ردمی نوت 13 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی

ردمی نوت 13 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی خود پرچمداران را شرمنده می‌کند

ردمی نوت 13 پرو پلاس – +Redmi Note 13 Pro، جدیدترین گوشی میان‌رده شیائومی است که با یک دوربین 200 مگاپیکسلی برای پرچمداران هم رجز می‌خواند!

امسال، دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های ردمی به بازار است. هر سال وقتی فهرست بهترین گوشی های میان رده را می‌بینیم، همیشه نماینده‌ای از این برند چینی در آن حضور دارد. اما امسال برند تابعه شیائومی می‌خواهد گوشی میان‌رده‌ای را راهی بازار کند که نه تنها از محصولات هم رده خودش یک سر و گردن بالاتر است، بلکه برای پرچمداران هم خط و نشان می‌کشد. ما در مورد گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس صحبت می‌کنیم که به نسخه توربوشارژ شده چیپست Dimensity 7200 مدیاتک و سنسور دوربین شگفت‌انگیز 200 مگاپیکسلی مجهز است.

جذاب و باوقار مثل ردمی نوت 13 پرو پلاس

این جدیدترین خبری است که از گوشی جدید شیائومی در ویبو فاش شده است. گرچه در این پست اطلاعاتی فراتر از دوربین و تراشه قدرت‌بخش آن وجود ندارد، اما همین دو تا کافیست تا گوشی +Redmi Note 13 Pro را از همین حالا یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال بنامیم.

ردمی نوت 13 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی

همانطور که گفته شد، این گوشی نسخه‌ای از چیپست دایمنسیتی 7200 با پسوند «اولترا» را در اختیار دارد که توانمندتر از نسخه استاندارد آن است. نسخه اصلی آن یک چیپست 4 نانومتری است که رونمایی از آن به اواسط فوریه 2023 بازمی‌گردد. آن نسخه از پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.8 گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی Mali G610 MC4 و رم LPDDR5 بهره می‌برد.

اما حالا نسخه اولترا آن کمی توانمندتر است. درست مثل مدل دایمنسیتی 8200 اولترا که از تراشه 8200 توانمندتر بود.

ویژگی جذاب دیگری که این گوشی دارد، دوربین اصلی پشتی آن است. این گوشی از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سفارشی شده Samsung ISOCELL HP3 برخوردار است. حاصل ترکیب تراشه مدرن و دوربین 200 مگاپیکسلی، می‌تواند خلق تصاویری شگفت‌انگیز با جزئیاتی غنی باشد. به‌این‌ها باید تکنولوژی Imaging Brain شیائومی را هم اضافه کرد که با الگوریتم‌های هوش مصنوعی، به هر چه بهتر شدن تصاویر ثبت شده کاربر با گوشی کمک می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*