بنچمارک تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک بنچ

چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در بنچمارک گیگ بنچ، پشت تمام رقبا را به خاک مالید

چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک – Dimensity 9300 موفق شده تراشه‌های رقیب از کوالکام و اپل را در بنچمارک گیک‌بنچ شکست دهد.

چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک که در قلب تپنده گوشی ویوو X100 حضور دارد، موفق شده در بنچمارک گیک‌بنچ تراشه‌های توانمند رقیب مثل اسنپدراگون ۸ نسل ۳، اگزینوس ۲۴۰۰ و اپل A17 پرو را پشت سر بگذارد.

نتایج بنچمارک دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک‌بنچ

نتایج چیپست Dimensity 9300 در بنچمارک گیک‌بنچ همراه گوشی جدید ویوو منتشر شده که هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. این چیپست ۷،۹۰۰ امتیاز را از آزمون‌های چند هسته‌ای کسب کرده که از این حیث در جلوی تمام رقبا قرار می‌گیرد.

بنچمارک تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک بنچ

بنچمارک CPU دایمنسیتی ۹۳۰۰

بعد از اینکه کولکام از تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون رونمایی کرد، مدیاتک چیپست Dimensity 9300 را برای رقابت با آن عرضه کرد. بنچمارک‌های اولیه نشان می‌دهند که نتایج این دو چیپست دوشادوش یکدیگر قرار دارند. اما حالا امتیازهای جدید تراشه دایمنسیتی در بنچمارک گیک بنچ نسخه ۶.۲ منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول برتر شده است.

متوسط امتیازهای این تراشه در آزمون‌های تک هسته‌ای ۲،۲۵۰ امتیاز بوده است، در حالی که ۷،۹۰۰ امتیاز را در آزمون‌های چند هسته‌ای کسب کرده است. این درحالیست که اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام ۷،۵۰۱ امتیاز را به‌نام خودش ثبت کرده است. چیپست A17 پرو اپل نیز ۷،۲۴۴ امتیاز دارد که از هر دو تراشه قبلی عقب‌تر است.

اما این برتری فقط برای عملکرد CPU است. چرا که GPU آن نتوانسته با رقبای دیگر رقابت کند وپشت سر آن‌ها قرار گرفته است. مدیاتک در تراشه پرچمدار خودش از پردازشگر گرافیکی Arm Immortalis G720 استفاده کرده که ۱۳،۶۸۶ امتیاز را در آزمون OpenCL گیک‌بنچ کسب کرده است.

بنچمارک تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در گیک بنچ

بنچمارک GPU دایمنسیتی ۹۳۰۰

با این نتایج آن پشت پردازشگر گرافیکی Xclipse 920 اگزینوس ۲۴۰۰ و Adreno 750 اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قرار می‌گیرد. البته امتیاز گیک‌بنچ نمی‌تواند معیار خیلی درستی برای بررسی عملکرد پردازشگر گرافیکی باشد. چرا که این بنچمارک نمی‌تواند برای مدت طولانی تراشه را تحت فشار قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*