چراغ قوه شیائومی

نور 3 عدد از چراغ قوه های شیائومی، با هدلایت رولز رویس برابری می‌کند!

شیائومی از چراغ قوه چندکاره میجیا با برد 240 متری، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعت و قابلیت‌های جانبی برای استفاده در مواقع اضطراری رونمایی کرد.

شیائومی از یک چراغ قوه جدید از سری میجیا با برد 240 متر رونمایی کرده که نور 3 عدد از آن، با هدلایت رولزرویس برابری می‌کند! این چراغ قوه همه کاره دارای روشنایی 1000 لومن با سه سطح روشنایی کم، متوسط و زیاد است. هم‌چنین لامپ چراغ قوه جدید شیائومی از قابلیت فوکوس تلسکوپی نیز پشتیبانی می‌کند.

چراغ قوه میجیا

چراغ قوه چندکاره میجیا، دارای ویژگی‌های اضطراری نظیر برش کمربند داخلی و پنجره‌شکن پاپ-آپ است. هم‌چنین می‌توان با فشردن یک دکمه، چراغ اضطراری آن را روشن کرد و از چراغ‌های جانبی در شرایط مختلف بهره برد. بنابراین از این دستگاه می‌توان در مواقع اضطراری به منظور قطع کمربند ایمنی یا شکستن پنجره استفاده کرد. چراغ قوه میجیا دارای ریل کشویی چرخان و امکان تنظیم چرخش واید است و با پشتیبانی از قابلیت تثبیت مغناطیسی، برای جذب سطوح فلزی و براکت‌ها نیز کاربرد دارد.

چراغ قوه چندکاره شیائومی نیروی خود را از یک باتری لیتیومی 3100 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که می‌تواند تا 90 ساعت دوام داشته باشد. این دستگاه هم‌چنین دارای نشانگر دو رنگ قدرت باتری است که میزان حدودی شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهد. شارژ این دستگاه از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد مدت زمان لازم برای شارژ کامل منتشر نشده است.

چراغ قوه شیائومی میجیا

چراغ قوه چندکاره میجیا با قیمت 168 یوان (23 دلار) به صورت عمده در دسترس است و قیمت آن در خرده‌فروشی به 28 دلار می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول راهی بازارهای دیگر نیز خواهد شد یا خیر.