه بین المللی استیوی که به اسکار کسب و کارها معروف است، در امارات برگزار شد و تیم منابع انسانی همراه اول موفق شد دو جایزه بزرگ را به خود اختصاص دهد.

مراسم اختتامیه جایزه بین‌المللی استیوی که به اسکار کسب و کارها معروف است در شب شنبه 12 اسفند 1402 در راس‌الخیمه امارات برگزار شد. در این مراسم، تیم منابع انسانی همراه اول موفق شد دو جایزه بزرگ استیوی را در رقابت با بزرگترین برندهای حاضر در خاورمیانه به خود اختصاص دهد.

این رویداد بزرگ بین‌المللی با حضور برندهای مستقر در 18 کشور خاورمیانه برگزار شد. آرامکوی عربستان (باارزش‌ترین شرکت جهان)، هالک بانک (از بزرگ‌ترین بانک‌های ترکیه و خاورمیانه)، دفتر منطقه‌ای DHL (بزرگ‌ترین شرکت پستی جهان)، اپراتور موبایل Ooredoo (از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل خاورمیانه و آفریقا)، نمایندگی منطقه‌ای کوکاکولا، نمایندگی منطقه‌ای BSH آلمان (مالک برندهای بوش و زیمنس)، دفتر منطقه‌ای بیمه آلیانس (از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان)، شرکت مخابراتی Stc (بزرگترین اپراتور موبایل عربستان) و تعداد زیادی از برندهای شاخص فعال در خاورمیانه، تنها برخی از شرکت‌های حاضر در این رویداد بودند.

همراه اول در اسکار کسب و کارها خوش درخشید

در بخش اعلام برندگان جایزه بین‌المللی استیوی، هیات داوران دو جایزه ارزشمند در بخش «ارتباطات داخلی» و «گزارش منابع انسانی» و تندیس استیوی را به شرکت همراه اول اعطا کرد. این برای اولین بار است که این جایزه معتبر و ارزشمند در رقابت با برندهای مطرح جهانی و منطقه‌ای به یک اپراتور ایرانی تعلق می‌گیرد. سعید علی عسگری، مدیر کل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول، تندیس طلایی جایزه استیوی را به نمایندگی از شرکت همراه اول به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای خاورمیانه، دریافت کرد و این مهم را مایه افتخار دانست.

وی از همکاران خود در خانواده بزرگ همراه اول قدردانی کرد و گفت ماه‌ها کار مستمر و تلاش تیمی، ما را به دریافت این جایزه مهم هدایت کرد. این تندیس چیزی بیشتر از یک جایزه و نشان‌دهنده استعداد و ظرفیت بالای جامعه منابع انسانی ایران است. سعید علی عسگری در ادامه افزود همچنان که دریافت این جایزه را جشن می‌گیریم، اهداف بزرگ‌تری نیز در سر داریم. مدیر کل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده نیز برندگان ایرانی بیشتری را در جایزه استیوی مشاهده کنیم.

جایزه Stevie یکی از معتبرترین جوایز در حوزه کسب و کار در جهان محسوب می‌شود و برندهای برتر هر منطقه بعد از ارزیابی و فرایند داوری، موفق به دریافت این جایزه می‌شوند. این رقابت از سال 2002 میلادی برگزار می‌شود و تا به امروز، برندهای بزرگی مانند سامسونگ، تویوتا، اپل و فورد توانسته‌اند این جایزه را دریافت کنند. شناسایی بهترین شرکت‌ها و معرفی دستاوردهای نوآورانه سازمان‌ها در جهان از جمله اهداف جایزه بین‌المللی استیوی، مشهور به اسکار کسب و کارها است.

همچنین بخوانید:
اعلام بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ همراه اول از نخبگان علمی کشور تقدیر کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*