شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک در آذر 1402

شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک در آذرماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک در آذر 1402 رسماً مشخص شد. در ادامه قیمت و سایر جزئیات مینی ون 7X ایران خودرو را مطالعه کنید.

ایران خودرو شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک برای آذرماه را به‌صورت رسمی اعلام کرد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، این مینی ون از امروز دوشنبه مورخ 20 آذر 1402 در سامانه یکپارچه به فروش گذاشته شده است.

شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک برای آذر 1402

شرایط فروش هایما 7 ایکس توربو اتوماتیک در آذر 1402

ایران خودرو به‌تازگی هایما 7X را در نسخه توربو اتوماتیک در سامانه فروش یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار داده است و این مینی ون در ماه جاری با قیمت 1 میلیارد و 482 میلیون و 224 هزار و 448 تومان به فروش می‌رسد.

7 ایکس یک خودرو چندمنظوره (ام پی وی) یا همان مینی ون است که اخیراً ایران خودرو بالاخره طرح تحویل آن به مشتریان را کلید زد. این مینی ون علاوه بر طراحی به‌روزِ دیدنی، از مجموعه گسترده‌ای امکانات ایمنی و رفاهی برخوردار است؛ از انواع سیستم‌های ترمز شامل ABS ،BAS ،EBD و سیستم‌های کمک‌راننده نظیر سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، جابه‌جایی بین خطوط و هشدار برخورد از جلو تا نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی، سیستم تهویه خودکار و گرم‌کن به‌علاوه تهویه صندلی راننده و شاگرد.

زیر کاپوت این مینی ون چینی هم یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) قرار دارد که قادر به تولید قدرت 192 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متر است. انتقال نیرو محرکه این موتور هم به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته صورت می‌گیرد. در نهایت می‌توانید با نگاهی به معرفی کامل هایما 7X در گجت نیوز به دید جامعی نسبت به طراحی، امکانات و قوای محرکه آن دست پیدا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*