مشخصات فنی کامل گلکسی A35 5G

مشخصات فنی کامل گلکسی A35 5G به‌همراه تصاویر جدید آن منتشر شد

یک افشاگر، مشخصات فنی کامل گلکسی A35 5G سامسونگ را به‌همراه تصاویر جدیدی از رنگ‌بندی این گوشی را چند هفته به رونمایی رسمی، منتشر کرد.

جزئیات جدیدی در مورد گلکسی A۳۵ ۵G منتشر شده است؛ پیش‌تر برخی از مشخصات گلکسی A35 5G را با شما به اشتراک گذاشته بودیم و حالا یک افشاگر جدید گزینه‌های رنگی آینده این گوشی را فاش می‌کند. سامسونگ گلکسی ای ۳۵ فایوجی در ۴ رنگ مختلف بانام های Awesome Lilac، Awesome Nav، Awesome Ice Blue و Awesome Lemon عرضه می‌شود. A34 نیز با ۴ رنگ عرضه شد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ امسال گرادیان رنگی متفاوتی را برای برخی از این رنگ‌ها انتخاب کرده است.

اطلاعاتی تازه از گلکسی A35 5G

مشخصات فنی کامل گلکسی A35 5G

انتظار می‌رود گلکسی A55 در ماه مارس در آلمان رونمایی شود و برادر آن یعنی گلکسی A۳۵ نیز احتمالا در بازه زمانی مشابهی معرفی خواهد شد. در مقاله ای که اخیرا توسط YTECHB به اشتراک گذاشته شده، تصاویر رندر جدیدی از گلکسی A35 در کنار برخی مشخصات فاش شده است.

این گوشی دارای گواهی ضد آب IP۶۷ است، ۲۰۹ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۸.۲ میلی‌متر است. یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، ناچ قطره‌ای و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی نیز در جلوی آن حضور دارد. پردازنده اگزینوس ۱۰۸۰ با پیکربندی حافظه ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و انرژی گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. این گوشی همچنین با رابط کاربری One UI ۶.۱ عرضه خواهد شد که مبتنی بر اندروید ۱۴ است.

این دستگاه دارای پیکربندی دوربین سه گانه در پشت است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/۱.۸، یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی f/۲.۲ و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی f/۲.۴ آن‌ها را تشکیل می‌دهد. متاسفانه قابلیت ضبط ویدیو 4K گلکسی A۳۵ به ۳۰ فریم بر ثانیه محدود خواهد بود. شما همچنین با دوربین سلفی گوشی قادر به ضبط ویدیوهای FHD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هستید.

قیمت گلکسی ای ۳۵ فایوجی سامسونگ

در حالی که A۳۵ آتی در مقایسه با A۳۴ فاقد پیشرفت‌های زیادی است، با این حال یک ارتقا کوچک اما شیرین محسوب می‌شود. انتظار می‌رود معرفی گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ در هفته‌های آینده و احتمالا در ماه مارس انجام شود. قیمت اولیه گلکسی A۳۵ در بازار اروپا نیز ممکن است حدود ۳۷۹ یورو باشد.

پیشینه خبر:
تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ از یک سورپرایز شیرین خبر می‌دهند گلکسی A55 و A35 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شدند اولین تصویر واقعی از گوشی جدید سامسونگ گلکسی A35 منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*