مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا

مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا و حتی دو نسل بعد آن لو رفت!

یک افشاگر قابل اعتماد، مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا، S25 اولترا و S26 اولترا سامسونگ را فاش کرد که حاکی از نکات جالب توجهی است.

با توجه به نزدیک شدن به رویداد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ، رفته رفته به تعداد شایعاتی که در مورد این نسل می‌شنویم افزایش پیدا می‌کند. امروز در گزارش جدیدی یک افشاگر قابل اعتماد که با نام “Revegnus” در فضای مجازی شناخته می‌شود، اطلاعاتی از دوربین گلکسی S24 اولترا و حتی دو نسل آینده آن را هم فاش کرده است. او مدعی شده که دوربین اصلی، تله فوتو و فوق عریض این سه نسل دستخوش تغییراتی که در ادامه به آ‌ن‌ها اشاره می‌کنیم خواهد شد.

چه انتظاری از دوربین گلکسی 24 اولترا داشته باشیم؟

این نقشه راهی که Revegnus برای ما ترسیم کرده نشان می‌دهد که سامسونگ برای دوربین پریسکوپی گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا خود، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسای با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری را در نظر گرفته است. در حال حاضر گلکسی اس ۲۳ اولترا از یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری استفاده می‌کند. گوشی سال ۲۰۲۴ سامسونگ حق انتخاب بین پیکسل‌های بزرگ‌تر با فناوری ادغام پیکسلی یا زوم بیشتر بدون آن را خواهد داد. این شرکت همچنین در حال کار روی سنسورهایی با رزولوشن بالاتر برای دوربین‌های تله است.

مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا

بیشتر بخوانید:

اطلاعات جذابی از نمایشگر و دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ فاش شد

دوربین اصلی این گوشی همان چیزی در حال حاضر هم هست باقی خواهد ماند. در عوض سال آینده، دوربین اصلی گلکسی S25 اولترا ارتقا چشمگیری را تجربه می‌کند. این گوشی یک لنز جدید را دریافت خواهد کرد و دوربین اولترا آن از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در دو مدل اس ۲۳ و اس ۲۴ اولترا به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا پیدا می‌کند.

اما اتفاق جالب‌تری برای دوربین پریسکوپی رخ خواهد داد. این دوربین قرار است به فاصله کانونی متغیر مجهز شود، چیزی که در حال حاضر فقط سونی روی گوشی‌های پرچمدار خودش ارائه می‌کند. این به دوربین اجازه می‌دهد زوم درون حسگر را تازمان پایان رسیدن زوم اپتیکال متوقف کند که منجر به بهبود کیفیت عکس‌های زوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ با کمک هوش مصنوعی، توان زوم دوربین را فرسنگ‌ها جابه‌جا می‌کند + ویدیو

سنسور داخل دوربین اصلی در نهایت در گوشی گلکسی S26 اولترا ارتقا پیدا خواهد کرد. این دوربین  از یک سنسور ۱/۱.۳ اینچی با پیکسل‌های ۰.۶ میکرومتری، به یک سنسور ۱.۱ اینچی با اندازه پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری ارتقا پیدا می‌کند. البته رزولوشن آن همچنان روی ۲۰۰ مگاپیکسل باقی خواهد ماند.

به‌هر ترتیب ما شنیده‌ایم که نسخه اصلی و پلاس گوشی گلکسی S25 هم سنسورهای دوربین جدیدی را دریافت خواهند کرد، اما قطعا تغییرات روی آن‌ها به اندازه مدل گران قیمت Ultra، اساسی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*