جزئیات جدید گلکسی A55 و A35 سامسونگ

گلکسی A55 و A35 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شدند

با انتشار چند سند جدید، دو گوشی گلکسی A55 و A35 سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شدند. به‌نظر می‌رسد کمتر از یک ماه دیگر می‌توانیم با آن‌ها ملاقات کنیم.

سال گذشته نزدیک به نوروز ۱۴۰۲ بود که سامسونگ از دو گوشی میان‌رده محبوب گلکسی A54 و A34 خود رونمایی کرد. حالا نزدیک به یک سال از آن زمان گذشته و همه بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسل جدید این دو محصول، گوشی‌های گلکسی A55 و A35 هستند. بر کسی پوشیده نیست که غول کره‌ای هم خودش را آماده عرضه آن‌ها به بازار می‌کند؛ از همین حالا صفحات پشتیبانی مربوط به ای ۵۵ و ای ۳۵ در سایت سامسونگ در چندین کشور اروپایی ایجاد شده است.

جزئیات جدید گلکسی A55 و A35 سامسونگ

البته در این صفحات به هیچ جزئیات خاصی به‌جز نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی گوشی A55 اشاره نشده است. همچنین یکی دیگر از این صفحات مربوط به گوشی A33 است و شماره مدل SM-A356B/DS آن می‌تواند به پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کند.

شما می‌توانید رندرهای گلکسی ای ۵۵ و ای ۳۵ که چندی پیش منتشر شده را در وب‌سایت گجت نیوز ببینید. این تصاویر از طراحی “Key Island” خبر می‌دهند که پیش از این روی دو گوشی گلکسی A25 و A15 نیز دیده بودیم. این یک ناحیه برجسته در حاشیه فریم گوشی است که کلیدهای جانبی را از فریم جدا می‌کند.

جزئیات جدید گلکسی A55 و A35 سامسونگ

به‌جز این‌ها، تصاویر رسمی دو گوشی سامسونگ نیز به‌لطف کسب گواهی TENAA در چین، تأیید شده است. نکته جالب توجه در مورد گلکسی ای ۵۵، تجهیز آن به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ است که از پردازشگر گرافیکی AMD نیرو می‌گیرد. این درحالیست که گلکسی ای ۳۵ از تراشه قدیمی‌تر اگزینوس ۱۳۸۰ بهره‌مند خواهد بود.

پیشینه خبر:
تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ از یک سورپرایز شیرین خبر می‌دهند چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ و گرافیک AMD در گلکسی A55 سامسونگ تأیید شد عکس و مشخصات دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی C55 منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*