پتوی برقی شیائومی

شیائومی از پتو برقی جدید خود با قیمت 3 میلیون تومان رونمایی کرد

پتو برقی شیائومی Mijia یک گجت خانه هوشمند است که با حداقل مصرف، فضای گرم و نرم خواب را برای شما فراهم می‌کند.

پتو برقی هوشمند Mijia شیائومی با ابعاد 1.5 در 2 متر، اکنون برای پیش‌سفارش با قیمت 449 یوان (61 دلار) در دسترس است و از 31 اکتبر (9 آبان) وارد بازار خواهد شد. در ادامه به مشخصات این گجت جالب می‌پردازیم.

ویژگی‌های پتوی برقی هوشمند شیائومی

پتوی برقی شیائومی

پتوی الکتریکی مجیا یک هسته سرامیکی 400 ولتی را برای گرمایش کارآمد در خود جای داده تا توزیع سریع و یکنواخت گرما به ویژه در نواحی ساق پا امکان‌پذیر شود. این پتوی هوشمند کم‌تر از 25 دسی‌بل صدا تولید می‌کند که در نوع خود ناچیز است. این گجت جذاب هنگام تماس با آب ایمن است و طراحی آن به گونه‌ای است که خطرات ناشی از نشت الکتریکی را به حداقل می‌رساند.

از جمله قابلیت‌های مهم این دستگاه خانه هوشمند، امکان ادغام آن با برنامه Mi Home است که به کاربران اجازه می‌دهد برای مراحل مختلف خواب، دما را تنظیم و مدیریت کنند. علاوه بر این، پتوی هوشمند شیائومی با پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao Ai، سهولت استفاده را افزایش می‌دهد. این پتو هم‌چنین می‌تواند با فعالیت در دمای 65 درجه سانتی‌گراد، کنه و سایر حشرات موذی را برای اطمینان از حفظ جوانب بهداشت حذف کند.

پتوی برقی هوشمند شیائومی Mijia مصرف پایینی دارد و با امکان تبدیل فرکانس DC، شبانه تنها 0.7 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند. از جمله سایر ویژگی‌های ایمنی این گجت می‌توان به گزینه‌های حفاظتی متعدد در برابر گرمای بیش از حد، نشت، دمای پایین، رشد باکتری‌ها و موارد دیگر اشاره کرد.

پتوی برقی شیائومی

این پتو در صورتی‌که 15 ساعت بدون فعالیت باشد، به‌طور خودکار خاموش شده و از قفل کودک و عملکرد خاموشی بدون دخالت دست بهره می‌برد. پتوی برقی Mijia از دو پلتفرم اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و دارای یک ماژول انتقال رادیویی بی‌سیم مطابق با استانداردهای CMIIT است. 100 درصد مواد این پتو از الیاف پلی‌استر بوده و در دو اندازه موجود است. نسخه پایه آن دارای طراحی فشرده با مخزن آب 0.35 لیتری است که در محدوده دمایی مطمئن کار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*