سرویس گارانتی جدید هاگ

24 ماه گارانتی، 30 روز تعویض و یک سال بیمه موبایل ؛ خدمات منحصربه‌فرد سرویس گارانتی جدید هاگ

سرویس گارانتی جدید هاگ با خدمات منحصربه‌فردی چون 24 ماه گارانتی، 30 روز تعویض و یک سال بیمه موبایل توسط شرکت انفورماتیک گستر و همراه سرویس خاورمیانه معرفی شد.

سرویس گارانتی جدید هاگ طی مراسمی با حضور مدیران شرکت انفورماتیک گستر و همراه سرویس خاورمیانه معرفی شد. این سرویس خدمات منحصربه‌فردی چون 24 ماه گارانتی، 30 روز تعویض و یک سال بیمه موبایل را ارائه می‌دهد.

حسین غروی رام، مدیرعامل شرکت انفورماتیک گستر که سال‌ها یکی از شرکت‌های فعال در حوزه آی تی بوده در این مراسم عنوان کرد انفورماتیک گستر از سال 1395 با برند آمریکایی بلو به حوزه موبایل ورود پیدا کرد؛ اما به‌دلیل بازگشت تحریم‌ها در سال 1397، سخت‌گیری‌های دولت برای واردکنندگان کاهش یافت و با آسان‌تر شدن اعطای مجوز نیز تا به امروز بیش از 1000 شرکت در حوزه واردات موبایل فعالیت دارند.

سرویس گارانتی جدید هاگ

تاکنون 500 شرکت برای واردات اقدام کردند، اما فقط 50 شرکت به‌عنوان بازیگران اصلی واردات موبایل شناخته می‌شود. غروی رام در ادامه به کاهش قدرت اقتصادی مردم و فعل و انفعالات در فرایند واردات گوشی طی 2 سال گذشته اشاره کرد و گفت طی 3 سال قبل شاهد واردات 15 میلیون گوشی به ارزش 4 میلیارد دلار بودیم، اما اکنون در حالی که نیمی از سال گذشته هنوز این آمار به 1 میلیارد دلار نرسیده است.

بررسی روند واردات موبایل طی 3 سال گذشته یک تصور را ایجاد می‌کند که اراده‌ای سیستماتیک به‌دنبال کاهش واردات و حذف شرکت‌های تازه‌واردها به عرصه واردات است. همچنین در حال حاضر نیز چنین موضوعی اتفاق افتاده و برخی از شرکت‌ها از حوزه واردات خارج شدند و فقط اسم آنها باقی مانده است.

سرویس گارانتی جدید هاگ

علاوه بر شرایط سخت واردات باید موضوع کاهش قدرت خرید مورد نیز لحاظ شود که هر دو باعث شدند که اندازه بازار کوچک‌تر و تعداد فعالان آن نیز کاهش یابد. در واقع چنین بازاری فاقد رقابت بوده و چیزی که اکنون حائز اهمیت است، ایجاد ارزش افزوده توسط فعالان باقی‌مانده در این بازار است.

سرویس گارانتی جدید هاگ

مدیرعامل انفورماتیک گستر در ادامه عنوان کرد در این شرایط ما طی همکاری با شرکت همراه سرویس خاورمیانه تصمیم گرفتیم تا خدمتی متفاوت و طبق نیاز و شرایط فعلی مصرف‌کنندگان موبایل ارائه دهیم. در واقع با وجود تحریم‌ها هیچ برندی خواهان حضور در ایران نیست. از این رو ما که واردکننده گوشی های سامسونگ و آنر هستیم نمی‌توانیم به‌شکل رسمی بگوییم نماینده این شرکت‌ها هستیم. هرچند که از ارتباط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود بهره می‌بریم.

سرویس گارانتی جدید هاگ

غروی رام در ادامه بیان کرد از آنجایی که نماینده مشخصی حضور ندارد، شرکت‌های مختلفی می‌توانند به واردات بپردازند. ما تلاش کردیم تا طرح‌هایی چون “هاگ” که شامل گارانتی 24 ماه، گارانتی تعویض 30 روزه، بیمه حوادث 12 ماه و تحویل رایگان در تهران است را ارائه دهیم و بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم.

سرویس گارانتی جدید هاگ

هدیه انفورماتیک گستر یا هاگ خدماتی فراتر از تعهداتی که واردکنندگان انجام می‌دهند را شامل می‌شود. غروی رام عنوان کرد انفورماتیک گستر طی همکاری با همراه سرویس خاورمیانه قصد دارد این خدمات را ارائه دهد و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش به‌شمار می‌رود.

سرویس گارانتی جدید هاگ

لازم به ذکر است این شرکت به‌مدت چندین سال به‌شکل رسمی به‌عنوان مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران فعالیت کرده است. مدیران این شرکت اعلام کردند سرویس خدمات هاگ در فاز نخست روی گوشی های دو شرکت سامسونگ و آنر ارائه خواهد شد.

از بخش‌های مختلف سرویس هاگ می‌توان به 24 ماه گارانتی (6 ماه بیشتر از سایر شرکت‌ها)، 12 ماه گارانتی یا همان بیمه حوادث و 30 روز گارانتی تعویض (به‌جای 7 روز در رقبا) اشاره کرد که 88 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور این خدمات را ارائه خواهند داد.

سرویس گارانتی جدید هاگ

فرشاد مهران‌پور، مدیرعامل همراه سرویس خاورمیانه در خصوص گارانتی حوادث این سرویس عنوان کرد عملکرد این سرویس همانند بیمه خواهد بود. در واقع این گارانتی مواردی چون شکستگی، نفوذ مایعات، نوسانات برق و آتش‌سوزی و انفجار را تحت پوشش قرار خواهد داد. مشتریان به مراجعات مکرر به شرکت‌های مختلف بیمه و گارانتی نیازی نخواهد داشت که همین موضوع مزیت اصلی آن نسبت به سایر بیمه‌های موبایل محسوب می‌شود.

مشتریان کافی است تا گوشی خود را به یکی از مراکز خدمات همراه سرویس ارائه کنند تا این شرکت تمام روال کاری را انجام دهد. انفورماتیک گستر برای رساندن گوشی به مراکز سرویس نیز یک خدمت ویژه را در نظر گرفته است. در واقع این شرکت سرویس موتوبایل را ارائه کرده که در سراسر تهران گوشی را با ارائه رسید از کاربر تحویل می‌گیرد و پس از تعمیر بدون هزینه اضافه به کاربر تحویل خواهد داد.

شرکت انفورماتیک گستر

همچنین همراه سرویس خاورمیانه برای شهرهایی که فاقد نمایندگی خدمات است، امکانی را فراهم کرده تا کاربران از طریق وب‌سایت این شرکت درخواست خدمات را ثبت کنند و بدون هزینه کالا را از طریق پست یا سایر شرکت‌ها ارسال و دریافت کنند. همراه سرویس خاورمیانه در ابتدا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مایکروتل فعالیت می‌کرد، اما از سال 1390 مستقل شده و به‌عنوان یک شرکت خدمات پس از فروش شناخته شده محسوب می‌شود.

شرکت انفورماتیک گستر

فرشاد مهران‌پور مدیرعامل همراه سرویس در ادامه بیان کرد این شرکت توانسته ارتباط مستقیم خود با سامسونگ را با وجود تحریم‌ها حفظ کند. همچنین فعالیت مراکز سرویس و خدمات پس از فروش این شرکت بر اساس استانداردها و خط مشی سامسونگ و با فناوری‌های روز انجام می‌شود. بازگشت گوشی به شرایط اولیه حتی پس از تعمیر به‌عنوان مزیت اصلی سرویس‌های گارانتی معتبر محسوب می‌شود؛ برای مثال ویژگی مقاومت در برابر آب گوشی‌ها حتی پس از تعمیر نیز حفظ خواهد شد.

شرکت انفورماتیک گستر

غروی رام در بخش دیگری از گفته‌های خود بیان کرد این شرکت در حال حاضر نمی‌تواند واردات و گارنتی گوشی های بالای 600 دلار را انجام دهد. چند سال قبل دولت به واردکنندگان اعلام کرد تا مدل‌هایی نظیر آیفون یا سری اس یا نوت سامسونگ را با ارز حاصل از صادرات خشکبار وارد کشور کنند؛ اما صادرکنندگان برای فروش ارز با ما همکاری نداشتند. هم‌اکنون فقط شرکت‌هایی که خودشان صادرکننده هستند می‌توانند واردات گوشی های بالای 600 دلار را انجام دهند. از این رو در سبد کالایی انفورماتیک گستر دیگر گوشی های پرچمدار وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*