تصاویر رندر گوشی گلکسی A55 سامسونگ

اولین تصاویر گوشی مورد انتظار گلکسی A55 سامسونگ را در اینجا ببینید

اولین تصاویر رندر گوشی گلکسی A55 سامسونگ منتشر شد. این عکس‌ها، تغییرات جذابی را در طراحی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موردانتظار سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهند.

شرکت سامسونگ رسما تاریخ رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ را اعلام کرد. این گوشی‌ها قرار است ۲۷ دی ماه به‌صورت رسمی رونمایی شوند. اما این فقط محصولات پرچمدار سامسونگ نیست که از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردارند. گوشی میان‌رده و خوش ساخت گلکسی A54 سال گذشته نشان داد که سامسونگ به‌خوبی نیاز مشتریانش را فهمیده و محصولی را برای آن‌ها ارائه کرده که با وجود قیمت رقابتی، امکانات بسیار خوبی را در اختیارشان می‌گذارد. حالا امسال ما منتظر رونمایی از نسل جدید آن، گوشی گلکسی A55 هستیم.

طراحی گلکسی A55 چه تغییراتی کرده است؟

تصاویر رندر گوشی گلکسی A55 سامسونگ

اما پیش از عرضه رسمی، تصاویر رندر جدیدی از گلکسی A55 توسط وب‌سایت Android headlines منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی موجود در این تلفن همراه را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای قاب پشتی صاف با سه حلقه دوربین برجسته است. در حالی که لبه ها اغلب صاف هستند، محل قرارگیری دکمه روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا، طراحی متفاوتی نسبت به دیگر نقاط گوشی دارد. سامسونگ در آن ناحیه کمی برجستگی و انحنا ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی A54 نخرید، A55 سامسونگ قدرتمندتر خواهد بود

به نظر می‌رسد که Galaxy A55 از یک فریم فلزی استفاده می‌کند. در ادامه، وقتی به قاب جلویی دستگاه می‌نگریم حاشیه‌ها به‌طور قابل توجهی باریک‌تر شده‌اند. همچنین شاهد یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای دوربین سلفی هستیم که این دقیقا مشابه دو-سه نسل قبلی است. در مورد رنگ‌بندی هم گفته می‌شود که گلکسی آ ۵۵ با گزینه‌های رنگی Awesome Iceblue، Awesome Lilac و Awesome Navy عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات فنی زیادی از این محصول وجود ندارد. اما فهرستی در بنچمارک Geekbench منتشر شده بود که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ با پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۷۵ گیگاهرتزی نیرو می‌گیرد و ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. به‌جز این می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی با اندروید ۱۴ به بازار عرضه شود و از رابط کاربری سفارشی One UI 6.1 سامسونگ بهره ببرد. قطعا به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن به دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*