قیمت تویوتا کرولا 2023

قیمت نجومی تویوتا کرولا 2023 وارداتی در بازار ایران شوکه کننده است

قیمت تویوتا کرولا 2023 وارداتی در بازار ایران مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Toyota Corolla 2023 در بازار آشنا خواهیم شد.

خودرو وارداتی تویوتا کرولا مدل 2023 در نسخه 1.2 لیتری به مشتریان تحویل داده شد و بلافاصله مشتریان و فعالان بازار نیز قیمت آن را در بازار آزاد مشخص کردند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Toyota Corolla 2023 در بازار آشنا می‌شویم.

قیمت تویوتا کرولا 2023 وارداتی در بازار

در حالی که قیمت نهایی تویوتا کرولا 1.2 لیتری مدل 2023 توسط شرکت واردکننده 2 میلیارد و 15 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده بود، فعالان بازار و مشتریان برای آن در بازار قیمت نجومی بین 4 میلیارد تا 4 میلیارد و 150 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

مشخصات فنی و امکانات تویوتا کرولا وارداتی

قیمت تویوتا کرولا 2023

تویوتا کرولا مدل 2023 به یک پیشرانه 1.2 لیتری توربو 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 116 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 5.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

قیمت تویوتا کرولا 2023

کرولا وارداتی از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون اپل کارپلی، بلوتوث، مانیتور، اتو لایت، دی‌لایت، هدآپ دیسپلی، سیستم رانندگی خودکار سطح دو، دوربین ثبت وقایع، کروز کنترل تطبیقی، تنظیم چهار جهته فرمان، قفل مرکزی با ریموت، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، اتو پارک، سیستم ترمز فعال، سیستم کمکی حفظ حرکت بین خطوط، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایزوفیکس، ترمز پارک برقی، سیستم استارت، کیسه هوای جلو و جانبی و پرده‌ای بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*