ماساژور برقی شیائومی Fascia Gun 2

شیائومی از ماساژور برقی Fascia Gun 2 با قیمت 48 دلار رونمایی کرد

ماساژور برقی شیائومی Fascia Gun 2 با عمر 30 روزه باتری، سرعت 3000 دور در دقیقه و حالت‌های قابل تنظیم وارد بازار چین شد.

ماساژور برقی Mijia Mini Fascia Gun 2 شیائومی، پس از رونمایی اولیه در ماه گذشته، وارد بازار این کشور شد. این گجت جذاب تا 18 کیلوگرم نیروی رانش را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت آن به 3000 دور در دقیقه می‌رسد.

ماساژور Fascia Gun 2 شیائومی از قابلیت آرام‌سازی عمیق صورت پشتیبانی می‌کند که موجب رفع سریع خستگی بدن می‌شود. این گجت هم‌چنین می‌تواند ماهیچه‌ها را به‌صورت عمیق شل کند و ظرف مدت کوتاهی درد عضلانی را از بین ببرد.

ماساژور جدید شیائومی دو حالت مراقبتی را ارائه می‌دهد که اولی برای استفاده ورزشی با فرکانس ثابت و حالت دوم برای ماساژ با فرکانس متغیر است. هر دو حالت از سه نوع شدت مختلف پشتیبانی می‌کنند که متناسب با نوع نیاز و کاربری قابل تنظیم هستند.

ماساژور برقی شیائومی Fascia Gun 2

این ماساژور برقی از گروه‌های عضلانی مختلف پشتیبانی می‌کند و با ارائه نیروی دقیق و یکنواخت، با ریتم زندگی کاربر سازگاری کامل دارد. این گجت دارای یک حلقه نشانگر شدت است که دید 360 درجه دارد و با توجه به نیروی فشار تغییر رنگ می‌دهد. ماساژور شیائومی نیروی خود را از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 2450 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با یکبار شارژ تا 30 روز دوام دارد. این باتری داخلی علاوه بر تضمین ماندگاری طولانی، امکان جابجایی دستگاه را برای استفاده در حین حرکت نیز فراهم می‌کند.

قیمت و عرضه ماساژور برقی MIJIA Mini Fascia Gun 2

گجت جدید شیائومی در چین با قیمت 349 یوان (48 دلار) در دسترس است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر عرضه جهانی آن در دست نیست. خریداران چینی اکنون می‌توانند از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی نظیر JD.com اقدام به دریافت این ماساژور کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*