ماشین میوه شوی شیائومی

ماشین میوه شوی شیائومی، سبزیجات و میوه‌ها را عین آب خوردن تمیز می‌کند

ماشین میوه شوی شیائومی را می‌توانید به دیوار نصب کنید یا روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید تا به‌شیوه‌ای موثر و سریع، مواد غذایی شما را ضدعفونی کند.

شیائومی از یک ماشین میوه شوی با نام کامل Mijia Fruit and Vegetable Cleaning Machine رونمایی کرد. کمپانی چینی قصد دارد از چند روز دیگر با راه‌اندازی یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، این گجت را به قیمت 449 یوان (61 دلار) عرضه کند.

ماشین میوه شوی شیائومی

مشخصات ماشین میوه شوی شیائومی

این ماشین دارای دو هد تمیزکننده است که شستشوی مجزای گوشت و سبزیجات را امکان‌پذیر می‌سازد. این باعث تسریع عملیات شستشو و جلوگیری از امتزاج طعم مواد غذایی می‌شود.

موتور فرکانس متغیر دستگاه، جریان آب قدرتمندی ایجاد می‌کند که بهره‌وری شستشو را به 94.8 درصد می‌رساند. علاوه بر جریان آب فشار قوی، ماشین میوه‌شوی شیائومی از دی‌اکسید کلر و فناوری تبادل یونی نور-محور هم برای عملیات تصفیه و حذف ناخالصی‌های مضر مانند باکتری‌ها، آفت‌کش‌ها، هورمون‌ها و فلزات سنگین استفاده می‌کند.

ماشین میوه شوی شیائومی

این گجت، متدهای شستشوی متنوعی برای انواع مواد غذایی با زمان‌بندی دقیق دارد. چرخه‌های شستشو، شامل بازه‌های 6 دقیقه‌ای برای میوه‌های تازه یا حبوبات و 15 دقیقه‌ای برای غذاهای دریایی سخت‌پوست می‌شود. از قابلیت اتصال هوشمند هم برخوردار است و می‌توانید آن را از طریق اپ کنترل کنید.

اما کار این ماشین با شستن تمام نمی‌شود، بلکه می‌توانید از قابلیت خشک کردن آن هم بهره بگیرید. همچنین یک سیستم تهویه دارد که با به‌جریان انداختن هوای تازه، مانع از رشد باکتری روی مواد غذایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*