تصفیه آب Xiaomi

دستگاه تصفیه آب شیائومی Q1000G با قیمت بالای 20 میلیون تومان معرفی شد

دستگاه تصفیه آب شیائومی میجیا Q1000G، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته‌ای برای پالایش آب دارد و می‌تواند تنها در یک دقیقه، آب جوش تحویل دهد.

شیائومی از یک دستگاه تصفیه آب پرچمدار جدید، به‌نام Mijia Q1000G رونمایی کرد. ویژگی خاص آن، امکان گرمادهی سریع است؛ طوری که فقط در 3.5 ثانیه، آب را به دمای اتاق می‌رساند و یک لیتر آب را در 60 ثانیه، به‌‌جوش می‌آورد. این یعنی کاربران هر وقت که اراده کنند، به آب جوش لازم برای چای یا سایر نوشیدنی‌های داغ، دسترسی خواهند داشت.

سرعت تصفیه آب این دستگاه، 2.65 لیتر در دقیقه است و از یک سیستم پالایش 6 مرحله‌ای و آبراه دوگانه برای تامین آب تمیز، استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند دمای آب را از 40 تا 95 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند.

مخزن این دستگاه، BPA-free یا عاری از ترکیب شیمیایی بیسفنول ای است تا نگرانی‌های بهداشتی و سلامت ایجاد نکند. همچنین یک سیستم خودکار بکفلاش یا پمپاژ معکوس دارد که به تمیز ماندن فیلتر و جلوگیری از بدطعم شدن آب در استفاده‌های طولانی مدت، کمک می‌کند.

میجیا Q1000G از قابلیت اتصال هوشمند هم برخوردار است و می‌توانید از طریق اپ مخصوص آن، عملکردش را تحت نظر بگیرید و از راه دور کنترل کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب شیائومی Q1000G

در فروش اولیه، شیائومی این دستگاه را با تخفیف ویژه، به‌قیمت 3400 یوان (465 دلار) عرضه می‌کند؛ ولی در واقع، حدود 14 دلار گران‌تر است. فیلتر RO دستگاه هم 999 یوان (136 دلار) قیمت دارد که کمپانی سازنده، مدعی چرخه عمر پنج ساله آن شده است.

ناگفته نماند که برای اطمینان بیشتر خریداران، این گجت با وارانتی سه ساله به‌فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*