ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302

ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302 با مقاومت کامل در برابر آب معرفی شد

ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302 با یک طراحی منحصر به‌فرد برای اصلاح روان، شارژدهی طولانی و مقاومت کامل در برابر آب معرفی شد.

شیائومی از یک ماشین اصلاح جدید به‌نام Mijia Electric Shaver S302 در چین رونمایی کرد. سال گذشته نیز چینی‌ها از یک ریش تراش به‌نام S600 پرده برداشته بودند. اما این ماشین جدید به‌لطف گواهی IPX7، کاملا در برابر آب مقاوم است و هر چقدر که خواستید می‌توانید آن را بشویید. ماشین اصلاح شیائومی از تیغه قوس‌دار با سه حلقه استفاده می‌کند و دارای سری کاملا چرخشی است. این سری می‌تواند خودش را به‌صورت خودکار با حرکات دست شما سازگار کرده و به بهترین شکل، موهای صورت‌تان را اصلاح کند.

ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302

ریش تراش شیائومی به‌لطف طراحی منحصر به‌فردی که دارد و پوششی نرم، عملکرد بسیار روان را روی صورت خواهد داشت. همچنین موها به‌داخل بدنه نفوذ نمی‌کنند و به‌راحتی می‌توانید آن را زیر آب گرفته و بشویید. سری مغناطیسی آن نیز برای تمیزکاری اساسی، به‌راحتی از بدنه جدا می‌شود. این ماشین اصلاح به‌گونه‌ای طراحی شده که خیلی سریع موهای صورت شما را اصلاح کند. به‌لطف این طراحی، تنها در عرض ۱۵ ثانیه، ۸۵ درصد صورت شما اصلاح خواهد شد.

دو دنده مختلف در Mijia Electric Shaver S302 استفاده شده که یکی گیربکس هوشمند و دیگری دنده‌های شتاب‌دهنده کامل است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه تعبیه شده روی بدنه، بین آن‌ها سوئیچ کنید. یک چراغ نشانگر در اینجا استفاده شده که نشان می‌دهد دنده روی کدام حالت قرار دارد.

ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302

در نهایت باید به حضور یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی در زیر قاب این گجت اشاره کرد که می‌تواند با هر بار شارژ ۹۰ دقیقه روشن بماند. شارژ کامل این دیوایس هم از طریق یک پورت USB-C و در عرض ۱ ساعت انجام می‌شود.

قیمت ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302

شیائومی این ریش تراش را با قیمتی در حدود ۳۰ دلار وارد بازار چین خواهد کرد. مشخص نیست که با چه قیمتی به دیگر بازارهای جهان عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*