جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

۱۵ تا از جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

شیائومی هر سال ده‌ها گجت نوآورانه و جذاب را معرفی می‌کند. در اینجا ۱۵ تا از بهترین و جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ را ببینید.

شیائومی یک شرکت چینی مشهور است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و تکنولوژی در جهان شناخته می‌شود. این شرکت از ابتدای تأسیس در سال ۲۰۱۰ تاکنون با تولید محصولات متنوع و با کیفیت شناخته شده است. این کمپانی در کنار گوشی‌ها و کامپیوترها، در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت پررنگی دارد و محصولات هوشمند و کارآمدی را تولید می‌کند.

جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

از دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا گرفته تا لوازم آشپزخانه‌ای مثل قهوه‌ساز، کتری، مایکروویو، یخچال و انواع ربات‌های پاک کننده منزل و لامپ‌های هوشمند همگی جزو سبد محصولات گسترده و متنوع شیائومی هستند. لوازم خانگی شیائومی با تلفیق فناوری هوشمند و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در ۲۰۲۳

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، احتمالا با محصولات و فناوری‌هایی که کمپانی شیائومی در طول سال گذشته رونمایی کرده، آشنا شده‌اید. اما اگر آن‌ها را از دست دادید، نگران نباشید. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین و جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

۱. جاروبرقی رباتیک Mijia M30 Pro

جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ - جاروبرقی رباتیک Mijia M30 Pro

جاروبرقی شیائومی Mijia M30 Pro یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک این شرکت است که با قابلیت‌های متعدد و قیمت مناسب، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این جاروبرقی از قابلیت‌های مختلفی مانند جارو زدن، تی کشیدن، تشخیص موانع، تشخیص فرش و قالی، و نقشه‌برداری محیط بهره می‌برد و می‌تواند به‌طور کامل و هوشمند فضای منزل شما را تمیز کند.

بیشتر بخوانید:

جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro، خانه را برق می‌اندازد و تی می‌زند

این جاروبرقی به یک موتور قدرتمند با توان ۵۵۰ واتی مجهز است که می‌تواند مکش ۷۰۰۰ پاسکالی ایجاد کند. این مکش قدرتمند قادر است انواع آلودگی‌ها، از جمله گرد و غبار، مو، خرده‌ریزه‌ها، و حتی لکه‌های چسبناک را به‌طور کامل از بین ببرد.

جاروبرقی شیائومی M30 Pro علاوه بر جارو زدن، قادر به تی کشیدن سطوح نیز هست. این جاروبرقی از یک سیستم هوشمند برای تی کشیدن استفاده می‌کند که باعث می‌شود سطوح به‌طور یکنواخت و بدون ایجاد خط و خش تمیز شوند. همچنین، جاروبرقی شیائومی M30 Pro از سیستم نقشه‌برداری محیط استفاده می‌کند که به آن کمک می‌کند تا فضای منزل شما را به‌طور کامل نقشه‌برداری کند و به‌صورت هوشمند و کارآمد آن را تمیز کند.

این دیوایس که یکی از بهترین و جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ هم هست به سیستم تشخیص موانع مجهز شده که به آن کمک می‌کند تا از برخورد با موانع و مبلمان جلوگیری کند. همچنین، این جاروبرقی مجهز به سیستم تشخیص فرش و قالی است که به آن کمک می‌کند تا قدرت مکش را در هنگام جارو زدن فرش و قالی افزایش دهد.

۲. ماساژور برقی Fascia Gun 2

ماساژور برقی Fascia Gun 2 - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

یکی دیگر از گجت‌های جذاب و مدرن شیائومی که امسال وارد بازار کرد، یک ماساژور برقی به‌نام Fascia Gun 2 است که عمر باتری ۳۰ روزه دارد و با سرعت ۳ هزار دو در دقیقه می‌تواند بدن شما را ماساژ دهد. این ماساژور گان علاوه بر شل کردن ماهیچه‌ها و رفع دردهای عضلانی، قادر به ماساژ صورت هم هست و به رفع خستگی شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از ماساژور برقی Fascia Gun 2 با قیمت 48 دلار رونمایی کرد

شیائومی دو حالت مراقبتی را با ماساژور خودش ارائه می‌کند که اولی برای مصارف ورزشی با فرکانس ثابت و دومی ماساژ افراد معمولی با فرکانس متغیر است. وزن و ابعاد این ماساژور گان نیز به‌گونه‌ای است که می‌توانید بدون مشکل آن را با خود حمل کنید. این دستگاه با قیمتی کمتر از ۵۰ دلار عرضه می‌شود.

۳. یخچال فریزر باریک  Mijia Ultra-Thin Refrigerator 521L

جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ - یخچال فریزر باریک  Mijia Ultra-Thin Refrigerator 521L

جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

شیائومی در تولید یخچال فریزر به پختگی کافی رسیده است. این را می‌توان در جدیدترین دستاورد این شرکت، یخچال فوق باریک  Mijia Ultra-Thin Refrigerator 521L دید که علاوه بر فضایی بهینه و فناوری خنک‌کنندگی عالی، ابعاد را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و آن را با قیمت بسیار رقابتی حدود ۴۰۰ دلاری راهی بازار کرده است.

بیشتر بخوانید:

یخچال فوق باریک ۵۲۱ لیتری شیائومی کراس، فقط ۲۰ میلیون تومان است

این یخچال فریزر دارای ظرفیت ۵۲۱ لیتری است که ۳۴۱ لیتر آن در اختیار یخچال و ۱۸۰ لیتر آن هم در اختیار فریزر قرار دارد. عمق این گجت ۶۳ سانتی‌متری است که به‌لطف آن می‌تواند دقیقا هم مرز با کابینت آشپزخانه شما قرار بگیرد تا زیبایی منحصر به فردی به منزل شما ببخشد. نگران دفع گرمای آن هم نباشید، یک سیستم پیشرفته در اینجا تعبیه شده تا جلوی تولید گرمای بیش از حد گرفته شود.

بدنه دستگاه از یک پنل سفید با بافت طبیعی بهره می‌برد که علاوه بر ظاهر زیبا، در برابر پاشش روغن هم مقاوم است و به آسانی تمیز می‌شود. همچنین لولاهای نصب شده روی آن اجازه می‌دهند درب‌ها به خوبی تا زاویه ۹۰ درجه‌ای باز شوند. این یخچال از طریق یک پنل لمسی روی بدنه‌اش و یا یک اپلیکیشن موبایلی کنترل می‌شود.

۴. پتو برقی Mijia Smart Electric Blanket

پتو برقی Mijia Smart Electric Blanket - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

بله درست خواندید، یکی از جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳ در واقع یک پتوی هوشمند با ابعاد ۱.۵ در ۲ متری است که حدود ۶۰ دلار قیمت دارد. این پتو از یک هسته سرامیکی ۴۰۰ ولتی برای گرم کردن استفاده می‌کند و توضیح گرما در سراسر آن به صورت یکنواخت انجام می‌شود. شیائومی این محصول را طوری طراحی کرده که در مواجهه با آب دچار مشکل امنیتی نشود و ریسک نشت الکتریکی را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از پتو برقی جدید خود با قیمت ۳ میلیون تومان رونمایی کرد

مصرف انرژی این پتو بسیار پایین است و در طول شب ساعتی ۰.۷ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند. از دیگر امکانات این پتوی متفاوت باید به جلوگیری از رشد باکتری و حشرات موذی، کنترل از طریق اپلیکیشن و دستیار صوتی Xiao Ai و سازگار با سیستم Mi Home شیائومی اشاره کرد. همچنین این پتو پس از ۱۵ ساعت روشن بودن، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود و برای طراحی آن از الیاف پلی‌استر استفاده شده است.

۵. هواپز هوشمند Mijia Smart Air Fryer 65 5L

هواپز هوشمند Mijia Smart Air Fryer 65 5L - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

جدیدترین هواپز (Air Fryer) هوشمند شیائومی، قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌تری نسبت به سایر برندهای بازار دارد. سازنده چینی برای طراحی این ایر فریر از یک سیستم پیشرفته بخار سه‌بعدی استفاده می‌کند که به‌لطف آن می‌تواند غذاها را برشته یا آبدار کرد. چربی‌زدایی در این وسیله خانگی با دمای حداکثر ۲۳۰ درجه سانتی‌گرادی انجام می‌شود که به‌لطف آن بافت بیرونی مواد غذایی ترد می‌شود و در عین حال بافت درونی آن‌ها نرم باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

هواپز هوشمند شیائومی با گوشی کنترل می‌شود و فقط ۳ میلیون تومان قیمت دارد

مواد غذایی شما با استفاده از تیغه‌های دو پره و یک سبد گرد سه‌بعدی سرخ کن بدون روغن شیمایی گرم می‌شود. توان دستگاه ۱۸۰۰ وات بوده و از فناوری گرمایش مادون قرمز برای سرعت بخشیدن به افزایش دما استفاده می‌کند. همچنین در جلوی گجت یک پنجره شیشه‌ای با ابعاد ۷ اینچی به‌کار رفته که می‌توانید غذای در حال طبخ را ببینید. در نهایت باید به استفاده از گوشی توسط دستگیره چرخشی، اپلیکیشن موبایل و یک دستیار صوتی و قیمت بسیار مقرون به‌صرفه ۶۱ دلاری این هواپز اشاره کرد.

۶. تصفیه‌کننده آب Mi Water Purifier 1000G Plus

تصفیه‌کننده آب Mi Water Purifier 1000G Plus - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

یکی از جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳، دستگاه تصفیه آب Mi Water Purifier 1000G Plus این شرکت است که با قیمت حدود ۳۰۰ دلاری عرضه می‌شود. یکی از مزیت‌های این دستگاه نسبت به سایر تصفیه‌کن‌های مشابه، نرخ آب خروجی بالای آن است. به‌طوری که در عرض تنها ۳ ثانیه، می‌تواند یک لیوان آب تصفیه شده پر را تحویل شما دهد.

بیشتر بخوانید:

دستگاه آب تصفیه کن شیائومی 1000G پلاس در سه سوت، آب زلال درست می‌کند

همچنین رابطی روی این دستگاه تعبیه شده که می‌تواند آب را به یخ تبدیل کند. محصول جدید شیائومی استانداردهای سلامت مختلفی را دریافت کرده که به‌لطف آن می‌تواند آب آشامیدنی سالم برای سالمندان، کودکان و زنان باردار را تأمین کند. این دستگاه ظرفیتی معادل یک مخزن ۶،۵۰۰ لیتری دارد که نرخ تصفیه آن هم ۲.۶۵ لیتر است. علاوه بر این از فناوری گردش آب خالص استفاده می‌کند که فیلتر را آب‌کشی خودکار کرده و کیفیت بالای آب را تضمین می‌کند.

۷. آبگرم‌کن برقی دوگانه Mijia Smart Dual Gallon 60L S1

آبگرم‌کن برقی دوگانه Mijia Smart Dual Gallon 60L S1

آبگرم‌کن Mijia 60L S1 شیائومی از ظرفیت ۶۰ لیتری برخوردار است و ظاهر زیبایی دارد. یک نمایشگر لمسی بزرگ نیز روی آن تعبیه شده که تنظیمات مختلف از جمله درجه آب را به‌نمایش می‌گذارد. این آبگرم‌کن به دو موتور ۳،۲۰۰ واتی مجهز شده است که می‌توانند آب گرم مورد نیاز شما را به‌بهترین شکل ممکن تأمین کنند. در داخل این آبگرم‌کن از میله‌های منیزیمی و صفحات فولادی استفاده شده که استحکام بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارند. همچنین آب گرمی که تحویل شما می‌تواند، ۹۹.۹۹ درصد ضد باکتریایی است تا سلامت شما را هم تضمین کند.

بیشتر بخوانید:

آب گرم کن برقی شیائومی 60L S1 با طراحی مدرن و قیمت 9.5 میلیون تومان معرفی شد

سازنده چینی برای تأمین امنیت مصرف‌کنندگانش، استانداردهای لازم را رعایت کرده است. به‌همین منظور از یک دیواره ضد الکتریسیته ارتقا یافته و سوئیچ سه‌قطبی با محافظت در برابر نشتی استفاده کرده است. در مجموع نرخ خروجی آب گرم توسط این دستگاه هم ۸۰ درصد خواهد بود که از این حیث آن را به یکی از کارآمدترین آبگرم‌کن‌های برقی تبدیل می‌کند. این محصول با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.

۸. حمام پا هوشمند Mijia Smart Sterlizing Foot Bath

حمام پا هوشمند Mijia Smart Sterlizing Foot Bath - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

پا قلب دوم انسان است و شیائومی با گجت نوآورانه خودش می‌خواهد که همیشه از قلب دوم شما محافظت کند. این شرکت از یک حمام پا هوشمند به‌نام Mijia Smart Sterlizing Foot Bath رونمایی کرده که می‌تواند پاهای شما را در سه سرعت مختلف ماساژ دهد. اما علاوه بر این یک حمام کامل برای پاهای شما هم خواهد بود. در واقع این دستگاه دارای یک مخزن آب است که وقتی پاهایتان را داخل آن قرار می‌دهید  با استفاده از فناوری استریلیزاسیون UV پرتوهای فرابنفشی را تولید می‌کند که باعث از بین بردن مؤثر باکتری‌ها، قارچ‌ها و سایر میکروب‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گجت جدید شیائومی پاهای شما را سرویس می‌کند

نحوه ماساژ دادن پا توسط این دیوایس هم خیلی مبتکرانه است. در واقع آن می‌تواند امواجی از آب را با سه سرعت مختلف ایجاد کند تا همزمان با تابش اشعه فرابنفش، پاهای شما هم به تقلید از ماساژ با دست انسان، ماساژ بگیرد. قیمت این محصول فقط ۶۰ دلار خواهد بود.

۹. ماشین میوه و سبزیجات شوی Mijia Fruit and Vegetable Cleaning Machine

ماشین میوه و سبزیجات شوی Mijia Fruit and Vegetable Cleaning Machine

یکی از محصولات ابتکاری شیائومی که با قیمتی حدود ۶۰ دلار عرضه می‌شود، یک دستگاه میوه و سبزیجات شوی است که با دو هد تمیزکننده، حتی قادر به شستشوی گوشت هم هست. این دو هد سرعت شستشو را افزایش می‌دهند و از تغییر طعم مواد غذایی شما جلوگیری خواهند کرد. این ماشین علاوه بر شستشوی میوه و سبزیجات با فشار آب قوی، از دی‌اکسید کلر و یک فناوری نوآورانه برای تصفیه و حذف باکتری‌ها، هورمون‌ها و غیره از روی این مواد غذایی نیز استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ماشین میوه شوی شیائومی، سبزیجات و میوه‌ها را عین آب خوردن تمیز می‌کند

ماشین میوه شوی شیائومی روش‌های مختلفی را برای شستشو ارائه می‌کند. به‌طور مثال برای میوه‌های تازه می‌توانید از حالت ۶ دقیقه‌ای و برای غذاهای دریایی مثل ماهی می‌توانید از حالت ۱۵ دقیقه‌ای استفاده کنید. همچنین شما قادر به کنترل دستگاه از طریق یک اپلیکیشن روی موبایلتان هم هستید.

۱۰. یخچال چهار درب Mijia Cross Door 603L Ice Crystal Rock

یخچال چهار درب Mijia Cross Door 603L Ice Crystal Rock -  جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

یکی از نوآورانه‌ترین و جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال گذشته یک یخچال چهار درب زیبا بود که از یک پنل شیشه‌ای مقاوم در برابر خش و اثر انگشت برخوردار است. عمق این یخچال هم ۶۹ سانتی‌متر است که به‌معنای قرارگیری‌ آسان در بین کابینت‌های آشپزخانه شما است.

بیشتر بخوانید:

یخچال چهار درب شیائومی 603L با طراحی خیره کننده به بازار آمد

این یخچال از یک محفظه کلی ۶۰۳ لیتری استفاده می‌کند که شامل یک محفظه ۳۹۶ لیتری خنک‌کننده و دو محفظه جداگانه یکی ۱۰۱ لیتری برای نگهداری از سبزیجات و میوه‌ها و یکی ۱۰۶ لیتری با قابلیت تغییر دما می‌شود. این یخچال به سیستم گردش هوای خنک ۳۶۰ درجه‌ای مجهز است که به‌لطف آن گوشت قرمز را در عرض ۲۴ ساعت منحمد خواهد کرد. یک نمایشگر لمسی نیز روی بدنه آن تعبیه شده که می‌توانید یخچال را با آن کنترل کنید.

۱۱. تی برقی Mijia Floor Scrubber 2

تی برقی Mijia Floor Scrubber 2 - جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

دومین نسل تی برقی Floor Scrubber شیائومی که قیمتی حدود ۳۲۰ دلار دارد، از بروزترین استانداردهای سلامت و کارایی در جهان برخوردار است. یک ماژول آب الکترولیزی می‌تواند آب لوله کشی منزل شما را به آب استریل قابل استفاده برای تی کشی کف منزلتان تبدیل کند. در نتیجه کل کف اتاق‌های منزل شما استرلیزه خواهد شد تا هیچ نگرانی بابت بازی کردن فرزندتان در کف خانه وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تی برقی جدید شیائومی معرفی شد؛ با آب خالی، کل خانه را ضدعفونی کنید

این تی دارای یک برس غلتکی است که با قدرت ۵۲۰ بار در دقیقه می‌چرخد و همزمان خودش را هم تمیز می‌کند. دسته این تی به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند تا ۱۸۰ درجه خم شود. همچنین به‌لطف یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، می‌تواند با هر بار شارژ کامل یک مساحت ۳۲۰ متر مربعی را تمیز کند. این تی از یک مخزن آب ۸۰۰ میلی‌لیتری بهره می‌برد و یک مخزن آب آلوده ۷۰۰ میلی‌لیتری به‌صورت جداگانه روی آن تعبیه شده است تا این دو با یکدیگر قاطی نشوند.

۱۲. شال گردن هوشمند Youpin

شال گردن هوشمند Youpin شیائومی

شال گردن، یکی از محبوب‌ترین پوشاک آقایان و بانوان برای روزهای سرد سال است. اما گاهی اوقات هوا به‌قدری سرد می‌شود که حتی آن‌ها هم نمی‌توانند ما را گرم کنند. شیائومی یک شال گردن هوشمند طراحی کرده که با مواد عایق حرارتی Dupont پر شده و یک نانولوله کربنی می‌تواند گرمای داخل این شال را تأمین کند.

بیشتر بخوانید:

گجت عجیب و جدید شیائومی، یک شال گردن هوشمند با ویژگی‌های جالب گرمایشی است

این شال در عرض ۳ ثانیه گرم می‌شود و با استفاده از یک سنسور دماسنج می‌توان دمای آن را بین سه حالت مختلف ۳۸، ۴۵ و ۵۰ درجه‌ای تنظیم کرد. نکته جذاب اینکه شال گردن هوشمند شیائومی را می‌توانید در ماشین لباسشویی انداخته و بشویید. شال گردن هوشمند شیائومی از سیستم ایمنی مناسبی برخوردار است که در صورت بروز هرگونه اختلالی، به‌صورت خودکار و فورا خاموش خواهد شد. این دستگاه از مشکلاتی مثل مدار باز، اتصال کوتاه و دمای بیش از حد هم جلوگیری خواهد کرد. قیمت این گجت پوشیدنی فقط ۲۰ دلار است.

۱۳. چراغ قوه چندکاره Mijia

چراغ قوه چندکاره Mijia شیائومی

یکی از جدیدترین چراغ قوه‌های سری Mijia کمپانی شیائومی، برد ۲۴۰ متری دارد و می‌تواند حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ لومن را در سه حالت روشنایی کم، متوسط و زیاد ارائه کند. لامپ به‌کار رفته داخل این چراغ قوه همچنین دارای قابلیت فوکوس تلسکوپی هم هست.

بیشتر بخوانید:

نور ۳ عدد از چراغ قوه های شیائومی، با هدلایت رولز رویس برابری می‌کند!

این چراغ قوه دارای حالتی است که می‌تواند آن را به یک چراغ اضطراری قرمز رنگ تبدیل کند. این چراغ درست در وسط چراغ قوه تعبیه شده است. علاوه بر این از یکی از حالت‌های آن می‌توانید برای شکستن شیشه پنجره هنگام گیر افتادن در یک موقعیت اضطراری استفاده کنید یا کمربند خودرو را ببرید. برای دسترسی به این لوازم، کافیست روکش ته چراغ را باز کنید. این چراغ قوه دارای یک باتری ۳،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با هر بار شارژ از طریق پورت USB-C، تا ۹۰ ساعت دوام میاورد. قیمت این محصول هم فقط ۲۵ دلار است.

۱۴. ماشین کنترلی Jupiter Down Hound Chariot

ماشین کنترلی Jupiter Down Hound Chariot

این ماشین کنترلی که به ارابه شکاری مشهور است، قیمت ۵۰ دلاری دارد و می‌تواند ساعت‌ها فرزندان شما را سرگرم کند. این ماشین زره‌پوش، حاصل سرهم‌بندی ۱۰۰۰ قطعه مختلف است و به مسلسلی با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای مجهز است. این اسباب بازی جذاب با سرعت ۲۲۰ دور در دقیقه از طریق یک موتور بی‌سیم دو محور حرکت می‌کند و می‌توانید از در کنار کنترلر بی‌سیم خود دستگاه، از گوشی‌های مجهز به بلوتوث نسخه ۵ برای کنترل آن هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ماشین کنترلی شیائومی با ظاهری ترسناک و جنگی معرفی شد

از جذابیت‌های کنترل کردن این ماشین با کنترلر خود دستگاه، می‌توان به بازخوردهای لرزشی اشاره کرد که هیجان را به شما منتقل می‌کند.

۱۵. آکواریوم هوشمند Mijia

آکواریوم هوشمند Mijia -  جدیدترین لوازم خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

آکواریوم هوشمند سری Mijia شیائومی از یک سیستم با فیلتر ۵ مرحله‌ای استفاده می‌کند و پمپ آب ضد گرفتگی داخلی آن هم دارای یک حالت خودتمیزشونده است. به‌لطف این سیستم پیشرفته می‌تواند اکوسیستم ایده‌آلی را برای زندگی و پرورش ماهی‌های داخل آکواریوم به‌وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید:

آکواریوم هوشمند شیائومی با کنترل از راه دور و قابلیت‌های عجیب از راه رسید

شیشه شفاف به‌کار رفته در این آکواریوم تا ۹۱ درصد نور را از خودش عبور می‌دهد. سازنده در اینجا برای شبیه‌سازی حالت طبیعی زیر آب، یک شیشه فوق شفاف پنج خطی به‌نام UHA (که بیشتر در خودروها استفاده می‌شود) را به‌کار برده است. همچنین ۲۴ LED نور سفید و ۱۶ LED نور رنگی در اطراف این آکواریوم تعبیه شده‌اند تا طبیعی‌ترین نور نزدیک به خورشید را به‌وجود بیاورند.

شما با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل می‌توانید هر کجا که باشید این آکواریوم را کنترل کنید. بنابراین حتی اگر سفرهای طولانی مدت بروید هم فقط کافیست از متصل بودن آن به اینترنت اطمینان پیدا کنید تا از راه دور و بدون نگرانی بتوانید از سلامتی ماهی‌هایتان مطمئن شوید.قیمت این محصول ۵۰ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*