پتو برقی شیائومی - Mijia Smart Electric Blanket

شیائومی از پیشرفته‌ترین پتو برقی خود رونمایی کرد

شیائومی پتو برقی پیشرفته خود با قابلیت گرمایش دوناحیه‌ای و کنترل صوتی را معرفی کرد. در ادامه شاهد جزئیات پتو الکتریکی Mijia شیائومی باشید.

شیائومی از پتو برقی جدید خود با نام Mijia Smart Electric Blanket رونمایی کرد که با قابلیت‌هایی مثل گرمایش دوناحیه‌ای و امکانات هوشمند تجربه خواب کاربر را هرچه دلنشین‌تر و راحت‌تر می‌کند. طی چند وقت اخیر جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro، هود شیائومی S2 و ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302 هم به نمایش گذاشته شده‌اند.

بتو برقی هوشمند Mijia شیائومی

پتو برقی شیائومی - Mijia Smart Electric Blanket

این پتو الکتریکی که در طراحی آن ایمنی و راحتی کاربر در اولویت قرار داشته، از سه لایه تشکیل شده است و توانایی گرمایش دوناحیه‌ای جداگانه 140 واتی را دارد. همچنین محدودیت دما دارد تا گرمایش از حد معینی بالاتر نرود و به روش‌های مختلف از در معرض خطر قرار گرفتن کاربر به‌خاطر جریان الکتریسیته جلوگیری می‌کند. در ضمن، استندبای خودکار ویژگی دیگر پتو است.

به ادعای شیائومی، می‌توان این پتو برقی را به‌صورت کامل در ماشین لباسشویی شست بدون این‌که آسیبی به آن وارد شد. به‌طور دقیق‌تر، این شرکت چینی اعلام کرده است که سیم گرمایش این پتو می‌تواند 25 هزار بار بدون‌اینکه تغییر شکل بدهد خم بشود؛ موضوعی که نشان از مقاومت به‌شدت بالای آن دارد.

پتو برقی شیائومی - Mijia Smart Electric Blanket

گذشته از این قابلیت‌ها که ایمنی و راحتی استفاده از پتو الکتریکی Xiaomi را تضمین می‌کنند، این پتو از امکاناتی هوشمند بهره می‌برد. به‌عنوان مثال، از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند از طریق فرمان صوتی به راحتی این پتو را کنترل و تنظیم کند. کاربر همچنین این امکان را دارد تا به‌وسیله برنامه Mijia عملکرد این برنامه را زمان‌بندی و آن را با بقیه دستگاه‌های هوشمند خود از برند شیائومی همگام کند. اتصال دستگاه‌های شیائومی به یکدیگر از جمله اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون یکی از جذابیت‌های اکوسیستم شیائومی برای کاربران است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، گرمایش دوناحیه‌ای یکی از ویژگی‌های کاربردی این پتو برقی به حساب می‌آید. این یعنی گرمایش سمت راست و چپ پتو به‌صورت مجزا صورت می‌گیرد تا هر کدام از دو نفر بتوانند دمای سمت خود را به دلخواه تنظیم کند. برنامه Mija حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین دمای پیش‌فرض متفاوت را برای بازه‌های زمانی مختلف تعیین کنند و این پتو هم در 6 سطح دما قابل شخصی‌سازی است. نهایتاً از جمله ویژگی‌های دیگر این پتو الکتریکی می‌توان به کنترل دستی دیجیتال، حالت Drying و پورت برای اتصال منبع برق اشاره کرد.

پتو برقی شیائومی - Mijia Smart Electric Blanket

پتو برقی شیائومی از 20 تا 27 دسامبر (29 آذر تا 6 دی) با قیمت 189 یوان برابر با 27 دلار به پیش‌فروش گذاشته می‌شود و نهایتاً با قیمت حدود 229 یوان برابر با 32 دلار در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*