پولستار سینرژی

کانسپت ابرخودرو الکتریکی پولستار سینرژی با طراحی جذاب معرفی شد

کانسپت ابرخودرو الکتریکی پولستار سینرژی با طراحی جذاب معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های طراحی سوپرکار برقی Polestar Synergy آشنا خواهیم شد.

شرکت پولستار با پرده‌برداری از ابرخودرو الکتریکی سینرژی در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 نگاه بسیاری را به خود جلب کند. پولستار مدتی قبل یک مسابقه طراحی اختصاصی با تمرکز بر پرفورمنس بالا را برگزار و توانست بیش از 600 طرح را دریافت کند. در همین راستا این خودروساز اعلام کرد ابرخودرو الکتریکی جدید خود را با ترکیب سه طرح برنده طراحی کرده است.

ویژگی‌های طراحی ابرخودرو الکتریکی پولستار سینرژی

پولستار سینرژی

این خودرو مفهومی با ترکیب دو طرح برنده برای نمای بیرونی و یک طرح برنده برای نمای داخلی طراحی شده است. برندگان و تیم طراحان پولستار طی 6 ماه همکاری توانستند 3 طرح را ترکیب کرده و ابرخودرو سینرژی را خلق کنند.

پولستار سینرژی

در طراحی این ابرخودرو از طبیعت نیز الهام گرفته شده است. پولستار سینرژی از یک کابین تک نفره با طراحی شناور و کنترل‌ها در مرکز آن بهره می‌برد. طول این خودرو به 4559 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1069 میلی‌متر می‌رسد.

پولستار سینرژی

دو طرح برنده برای نمای بیرونی توسط دو طراح از فرانسه و طرح برنده داخلی نیز توسط یک طراح از چین خلق شدند. یکی از طرح‌های بیرونی به حجم‌های توخالی پرداخته که در آن از کوسه سرچکشی الهام گرفته شده است. طرح بیرونی دیگر نیز روی قابلیت ارتقای فنی آن تمرکز داشته است.

Polestar Synergy

جایگاه مرکزی راننده به‌عنوان ویژگی برجسته کابین این ابرخودرو الکتریکی محسوب می‌شود که تجربه جدیدی از رانندگی را به‌همراه دارد. این خودرو مفهومی پس از این نمایشگاه قرار است در قاب یک تور ویژه در سراسر کشور آمریکا به نمایش درآید.

Polestar Synergy

رئیس طراحی پولستار در خصوص هایپرکار سینرژی گفت کارآموزان طراحی معمولا شانس حضور در چنین نمایشگاه‌های مهمی را به‌دست نمی‌آورند؛ اما ما با یک طرح مفهومی توانستیم ابرخودرو سینرژی را در این نمایشگاه به معرض نمایش بگذاریم. همچنین این خودرو در قالب یک تور ویژه در سراسر جهان به نمایش درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*