ویژگی‌های هوش مصنوعی در وان یو آی ۶.۱ سامسونگ

قابلیت‌های هوش مصنوعی در وان یو آی 6.1 سامسونگ لو رفت + تصاویر

یک افشاگر برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی در آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ – One UI 6.1  از جمله یک مولد والپیپر و ویرایشگر تصویر قدرتمند را فاش کرده است.

گرچه هنوز یک ماه تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ باقی مانده است، اما تاکنون تقریبا تمام مشخصات فنی و سخت افزاری آن‌ها به بیرون درز کرده‌اند. چند روز قبل، یکی از قابلیت‌های نرم افزاری آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای نخستین بار فاش شد که به کاربران اجازه بررسی وضعیت سلامت باتری را می‌داد. حالا نوبت به فاش شدن ویژگی‌های دیگر این بروزرسانی رسیده است. One UI 6.1 همراه با گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ رونمایی می‌شود و سپس برای دیگر محصولات سامسونگ عرضه خواهد شد. این آپدیت در واقع نسخه جدید وان یو ای ۶ خواهد بود.

چندین قابلیت هوش مصنوعی از جمله مولد والپیپر در وان یو آی ۶.۱

یک افشاگر با نام کاربری Benit Bruhner Pro، چندین قابلیت بروزرسانی جدید گوشی‌های سامسونگ را به‌همراه تصاویر آن‌ها در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرده است. در میان آن‌ها، یک مولد والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی به‌چشم می‌خورد که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس ورودی خاصی بتوانند تصاویر پس زمینه خلق کنند. آنطور که از ظاهرش پیداست، شما می‌توانید موضوعی را وارد کرده و یک نام برای پس زمینه خود انتخاب کنید، سپس این قابلیت یک عکس والپیپر را بر اساس آن‌ها برای شما خلق می‌کند. صفحه قفل گوشی هم یک حالت پرتره را دریافت کرده و افکت‌های مربوط به آب و هوا را هم به‌نمایش می‌گذارد.

ویرایشگر عکس در آپدیت جدید One UI 6.1 به شما اجازه می‌دهد جای اجسام در تصویر را خیلی راحت با درگ و دراپ کردن آن‌ها تغییر دهید. شما می‌توانید یک شیء یا سوژه را در تصویر انتخاب کنید و سپس آن را به تصویر دیگری ببرید. این عکس می‌تواند یکی از عکس‌های گالری گوشی شما باشد. ویرایشگر تصویر همچنین از قابلیت Redo و Undo برای جلو و عقب کردن مراحل ویرایش پشتیبانی می‌کند.

فرمت جدید اپلیکیشن Samsung Notes

اپلیکیشن یادداشت‌برداری Samsung Notes اکنون به قابلیتی مجهز شده که می‌تواند خلاصه‌ای از متن بلند شما را در قالب نکاتی کوتاه دربیاورد. علاوه بر این می‌تواند دست‌خط شما را تشخیص داده و سپس آن را به متن دیجیتالی تبدیل کند.

در آپدیت جدید سامسونگ شما به ترجمه زنده مکالمات صوتی از زبانی به زبان دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد. این قابلیتی است که سامسونگ چند هفته پیش آن را رونمایی کرد. قابلیتی که جزوی از هوش مصنوعی Samsung Gauss، اولین مدل زبانی بزرگ توسعه پیدا کرده سامسونگ است.

علاوه بر این باید به اضافه شدن قابلیت Voice Focus به گوشی‌های گلکسی سامسونگ اشاره کرد. این قابلیت که همین حالا هم روی برخی گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت سامسونگ موجود است، با آپدیت وان یو آی ۶.۱ به پرچمداران سامسونگ هم افزوده می‌شود. در نهایت باید به اضافه شدن قابلیت جدیدی به‌نام Adaptive Protection اشاره کرد که وقتی گوشی‌تان را در انتهای شب به شارژ بزنید، گوشی شما را تا ۸۰ درصد شارژ می‌کند و پیش از آنکه بیدار شوید آن را به ۱۰۰ درصد می‌رساند. قابلیت Maximum Protection نیز اجازه نمی‌دهد شارژ گوشی شما از ۸۰ درصد بیشتر شود.

ویژگی‌های هوش مصنوعی در وان یو آی ۶.۱ سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*