تی برقی جدید شیائومی Mijia Floor Scrubber 2

تی برقی جدید شیائومی معرفی شد؛ با آب خالی، کل خانه را ضدعفونی کنید

تی برقی جدید شیائومی Mijia Floor Scrubber 2 می‌تواند با استریل کردن آب، کف منزل شما را کاملاً پاکیزه کند و برق بیاندازد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا شوید.

شیائومی با برند Mijia خودش همچنان به توسعه و تولید لوازم خانگی هوشمند و نوآورانه ادامه می‌دهد. این شرکت ساعاتی پیش از یک ماشین ظرفشویی جدید به‌نام Mijia N1 رونمایی کرده بود که نصف قیمت یک گوشی پرچمدار قیمتش است. حالا هم نوبت به رونمایی از یک تی برقی جدید رسیده که شیائومی نام Mijia Floor Scrubber 2 را برای آن انتخاب کرده است.

تی برقی جدید شیائومی چگونه کار می‌کند؟

تی برقی جدید شیائومی Mijia Floor Scrubber 2

تی برقی جدید Mijia که قیمتی در حدود ۳۲۰ دلار دارد، گواهی نظافت عمیق و کارآمد German Rhine را کسب کرده و بروزترین استانداردهای سلامت و عملکرد جهان را نیز ارائه می‌کند. اما چه چیزی باعث جذابیت این اسکرابر کف می‌شود؟ این دستگاه آب لوله‌کشی را از طریق یک ماژول آب الکترولیز شده به آب استریل تبدیل می‌کند. بنابراین کل کف منزل شما استرلیزه خواهد شد تا بدون هیچ دغدغه‌ای نظاره‌گر بازی کودک دلبندتان روی زمین باشید.

میجیا فلور اسکرابر ۲ از یک برس غلتکی استفاده می‌کند که برای تمیز کردن با قدرت ۵۲۰ چرخش در دقیقه می‌چرخد و به‌طور همزمان خودش را هم تمیز می‌کند. این دستگاه قادر به تمیزکاری تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای است. این یعنی می‌تواند به‌راحتی زیر مبلمان و کنج دیوارهای اتاق را هم تمیز کند. برس غلتکی آن دارای طراحی دو طرفه است که به شما اجازه می‌دهد بدون تنظیم زاویه، بتوانید به‌طور مؤثر تمیزکاری را انجام دهید.

تی برقی جدید شیائومی Mijia Floor Scrubber 2

همچنین مرکز سقل طی برقی جدید شیائومی نیز پایین است، دسته بسیار راحتی داشته و کشش داخلی خوبی دارد. یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در قلب تپنده این گجت خانگی امکان تمیزکاری مساحت ۳۲۰ متر مربعی را با هر بار شارژ کامل فراهم می‌کند. علاوه بر این، به یک مخزن آب ۸۰۰ میلی‌لیتری و یک مخزن آب آلوده ۷۰۰ میلی‌لیتری مجهز است که آن را برای خانه‌هایی با مساحت‌های کوچک و بزرگ ایده‌آل می‌سازد.

موتور پرسرعت آن با توان ۸۶ هزار و ۵۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد و سنسور کثیفی آن به‌صورت هوشمندانه توان ساکشن تی را با توجه به کثیفی سطح مورد نظر تنظیم می‌کند. یک نمایشگر LED نیز وضعیت تمیزکاری را نشان می‌دهد و با صدا، کاربر را راهنمایی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*