سرور ابری آروان کلاد

۲۰ درصد تخفیف نوروزی برای خرید سرور ابری آروان کلاد

اگر کسب‌وکار آنلاین دارید و در آستانه‌ی برگزاری کمپین نوروزی هستید، این مطلب را از دست ندهید!

تا ۱۷ اسفند فرصت دارید با خرید سرور ابری آروان ۲۰ درصد تخفیف ویژه بگیرید و با استفاده از زیرساختی پایدار و مقیاس‌پذیر ترافیک چندبرابری کمپین‌ نوروزی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید.

سرورهای ابری، با ارایه‌ی ویژگی‌هایی مانند مقیاس‌پذیری، پایداری، قیمت مقرون‌به‌صرفه و …، همه‌ی نیازهای آنی کسب‌وکار شما را برطرف می‌کنند و اطمینان می‌دهند که وب‌سایت یا اپلیکیشن شما بدون تجربه‌ی اختلال یا قطعی پاسخ‌گوی نیازهای روز افزون کسب‌وکار و کاربران‌تان باشد.

برای آشنایی با عملکرد و مزیت‌های سرور ابری در ادامه مطلب ما با همراه شوید.

سرور ابری چیست؟

سرور ابری زیرساختی پایدار، مقیاس‌پذیر و همیشه دردسترس است که با تکیه به فناوری رایانش ابری امکانات سرورهای اختصاصی را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران مختلف قرار می‌دهد.

سرورهای ابری که برخی آن را با عنوان سرور مجازی نیز می‌شناسند، به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در تامین زیرساخت‌های فیزیکی مانند سرورها، سوییچ‌ها و دیگر تجهیزات سخت‌افزاری، از خدمات ابری استفاده کنند. از آن‌جایی‌که Cloud Server ها منابع محاسباتی مانند پردازنده، حافظه و دیسک ذخیره‌سازی را از طریق اینترنت به کاربر ارایه می‌دهند، می‌توانند در هر نقطه‌ی جغرافیایی قرار بگیرند و میزبانی طیف وسیعی از سرویس‌های آنلاین را عهده‌دار شوند.

چرا مهاجرت از سرور سنتی به سرور ابری ضروری است؟

مدیریت موثر پیک‌های ترافیکی، برای کسب‌وکارهای آنلاین امری بسیار مهم است، چراکه وجود کوچک‌ترین اختلال در فرآیند خدمات‌دهی می‌تواند اعتبار و درآمد آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد. سرورهای ابری بر خلاف زیرساخت‌های سنتی توان مقیاس‌پذیری بالایی دارند و این امکان را می‌دهند تا یک کسب‌وکار بتواند به‌طور آنی (کم‌تر از چند دقیقه) منابع مورد نیاز خود را افزایش داده و به سرویس‌دهی ادامه دهد؛ در طرف دیگر، امنیت بی‌نظیر زیرساخت‌های ابری باعث می‌شود تا سازمان‌های مختلف بدون نگرانی از آسیب‌های سایبری در مسیر رشد قرار بگیرند.

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرورهای ابری را شرح می‌دهیم:

مقیاس‌پذیری

سرورهای سنتی، توان مقیاس‌پذیری محدودی دارند و برای این‌که بتوانند به تقاضاهای متعدد کاربران پاسخ دهند، به منابع بیش‌تر [ارتقا منابع سخت‌افزاری] نیاز پیدا می‌کنند. در حالی‌که، سرورهای ابری با ارایه‌ی مقیاس‌پذیری بی‌نظیر، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که منابع محاسباتی را در لحظه تنظیم کنند و نیازهای ترافیکی [لحظه‌ای یا دوره‌ای] خود پاسخ دهند. این ویژگی تضمین می‌کند در زمان اوج ترافیک، وب‌سایت عملکرد بهینه خود را هم‌چنان حفظ کند.

پایداری و آپ‌تایم بالا

سرورهای سنتی ممکن است از نظر قابلیت اطمینان دچار تزلزل شوند، زیرا مکانیسم‌های افزونگی ذاتی در زیرساخت‌های ابری را ندارند. نقص سخت‌افزار یا قطع شدن شبکه، خطرات قابل توجهی را به‌همراه دارد که تجربه کاربری و تداوم خدمات‌دهی کسب‌و‌کار را به‌خطر می‌اندازد. در مقابل، سرورهای ابری دارای اطمینان و پایداری بسیار بالایی دارند. چراکه زیرساخت‌های اضافی، تکثیر داده‌ها و مکانیسم‌های Failover اجزای جدایی‌ناپذیر معماری ابری هستند. باوجود چندین مرکز داده و سیستم‌های نظارت خودکار، کسب‌وکارها می‌توانند از عملکرد مداوم و انعطاف‌پذیری داده‌ها، حتا در اوج ترافیک، اطمینان خاطر داشته باشند.

مقرون‌به‌صرفه

راه‌اندازی سرورهای سنتی، همواره با هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌ی سنگین ممکن می‌شود، همین‌طور هزینه‌های مستمر برای جبران استهلاک سخت‌افزار، تعمیر و نگهداری آن‌ها و … به‌طور روزانه بار بیش‌تری را بر کسب‌وکارها تحمیل می‌کند. در مقابل، سرورهای ابری به‌عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه، مدل‌های قیمت‌گذاری «پرداخت به‌ازای مصرف» یا PAYG را ارایه می‌دهند. بدین معنا که کسب‌وکارها فقط در ازای منابعی که واقعن مصرف‌شده پرداخت هزینه پرداخت کرده و با این‌کار از سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های سربار برای تعمیر و نگهداری را حذف می‌کنند.

راه‌اندازی سریع

راه‌اندازی سرور اختصاصی از مرحله‌ی خرید تجهیزات تا نصب سیستم‌عامل و … کاری سخت زمان‌بر است و هر شرکتی به‌ویژه اگر نوپا باشد، توان انجام مراحل مختلف راه‌اندازی را نخواهد داشت. این در حالی است که سرور ابری بدون صرف هزینه‌ و زمان می‌تواند در کم‌تر از ۳۰ ثانیه راه‌اندازی یا تحویل شود.

به‌‌طور خلاصه، سرورهای سنتی و سرورهای ابری هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند، اما برتری سرورهای ابری در مدیریت ترافیک در زمان اوج تقاضا، به‌طور قابل انکاری مشخص است.

مدیریت ترافیک چندبرابری نوروز با سرور ابری آروان کلاد

سرورهای ابری به‌عنوان راهکار نوین میزبانی خدمات آنلاین مزایا و ویژگی‌های متعددی دارند و هر کسب‌وکاری با میزبانی سرویس‌های خود روی این زیرساخت ابری می‌تواند، مزیت‌های رقابتی متنوعی را به‌دست آورد و در مسیر جلب رضایت کاربر و کسب درآمد بیش‌تر ثابت‌قدم بماند.

آروان کلاد در آستانه‌ی سال نو، سرورهای ابری خود را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه عرضه می‌کند تا کسب‌وکارهای آنلاین بتوانند با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و با خیالی راحت بار ترافکی سنگین کمپین‌های نوروزی را مدیریت کنند و بدون دغدغه بابت قطعی یا اختلال بیش‌ترین سهم بازار را در اختیار بگیرند. شما تا ۱۷ اسفند فرصت دارید با خرید سرور ابری آروان در عرض چند ثانیه سرور ابری بسازید و به‌مدت یک ماه تخفیف بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*