مهم ترین گوشی ماه

مهم ترین گوشی هایی که این ماه رونمایی خواهند شد

به‌دنبال معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، ماه نوامبر 2023 ماه بزرگی برای صنعت گوشی های موبایل خواهد بود. در ادامه به معرفی تعدادی از مهم ترین گوشی های این ماه پرداخته و هریک را به‌طور مختصر مرور می‌کنیم.

بر اساس اخبار موجود، ماه نوامبر 2023 هم قرار است همانند سال‌های گذشته ماه پرباری برای صنعت گوشی های موبایل باشد؛ چرا که بسیاری برندهای شناخته‌شده قصد دارند جدیدترین و قدرتمندترین محصولات خود را در این ماه به‌طور رسمی رونمایی کنند. این گوشی‌ها با قابلیت‌های جدید و تکنولوژی‌های جذابی که ارائه خواهند کرد بدون شک به محصولاتی محبوب تبدیل شده و طی ماه‌های آینده نقل محافل خبری حوزه تکنولوژی خواهند بود.

در ادامه این متن در گجت نیوز به معرفی پنج مورد از مهم ترین گوشی های ماه نوامبر 2023 می‌پردازیم که بسیاری از ما بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن‌ها هستیم.

تلفن همراه

مهم ترین گوشی هایی که در ماه نوامبر 2023 رونمایی می‌شوند

پس از رونمایی شیائومی از پرچمداران جدیدش، سری شیائومی 14، در فاصله کوتاهی پس از معرفی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اکنون نوبت به سایر برندهای سرشناس چینی رسیده تا با حدود یک ماه تاخیر جدیدترین پرچمداران خود برای سال آینده را معرفی کنند. با ما همراه باشید تا به معرفی مختصر تعدادی از مهم ترین محصولات ماه آتی بپردازیم.

در گجت نیوز بخوانید:

بهترین گوشی های پرچم دار و میان رده بازار در آبان ۱۴۰۲ از نگاه انتوتو

ویوو iQOO 12

گوشی iQOO 12

نخستین پرچمدار مهمی که در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد، iQOO 12 است که در دو مدل مختلف پایه و پرو به دست مشتریان می‌رسد. این گوشی در کشور چین به‌شدت مورد توجه علاقمندان قرار گرفته و طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کرده است.

بر اساس اخبار موجود، هر دو مدل از این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند بود و در کنار آن از رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره خواهند برد تا عملکردی خیره‌کننده و کاملا پرچمدار ارائه دهند.

همچنین انتظار می‌رود که iQOO 12 از یک ماژول سه‌گانه دوربین در قسمت پشت بهره ببرد که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در این میان همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی نیز دیگر قابلیت جذاب این گوشی است که ظرف تنها چند دقیقه باتری این گوشی را به‌طور کامل شارژ خواهد کرد.

ویوو ایکس 100 – Vivo X100

مهم ترین گوشی ماه

دیگر برند مطرح چینی که به‌زودی از پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد، ویوو است. این کمپانی قرار است در روز 17 نوامبر از گوشی Vivo X100 در سه مدل پایه، پرو و پرو پلاس رونمایی کند. ویوو از همین الان قول داده که سری Vivo X100 تجربه کاربری خیره‌کننده‌ای را ارائه داده و از پردازنده‌های قدرتمندی در تمامی مدل‌ها بهره خواهند برد.

در این میان، مدل Pro Plus قدرتمندترین نمونه خواهد بود و با استفاده از تراشه Snapdagon 8 Gen. 3 بهترین عملکرد را در میان هر سه گوشی ارائه خواهد کرد. همچنین مدل پرو نیز با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پشت سر مدل Pro Plus قرار خواهد گرفت و مدل پایه با تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 در جایگاه سوم خواهد ایستاد.

علاقمندان به تصویربرداری قطعا عاشق سری Vivo X100 علی‌الخصوص مدل پرو پلاس خواهند شد؛ چرا که حسگر اصلی این گوشی 200 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن هم شاهد حضور یک حسگر تله فوتوی 64 مگاپیکسلی هستیم که قابلیت‌های عکسبرداری شگفت‌انگیزی به این گوشی خواهد بخشید.

ریلمی جی تی 5 پرو – Realme GT5 Pro

ریلمی جی تی 5 پرو

ریلمی جی تی 5 پرو هم یکی دیگر از مهم ترین گوشی های ماه نوامبر 2023 است که قرار است پس از مدت‌ها شایعه و درز اطلاعات مختلف، سرانجام به‌طور رسمی معرفی شود. طبیعتا بارزترین مشخصه این گوشی فوق‌العاده، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است که تضمین‌کننده عملکرد پرچمدار و بی‌رقیب آن در امور روزمره، بازی‌های پرجزئیات و اپلیکیشن‌های بسیار سنگین خواهد بود.

این گوشی همچنین از یک صفحه نمایش خمیده با رزولوشن 1.5K بهره برده و کیفیت بصری فوق العاده‌ای ارائه خواهد داد. علاوه بر این، ماژول دوربین Realme GT5 Pro هم متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر تله فوتو 50 مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. در کنار تمامی این موارد، شارژ سریع 100 واتی هم دیگر قابلیت جذاب پرچمدار آتی ریلمی خواهد بود.

وان پلاس 12 – OnePlus 12

وان پلاس 12

OnePlus 12، قاتل پرچمداران سال آینده هم یکی دیگر از مهم ترین گوشی هایی‌ست که در ماه آتی رونمایی خواهد شد. این گوشی توجهات فراوانی را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود به موفقیت بزرگی هم دست پیدا کند. البته به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا وان پلاس 12 در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد یا خیر! با این وجود اخبار و شایعات پیرامون این گوشی کاملا به این مساله تاکید دارند.

وان پلاس 12 هم مثل دیگر پرچمداران این روزهای بازار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد بود و عملکردی استثنایی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، احتمالا ظرفیت باتری این دستگاه برابر با 5400 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن با توان 100 وات انجام خواهد شد.

در قسمت پشت این گوشی شاهد استفاده از سه حسگر در ماژول دوربین خواهیم بود. حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین‌های فوق عریض و پریسکوپ هم به‌ترتیب رزولوشن 48 و 64 مگاپیکسلی خواهند داشت. به این ترتیب وان پلاس 12 در بخش دوربین هم عملکردی بسیار خوب ارائه خواهد کرد.

ردمی کا 70 – Redmi K70

مهم ترین گوشی ماه

به نظر می‌رسد شیائومی پس از رونمایی از پرچمداران Xiaomi 14 قصد کوتاه آمدن نداشته و در ماه نوامبر هم گوشی پرچمدار Redmi K70 را رونمایی خواهد کرد. این گوشی در یک مدل استاندارد و دو مدل پرو روانه بازار خواهد شد که هریک بسته به قیمت، عملکردی بسیار عالی ارائه داده و قابلیت‌های متعددی را در اختیار خریداران قرار خواهند داد.

مدل‌های حرفه‌ای این گوشی از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و دایمنسیتی 9200 مدیاتک بهره خواهند برد؛ در حالی که در مدل استاندارد شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهیم بود که همچنان تراشه بسیار قابلی به شمار رفته و عملکرد فنی خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

شیائومی ۱۴ با کنار زدن تمام گوشی‌های جهان، پادشاه انتوتو شد

جمع‌بندی

با رونمایی از تراشه Snapdragon 8 Gen. 3 می‌توان انتظار ماه نوامبر داغی را برای گوشی های موبایل داشت. در این ماه گوشی‌های پرچمدار متفاوتی از برندهای شناخته‌شده دنیا رونمایی خواهند شد که همگی با بهره‌گیری از تراشه‌های بسیار قدرتمند، قابلیت‌های فنی مثال‌زدنی و دوربین‌های بسیار باکیفیت در صدد تصاحب سهمی از بازار در سال 2024 خواهند بود.

بنابراین چه به دنبال گوشی‌های پرچمدار قدرتمند با عملکرد فنی خیره‌کننده باشید و چه به یک گوشی هوشمند با دوربین بی‌رقیب نیاز داشته باشید، احتمالا ماه نوامبر سورپرایزهای بزرگی برای‌تان خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*