اطلاعات نمایشگر و دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ

اطلاعات جذابی از نمایشگر و دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ فاش شد

اطلاعات جذابی از نمایشگر و دوربین گلکسی S24‌ اولترا سامسونگ منتشر شده که خبر از اضافه شدن یک دوربین جدید و شدت روشنایی صفحه بالای آن می‌دهد.

حدود یک ماه دیگر می‌توانیم از نزدیک گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را ملاقات کنیم. خانواده‌ای که سه عضو دارد و مدل “Ultra” قدرتمندترین عضو آن است. هر روزی که می‌گذرد اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست ما می‌رسد و حالا نوبت جزئیات جدیدی در مورد نمایشگر و دوربین گلکسی S24‌ اولترا سامسونگ است که ما هم آن‌ها را در اختیار طرفداران برند کره‌ای می‌گذاریم.

دوربین گلکسی S24‌ اولترا دستخوش تغییراتی می‌شود

اول از همه با دوربین این محصول شروع می‌کنیم؛‌ چرا که جذاب‌ترین بخش این گوشی هم دوربینش است. رسانه کره‌ای The Elec در گزارش جدیدی مدعی شده که این گوشی به دوربینی با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری و ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری مجهز می‌شود. به‌نظر می‌رسد که سه تا از این سنسورها مشابه دوربین‌های گلکسی S23 اولترا است. اما یک دوربین جذاب ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری اپتیکال حالا به این جمع اضافه شده است که جدید خواهد بود.

اطلاعات نمایشگر و دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ

اضافه شدن یک سنسور جدید به دوربین گلکسی S24 اولترا

تأمین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بر عهده خود سامسونگ است، ولی برای سنسور فوق عریض از شرکت‌های Namuga و Sunny Optical کمک می‌گیرد. همچنین در حالی که دوربین زوم ۱۰ برابری این گوشی را هم Sunny Optical تأمین می‌کند، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی زوم ۵ برابری در کارخانجات خود سامسونگ تولید خواهد شد. در بالای نمایشگر این گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی حضور خواهد داشت که توسط دو شرکت Namuga و MCNEX تأمین می‌شود.

این درحالیست که گوشی‌های S24 و S24 Plus همچنان به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری مشابه نسل قبلی خود مجهز می‌شوند.

این گزارش جدید می‌گوید که سامسونگ فروش ۳۵.۲ میلیون دستگاه از خانواده S24 را برای فروش در سال ۲۰۲۴ هدف‌گذاری کرده است. ۴۵ درصد آن مدل اولترا و ۵۵ درصد دیگر دو مدل معمولی و پلاس خواهد بود.

نمایشگری با شفافیت بیشتر نسبت به نسل گذشته

بخش دیگری از این گزارش به نمایشگر گلکسی S24 اولترا سامسونگ اشاره می‌کند که یکی از بهترین نمونه‌های دنیای موبایل خواهد بود.

اطلاعات نمایشگر و دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ

یک افشاگر به‌نام Ahmad Qwaider می‌گوید که نمایشگر Dynamic AMOLED 2x که روی این گوشی به‌کار می‌رود شدت روشنایی ۲،۶۰۰ نیت را ارائه می‌کند. این پیشرفت خوبی نسبت به روشنایی صفحه نسل قبلی گوشی اولترا سامسونگ محسوب می‌شود. البته فراموش نباید کرد که این شدت روشنایی فقط هنگام پخش محتوای HDR‌ به‌دست می‌آید.

گوشی‌های خانواده گلکسی S23 سامسونگ حداکثر روشنایی صفحه ۱،۷۵۰ نیت را در صحنه‌های HDR ارائه می‌کردند. این روشنایی در سری آیفون ۱۵ پرو اپل هم ۲،۰۰۰ نیت بود.

گلکسی اس ۲۴، اولین گوشی‌های هوش مصنوعی سامسونگ

سری گلکسی اس ۲۴، نخستین گوشی‌های غول کره‌ای هستند که از هوش مصنوعی قدرت خواهند گرفت. طیف وسیعی از امکانات و مولدهای هوش مصنوعی قرار است در این محصولات پیاده‌سازی شود. این شامل یک مولد تصویر پس زمینه هوش مصنوعی، ترجمه همزمان مکالمات صوتی و خلاصه‌نویسی در برنامه Samsung Notes می‌شود. ما در مقاله قابلیت‌های هوش مصنوعی در وان یو آی 6.1 سامسونگ لو رفت + تصاویر به بررسی دقیق‌تر این موضوع پرداخته‌ایم.

لازم به‌ذکر است که گوشی‌های جدید سامسونگ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ماه) در رویدادی موسوم به Galaxy Unpacked به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*