ماه در آسمان روز

اگر ماه در آسمان روز می‌بینید، توطئه‌ای در کار است!

چند وقتی است که ویدئو‌ها و مطالبی در اینترنت پخش می‌شوند که درباره حضور ماه در آسمان روز صحبت می‌کنند؛ برای مثال یک مجری گفته الان در وسط روز هستیم و ماه را می‌بینم، چه‌خبر شده؟

گاهی اوقات، اتفاقاتی می‌افتد که مردم دلایل علمی آن را نمی‌دانند و حدس و گمان‌های عجیبی می‌زنند. برای مثال چند وقتی است که ویدئو‌ها و مطالبی در اینترنت پخش می‌شوند که درباره دیده شدن ماه در روزها صحبت می‌کنند؛ اخیرا استیو پیترز، نظریه‌پرداز و مجری در پلتفرم ایکس، توییتی با این محتوا منتشر کرده: «الان در وسط روز هستیم و ماه را می‌بینم. چه‌خبر شده؟ نباید اینطوری باشه.»

ماه در آسمان روز

یکی از کاربران در واکنش به این توییت نوشت: «من سال‌هاست که این موضوع را فهمیده‌ام. هر روز سه بار پیاده‌روی می‌کنم و ماه را در طرفی و خورشید را در طرفی دیگر می‌بینم. این اتفاقی است که خیلی مصنوعی به‌نظر می‌رسد. خورشید مانند زمان کودکی‌های ما دیگر زرد و زیبا نیست و رنگی سفید رنگ دارد. ماه، به‌نظر دیگر واقعی نیست و فقط مثل لامپی روشن است و ظاهری ساختگی دارد. سوال من این است: چه اتفاقی در آسمان در حال جریان است؟»

نظریه توطئه درباره دیده شدن ماه در آسمان روز

حالا آیا واقعا توطئه‌ای در کار است که ما از آن بی‌خبریم؟ جواب این سوال «نه» است. رنگ خورشید تغییری نکرده و این بی‌رنگ و روح شدن آن صرفا به‌خاطر غلظت بالای آلودگی هوا است که این روزها یکی از مشکلات غالب زندگی‌های ماست. درباره مساله‌ای که برای ماه مطرح شده باید گفت که ماه قبلا هم در آسمان روز بوده، اما ما آن را نمی‌دیدیم و به آن توجه نمی‌کردیم؛ آن هم به‌خاطر این‌که سمت تاریکش به سمت ما بوده و نمی‌توانستیم آن را ببینیم.

در شب‌های تاریک، به‌خاطر تاریکی آسمان، ماه بسیار پرنورتر به‌نظر می‌رسد و همان‌طور که می‌دانید، ماه همیشه در حال بازتاب نور خورشید است و بعد از خورشید، درخشان‌ترین جرم آسمانی برای ما زمینی‌هاست. این‌که شما گاهی نمی‌توانید ماه را در آسمان روز ببینید، به‌خاطر جو سیاره‌مان و مدار حرکتی طبیعی ما است و اگر به این‌ها توجه کنید همه چیز را درمی‌یابید. برای این‌که دیگر در دام این توطئه‌ها اسیر نشوید، فقط کافی است که کمی مطالعه کنید و بیشتر به آسمان بالای سرتان توجه کنید.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این اتفاق چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*